مقاله خبر وتبلیغات درامد زایی

مقاله خبر وتبلیغات درامد زایی


رانندگی ی خانم

يک خانم راننده به علت سرعت زياد مسبب واژگوني خودرويش شد، البته خودش به طور معجزه آسايي نجات پيدا کرد.
صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید در خیابان شهید داسار شهرری واژگون شد.

خودرو سواری پراید که توسط یک خانم هدایت می‌شد پس از گذر از پیچ خیابان شهید غیبی هنگام ورود به خیابان شهید داسار به‌دلیل لغزنده بودن زمین و سرعت بالای خودرو هدایت آن را از دست داد.

این خودرو پس از برخورد با جدول کناره خیابان دچار شکستگی فلوس چرخ جلو شد و پس از آن ماشین واژگون شد.

راننده این ماشین پس از این حادثه با کمک حاضران در صحنه از ماشین خارج شد.

خانومی که ماشین مذکور را هدایت می‌کرد به‌طور معجزه آسایی بدون مصدومیت خاصی از ماشین خارج شد.

پس از اطلاع شهروندان به آتش‌نشانی، ماموران آتش‌نشان بلافاصله خود را به صحنه حادثه رسانده و پس از اقداماتی برای مهار اتفاقاتی همچون آتش‌سوزی ماشین و ... ماشین را به کنار خیابان منتقل و پس از پیگیری برای فراهم کردن شرایط برای تردد آسان وسایل نقلیه دیگر خودرو را با جرثقیل جابه‌جا کردند.




پارسینه
 

چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:رانندگی ی خانم ,

|
 
پرنسس دایانا را یک سرباز ارتش انگلیس به قتل رسانده

امشب در انگلستان رسانه های پرتیراژ اعلام کردند که آخرین اطلاعاتی که به پلیس رسیده ادعایی جدید را مطرح کرده است که پرینسس دایانا و دودی الفائد را یک سرباز ارتش در توطئه ای به قتل رسانده است.:
دیلی میل
 گزارش داد اسکاتلندیارد اعلام کرده که خبری را از والدین همسر یک سرباز سابق انگلستان دریافت کرده است که این سرباز گفته توطئه ی قتل پرنسس دایانا و دوستش دودی فائد را طراحی و به انجام رسانده است.

به گزارش شفقنا متروپلیتن پلیس این اطلاعات را به پلیس ارتش منتقل کرده و پلیس ارتش آن را در اختیار اسکاتلندیارد قرار داده است.

پلیس انگلستان دریافت اطلاعات جدید را تایید کرده و گفته که درستی و باورپذیری این ادعا از سوی افسران پلیس و متخصصان جرم شناسی در حال بررسی است اما این معنی تحقیق مجدد درباره کشته شدن دایانا نیست.

پرنسس دایانا در ۳۱ آگوست سال ۱۹۹۷ در تصادفی در تونلی در پاریس به قتل رسید و در بررسی های انجام شده از سوی هیات تحقیق و پس از بررسی شهادت حدود ۲۵۰ نفر اعلام شد که دایانا و دستش در اثر تصادف ناشی سرعت زیاد و بالا بودن سطح الکل خون راننده و وضعیتی که عکاسان با دنبال کردن خودرو حامل دایانا به وجود آوردند کشته شدند.

بررسی خون راننده مرسدس بنز دایانا در صحنه که او نیز به قتل رسید نشان از سطح بالای الکل در خون او داشت.

بسیاری از ناظران تصادف، شهادت دادند که در صحنه تصادف یک فیات سفید رنگ مشاهده شده است که صحنه را به سرعت ترک کرده اما جستجوی پلیس از ۴۰۰۰۰ فیات سفید رنگ هیچکدام به یافتن فیات اعلام شده از سوی شاهدان نینجامید.

قاضی هرو استفان در گزارش خود به هیات منصفه دادگاه سرعت بالای خودرو، بالا بودن سطح الکل خون راننده و دیده شدن مواد آنتی دپرسانت در خون راننده را دلیلی بر طراحی قتل دانسته بود.

پدر دودی الفائد که معتقد نیست فرزندش در یک تصادف معمولی جان باخته است چندین بار موضوع قتل فرزندش را که همراه دایانا کشته شد در دادگاه های مختلف مطرح کرد اما نتیجه ای نگرفت.

تحقیقات دیگری در سال ۲۰۰۶ مرگ دایانا را ناشی از تصادف ساده رانندگی اعلام کرد و گفت اگر او کمربند خود را بسته بود نجات می یافت.

اینک با طرح اطلاعات جدید دوباره دایانا و قتل او به فضای رسانه ای و عمومی انگلستان برگشته است. در جامعه انگلستان یک دیدگاه کشته شدن دایانا و دوستش را قتلی طراحی شدن از سوی سیستم اطلاعات و امنیت این کشور می داند.

هر ساله در دهه آخر ماه آگوست (ماه جاری میلادی) که در سی و یکم آن دایانا کشته شد مباحث چگونگی کشته شدن دایانا و توطئه بودن یا توطئه نبودن آن مورد توجه وسیع رسانه ها قرار می گیرد و پس از ۱۶ سال هنوز موضوع کشته شدن دایانا یک موضوع زنده در جامعه انگلستان است.

به گزارش رسانه ایران پیشتر، فیلم مستندی تحت عنوان "کشتن غیر قانونی" در باره نحوه ی مرگ شاهزاده دایانا و توطئه ی دربار انگلستان برای کشتن او و دوستش، دودی الفائد، به کارگردانی کیت الن انگلیسی در جشنواره ی کن فرانسه به نمایش درآمده بود. "کشتن غیرقانونی" با نامه ای از دایانا آغاز می شود. او نوشته بود: شوهرم نقشه می کشد با تصادف من را بکشد.
 

چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:دایانا,

|
 
ازدواج جاستین بیبر با یکدختر 8ساله

 

جاستین بیبر" که عضو یک موسسه نیکوکاری برآورده کردن آرزوی بیماران است، پیشنهاد ازدواج یک دختر 8 ساله بیمار را پذیرفت و به صورت نمادین با وی ازدواج کرد.

  این دختر 8 ساله از یک نوع بیماری کبدی خطرناک رنج میبرد. البته به این دختر قول داده شده بود که خواننده اسطوره ایش را در کریسمس سال جاری میلادی خواهد دید و اگرچه از آن زمان مدت زیادی میگذرد اما او توانست به آرزویش برسد.

 
 

این دختر بچه هنگام رویارویی با بیبر در حالیکه بسیار هیجانزده بود از او درخواست ازدواج کرد و جاستین بیبر جوان نیز اگرچه کمی شوکه شد اما درخواست او را پذیرفت. او به رسم ادب و رسوم خاص ازدواج در غرب روی یک زانو نشست و به درخواست این دختر پاسخ مثبت داده و یک انگشتر بدل نیز به انگشت او انداخت.
جاستین بیبر خواننده 19 ساله هالیوودی این روزها حواشی بسیاری به دلیل رفتار و حرکات غیر اخلاقی اش به همراه داشته است و به نظر میرسد خوشحال کردن قلب یک دختر بچه بیمار در این شرایط بهترین کاری بود که او طی این روزها انجام داده است.
.


 
جدیدترین شایعه در مورد جاستین بیبر حضور او به همراه دو زن 32 ساله در هتل محل اقامتش بوده است که سر و صدای زیادی به پا کرد. بسیاری از افراد شهرت بی حد و مرز او در سنین نوجوانی را عامل اصلی سقوط اخلاقی او در آینده میدانند.

جام
 

 

چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:جاستین بیبر,

|
 
داستان آموزنده تقدیر

 

داستان آموزنده تقدیر - www.TakPayamak.com

 

مسافری خسته که از راهی دور می آمد ، به درختی رسید و تصمیم گرفت

که در سایه آن قدری استراحت کند غافل از این که آن درخت جادویی بود ،

درختی که می توانست آن چه که بر دلش می گذرد برآورده سازد !

وقتی مسافر روی زمین سخت نشست با خودش فکر کرد که چه خوب می شد

اگر تخت خواب نرمی در آن جا بود و او می توانست قدری روی آن بیارامد .

 فوراً تختی که آرزویش را کرده بود در کنارش پدیدار شد !

مسافر با خود گفت : چقدر گرسنه هستم . کاش غذای لذیذی داشتم . . .

ناگهان میزی مملو از غذاهای رنگارنگ و دلپذیر در برابرش آشکار شد .

پس مرد با خوشحالی خورد و نوشید . . .

بعد از سیر شدن ، کمی سرش گیج رفت و پلک هایش به خاطر خستگی

 و غذایی که خورده بود سنگین شدند . خودش را روی آن تخت رها کرد و در حالی

که به اتفاق های شگفت انگیز آن روز عجیب فکر می کرد 

 با خودش گفت : قدری می خوابم ولی اگر یک ببر گرسنه از این جا بگذرد چه !؟

و ناگهان ببری ظاهر شد و او را درید !

نتیجه : هر یک از ما در درون خود درختی جادویی داریم که منتظر سفارش هایی از جانب

ماست . ولی باید حواسمان باشد ، چون این درخت افکار منفی ،

 ترس ها ، و نگرانی ها را نیز تحقق می بخشد .

بنابر این مراقب آن چه که به آن می اندیشید باشید . .

چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:تقدیر,

|
 
حکایت ما و خدا ...

خدا:بنده من نماز شب بخوان و آن 11 رکعت است ...

 

بنده:خدایا خسته ام،نمی توانم.

 

خدا:بنده من 2 رکعت نماز شفع و 1 رکعت نماز وتر بخوان ..

 

بنده:خدایا خسته ام،برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

 

خدا:بنده من قبل از خواب این 3 رکعت را بخوان...

 

بنده:خدایا 3 رکعت زیاد است.

 

خدا:بنده من فقط 1 رکعت نماز وتر بخوان.

 

بنده:خدایا امروز خیلی خسته ام،آیا راه دیگری ندارد؟

 

خدا:بنده من قبل از خواب وصو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا ا...

 

بنده:خدایا من در رختخواب هستم و اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد.

 

خدا:بنده من همان جا که دراز کشیدی تیمم کن و بگو یا ا...

 

بنده:خدایا هوا سرد است و نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم.

 

خدا:بنده من در دلت بگو یا ا... ما برایت نماز شب حساب می کنیم.

 

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد.

 

خدا: ملائکه من می بینید چقدر ساده گرفته ام، اما او ساده گرفته است چیزی به اذان صبح نمانده ،او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است.امشب با من حرف نزده است.

 

خداوندا دوباره او را بیدار کردم،اما باز خوابید ...

 

خدا:ملائکه من در گوشش بگویید پرودگارت منتظر توست

 

ملائکه:پرودگارا باز هم بیدار نمی شود ...

 

خدا:اذان صبح را می گویند.هنگام طلوع آفتاب است.ای بنده من بیدار شو.نماز صبحت قضا می شود.

 

ملائکه : خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی.؟

 

خدا: او جز من کسی را ندارد،شاید توبه کرد ...

 

بنده من هنگامی که به نماز می ایستی،من آنچنان گوش فرا می دهم که انگار همین یک بنده را دارم و  تو چنان غافلی که گویا صدها خدا را داری ...

چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:خدا,

|
 
داستان حکیم و زن خانه

حکیمی جعبه‌اى بزرگ پر از مواد غذایى و سکه و طلا را به خانه زنى با چندین بچه قد و نیم قد برد.

زن خانه وقتى بسته‌هاى غذا و پول را دید شروع کرد به بدگویى از همسرش و گفت:

شوهر من آهنگرى بود که از روى بى‌عقلى دست راست و نصف صورتش را در یک حادثه در کارگاه آهنگرى از دست داد و مدتى بعد از سوختگى علیل و از کار افتاده گوشه خانه افتاد تا درمان شود.
وقتى هنوز مریض و بى‌حال بود چندین بار در مورد برگشت سر کارش با او صحبت کردم ولى به جاى اینکه دوباره سر کار آهنگرى برود مى‌گفت که دیگر با این بدنش چنین کارى از او ساخته نیست و تصمیم دارد سراغ کار دیگر برود.

من هم که دیدم او دیگر به درد ما نمى‌خورد برادرانم را صدا زدم و با کمک آن‌ها او از خانه و دهکده بیرون انداختیم تا لااقل خرج اضافى او را تحمل نکنیم.

با رفتن او ، بقیه هم وقتى فهمیدن وضع ما خراب شده از ما فاصله گرفتند و امروز که شما این بسته‌هاى غذا و پول را برایمان آوردید ما به شدت به آنها نیاز داشتیم.

اى کاش همه انسان‌ها مثل شما جوانمرد و اهل معرفت بودند!

حکیم تبسمى کرد و گفت: حقیقتش من این بسته‌ها را نفرستادم. یک فروشنده دوره‌گرد امروز صبح به مدرسه ما آمد و از من خواست تا اینها را به شما بدهم و ببینم حالتان خوب هست یا نه!؟ همین!

حکیم این را گفت و از زن خداحافظى کرد تا برود.

در آخرین لحظات ناگهان برگشت و ادامه داد: راستى یادم رفت بگویم که دست راست و نصف صورت این فروشنده دوره گردهم سوخته بود

چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:عبرت امیز,

|
 
روناک یونسی و همسرش + عکس و بیوگرافی

 

«روناك یونسی» دی‌ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد، او دوران دبیرستان را در رشته گرافیك گذراند و لیسانس طراحی صنعتی از دانشكده هنر و معماری دارد. مثل همه دخترهای ایرانی، عاشق خانواده‌اش است و عاشقانه به پدر و مادرش عشق می‌ورزد، می‌گوید: «موفقیت‌هایم را مدیون راهنمایی‌های درست پدرم هستم.»


مادر روناك، فرهنگی است و مدیر دبیرستان دخترانه می‌باشد، خانواده یونسی چهار فرزند دختر دارند، كه روناك فرزند اول این خانواده است، او سه خواهر كوچكتر از خودش دارد كه همگی آنان تحصیلات دانشگاهی دارند.

 

دوران كودكی روناک یونسی

 

خاطرات زیادی از دوران كودكی خود ندارد، به جز اینكه بسیار شیطون بوده و خرابكاری زیاد می‌كرده، اما از آنجا كه مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از كودكی شخصیت استقلال‌طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینكه خانه‌داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است. او با اینكه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یك موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می‌ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم‌پوشی می‌كردند. می‌گوید: به خاطر تقلبی كه در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره‌ام صفر شد.

 

 

دانشگاه


 


او به آنجا رفت و به دورخوانی مشغول شد در پایان دورخوانی گروهی، همان روز انتخاب شد، برایش باوركردنی نبود، مراحل پیش تولید به سرعت سپری شد و او حالا می‌دانست كه باید در فیلم «گرگ و میش» به كارگردانی قاسم جعفری بازی كند. این اولین تجربه هنری او بود. تجربه‌ای كه خیلی غیرمنتظره پیش آمد... بازی در یك فیلم سینمایی ساخته یك كارگردان مطرح آن هم در نقش اصلی. نكته مهم در مورد این بازیگر بااستعداد این است كه تحصیلات و آموزش بازیگری ندارد، اما بازیگری را به صورت تجربی آموخته و حتی به كلاس‌های بازیگری هم نرفته است، اما سعی كرده در كار همیشه با چشمانی باز و گوش‌هایی شنوا، عمل كند و از تجارب پیشكسوت‌ها بهره بگیرد. همین امر باعث شد تا در سریال رستگاران، برای حضور در نقش خجسته، انتخاب اول باشد.

 

اولین سریال تلویزیونی

 

«روناك یونسی» پس از حضور در فیلم سینمایی گرگ و میش در چند فیلم تلویزیونی هم بازی كرد، تا اینكه رسید به سریال «گل‌های گرمسیری» كه در نقش مرضیه ایفای نقش كرد، در آن سریال هم او مقابل آتیلا پسیانی بازی كرد، پسیانی در آن مجموعه در نقش پدر شوهرش را بازی كرد، بازی خوب او باعث شد تا نگاه‌ها به سمت او معطوف شود تا جایی كه «یونسی» هم‌اكنون، بازیگری را مهم‌ترین دغدغه‌اش می‌داند. او تشنه تجربه كردن نقش‌های متفاوت است و دوست دارد با كارگردان‌های مختلف همكاری كند و به دانسته‌های خود بیفزاید.

 

دل‌مشغولی‌های روناك یونسی

 

«روناك یونسی» مثل هر بانوی ایرانی به كار در خانه علاقه دارد، آشپزی خوبی دارد و از دوران نوجوانی آن را جدی می‌گرفته است، فیلم دیدن و مطالعه و شعر خواندن را خیلی دوست دارد، می‌گوید؛ خواندن اشعار حافظ به من آرامش می‌دهد.از نوجوانی به ورزش علاقه داشته و شنا و بسكتبال را تقریبا به شكل حرفه‌ای ادامه داده... اصولا به ورزش‌هایی كه پای توپ، وسط است را به ورزش‌های دیگر ترجیح می‌دهد و از آن به عنوان بهترین تفریح یاد می‌كند. به موسیقی سنتی علاقه دارد و ساز موردعلاقه‌اش سنتور است، به صدای شهرام ناظری علاقه دارد .

 

عکس روناک یونسی در کنار همسرش را مشاهده کنید:

 

روناک یونسی و همسرش محسن میری

 

روناک یوسفی و همسرش

 

روناک یوسفی و همسرش

,
به محض اینكه دیپلمش را گرفت، وارد دانشگاه نشد، بلكه وقفه‌ای در آن به وجود آمد، چرا كه در مدرسه به تدریس نقاشی و خطاطی می‌پرداخت تا اینكه سرانجام تصمیم گرفت دانشجو شود و در رشته مهندسی طراحی صنعتی پذیرفته شد. هنر را كماكان دنبال می‌كرد، فیلم می‌دید، تلویزیون تماشا می‌كرد و... تا اینكه یك روز یكی از دوستانش كه از علاقه او به هنر آگاه بود، به او پیشنهاد كرد كه برای بازی در یك فیلم سینمایی تست بدهد و ابتدا عكسش را به گروه سازنده نشان بدهد، اما او نسبت به این كار بی‌میل بود و ناامید... «تصور نمی‌كردم، اتفاقی بیفتد، اما برخلاف انتظار، فردای همان روز تماس گرفتند و از من دعوت كردند كه به دفتر فیلمسازی بروم، آنجا بود كه برای اولین بار قاسم جعفری را دیدم.»

چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:روناک یونسی,

|
 
ارغوان رضایی: دلتنگ ایرانم

 

 

ارغوان رضایی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت آمادگی‌اش گفت: خودم را برای حضور در مسابقات رولند گاروس در پاریس آماده می‌کنم. یک هفته گذشته نیز با بازگشت به منزل‌مان در فرانسه با پدر و مادر و همچنین برادرم برای حضور در این مسابقات خودم را آماده کردم.

وی ادامه داد: حدود یک ماه پس از مسابقات رولند گاروس، مسابقات ویمبلدون برگزار می‌شود و برای حضور در این دو رقابت تمرینات فشرده‌ای را در دستور کار قرار داده و سعی می‌کنم بیشتر از گذشته خودم را آماده کنم.

تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسه تأکید کرد: از روز دوشنبه رقابت‌های رولند گاروس، دومین گرند اسلم سال آغاز می‌شود و من هم از جدول اصلی در بین 128 بازیکن برتر، کارم را آغاز می‌کنم. سعی می‌کنم در این رقابت‌ها یک یا دو مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و خودم را به مراحل بالاتر برسانم. کار سختی در پیش دارم چراکه تمام بازیکنان برای برد و نشان دادن تمام توانایی خود به پاریس می‌آیند.

رضایی در مورد اینکه چه زمان به اهدافش که رسیدن به 10 زن برتر جهان بود، خواهد رسید، گفت: این موضوع همچنان هدف بزرگ من است، فقط یک مقدار زمان می‌خواهد. با یک روز تمرین نمی‌توان به این هدف رسید، بلکه با تمرینات فشرده و طاقت فرسا و سپری شدن زمان می‌توان به این خواسته رسید. در هر حال سعی می‌کنم هرچه زودتر به این هدف برسم.

وی یادآور شد: اگر تا 6 ماه دیگر و تا پایان سال میلادی بتوانم بین 100 زن برتر تنیس جهان قرار بگیرم،‌ برایم خوب است و می‌توانم به حضور در جدول اصلی مسابقات استرالیا در رقابت‌های سال آینده امیدوار باشم.

نفر 181 تنیس زنان جهان در مورد اینکه آیا مشکلش با فرانسوی‌ها حل شد یا خیر، گفت: حسادت در بین همه بازیکنان است و فقط مختص فرانسوی‌ها نیست. وقتی بازیکنی دوملیتی باشید، این حسادت بیشتر هم می‌شود.

وی تصریح کرد: فعلا برای تیم ملی فرانسه، نفراتی که رده‌بندی بهتری دارند، بازی می‌کنند. خود من هم اگر بتوانم برای این تیم بازی می‌کنم اما در حال حاضر باید مشکلم را با کادرفنی تیم ملی حل کنم و اگر به توافق رسیدیم، حتما دوباره به تیم ملی بازخواهم گشت.

تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسوی در مورد اینکه برای سفر به ایران برنامه‌ای ندارد، گفت: خیلی دلم می‌خواهد به ایران سفر کنم و دلم برای کشورم تنگ شده است اما زمانش فعلا مشخص نیست، البته فکر کنم شاید تابستان این فرصت برای سفر به ایران به وجود بیاید.

منبع: خبرگزاری فارس

چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:ارغوان رضایی,

|
 
مرکز خرید سام سنتر تهران با برندهای جهانی

چندی پیش برند لاگژری مون بلان(Monblanc) طراح و سازنده قلم، عینک های آفتابی، جواهرات، محصولات چرمی و عطر در مرکز خرید سام سنتر با حضور تعدادی از بازیگران و دیگر چهره های مشهور ورزشی، فرهنگی و هنری افتتاح شد.
 


 مرکز خرید سام سنتر تهران
 
افتتاح یکی از بزرگترین فروشگاه های برند لاگژری مون بلان در مرکز تجاری سام سنتر
 

  ستارگان مشهور فوتبال و سینما در سام سنتر تهران

 ستارگان مشهور فوتبال و سینما در سام سنتر تهران


 ستارگان مشهور فوتبال و سینما در سام سنتر تهران


 ستارگان مشهور فوتبال و سینما در سام سنتر تهران


  ستارگان مشهور فوتبال و سینما در سام سنتر تهران


 ستارگان مشهور فوتبال و سینما در سام سنتر تهران


 ستارگان مشهور فوتبال و سینما در سام سنتر تهران


  ستارگان مشهور فوتبال و سینما در سام سنتر تهران

ستارگان مشهور فوتبال و سینما در سام سنتر تهران

حضور بازیگران و فوتبالیست های مشهور

 

در روز های گذشته بار دیگر خبری نه چندان پر سر و صدا از مرکز خرید سام سنتر، مخابره شد.

خبری مبنی بر اینکه کمپانی ایتالیایی اِرمنجیلدو زینا (Ermenegildo Zegna)، فعال در عرصه مد و لباس مردانه، در روز های 29 تا 31 فروردین ماه در مرکز خرید سام سنتر، واقع در خیابان فرشته تهران، برنامه ای ویژه برای اندازه گیری لباس مردان و دوخت آن در میلان ایتالیا و ارسال آن بعد از شش تا هشت هفته برای مشتریان دارد. 

 

مرکز خرید سام سنتر تهران

نیم نگاهی به مرکز تجاری سام سنتر:

در اواخر زمستان 1390، مرکز تجاری سام سنتر با هدف ارائه خدمات به مشتریان در تراز جهانی، با حضور برندهای معتبر بین‌المللی کالاهای مختلف نظیر کیف، پوشاک،کفش، لوازم جانبی و نیز اقلامی مانند طلا، جواهرات، ساعت، لوازم آرایشی و ادکلن با عرضه محصولات برترین برندهای لوکس دنیا آغاز به فعالیت کرد.

 


 

مجتمع تجاری سام با داشتن زمینی به مساحت 1750 متر مربع، در 9 طبقه، شامل، 26 فروشگاه تجاری در ابعاد 35 تا 200 متری در دو طبقه همکف و اول، 200 پارکینگ در طبقات دوم تا هفتم، یک طبقه آشپزخانه در طبقه هشتم و 1200 متر فضای رستورانی در طبقه نهم با چشم اندازی کوهستانی در بهترین نقطه شهر تهران به مرکز خرید کم نظیری مبدل شده است.

 

 مرکز خرید سام سنتر تهران
 

مرکز خرید سام سنتر تهران  


 مرکز خرید سام سنتر تهران
کمپانی Chopard در مرکز تجاری سام سنتر

 



شرکت سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است
که در سال ۱۸۶۰ میلادی توسط لویی اولیس شوپارد تأسیس شده است


 

به اعتراف بازدید کنندگان، مرکز تجاری سام سنتر یکی از لوکس ترین مراکز خرید شهر تهران محسوب می‌شود که با داشتن غرفه های شیک و گران قیمت مشتریان خاصی را برای خود رقم زده است.


 
مرکز خرید سام سنتر تهران
کمپانی TAG Heuer در مرکز تجاری سام سنتر

 


 

 مرکز خرید سام سنتر تهران
از جمله برندهای سوئیسی است که در زمینه طراحی و ساخت
ساعت های لوکس فعالیت داشته و چهارمین برند در رده بندی گرانترین ساعت های لوکس دنیا محسوب می شود

 


 


مرکز خرید سام سنتر تهران
کمپانی FRATELLI ROSSETTI در مرکز تجاری سام سنتر

 



 

مرکز خرید سام سنتر تهران
کمپانی TRUSSARDI در مرکز تجاری سام سنتر
 



 

 مرکز خرید سام سنتر تهران  مرکز خرید سام سنتر تهران
این برند در سال 1911 میلادی توسط دانته تروساردی (Dante Trussardi)
در ایتالیا راه اندازی شد و تا امروز مجموعه‌ای كامل از سبك ایتالیایی «Italian Style»
در عرصه مد را به جهان عرضه كرده است

 

 


 مرکز خرید سام سنتر تهران
کمپانی Van Laack در مرکز خرید سام سنتر

 

  مرکز خرید سام سنتر تهران
کمپانی آلمانی فعال در عرصه مْد است و در سال 1881 میلادی در برلین فعالیت خود را آغاز کرد.

 


 


 مرکز خرید سام سنتر تهران
کمپانی ROJE JEWELRY در مرکز خرید سام سنتر

 


 مرکز خرید سام سنتر تهران

 مرکز خرید سام سنتر تهران
جواهرفروشی "بولگاری" در مرکز خرید سام سنتر

 


 


مرکز خرید سام سنتر تهران
بولگاری، جواهرفروشی مشهور و گران‌قیمت ایتالیایی استکه در سال ۱۸۸۴
میلادی تاسسیس شداین کمپانی ابتدا با یک مغازه جواهرفروشی در رم، ایتالیا کار خود را شروع کرد.
سپس دردیگر زمینه‌های های مد نظیر لباس و عطریات فعالیت خود را بسط داد.
شرکت جواهرسازی بولگاری، یکی از گران‌ترین، اشرافی‌ترین و از معروف‌ترین نام‌ها در بازار جواهر جهان است.
 



 

 مرکز خرید سام سنتر تهران
 



درباره کمپانی اِرمنجیلدو زنیا:

کمپانی خصوصی ارمنیجیلدو زنیا متعلق به خانواده زنیا، در سال 1910 بنا شد. از عمر این کمپانی بیش از یک صد سال می گذرد و مرکز آن در میلان ایتالیا واقع شده است.

 

 مرکز خرید سام سنتر تهران
 


هم اکنون رئیس هیئت مدیره این شرکت پائلو زینا(Paolo Zegna) از نسل چهارم خانواده زینا است.

 

 


زینا علاوه بر تولید کت و شلوار برای لیبل های خود، برای دیگر برندها‌ی مشهوری نظیر گوچی(Gucci) ایو سن لوران (Yves Saint Laurent) و تام فورد (Tom Ford) نیز تولید دارد.

 

مرکز خرید سام سنتر تهران
 


کمپانی زنیا در حال حاضر یکی از شرکت های پیشرو در عرضه پارچه و پوشاک لوکس در جهان محسوب می‌شود. این شرکت با تولید سالانه 2.3 میلیون متر پارچه با کیفیت و در آمد سالانه بیش از 1 میلیار یورو یکی از رکورد دار-های تولید لباس محسوب می‌شود. از جمله برنامه های آن گسترش به سمت الحاقیات جانبی پوشاک و چرمی می باشد.

در گذشته این کمپانی با وای اس ال بیوتی (YSL Beauté) یکی از ادکلن های زینا را با نام اسینزا دی زینا (ESSENZA DI Zegna) تولید می کرد. اما از سال 2011 با امضای قراردادی با کمپانی استی لآندر(Estée Lauder) شریک جدیدی برای خود انتخاب کرد. در حال حاضر ادکلن های متفاوتی از این شرکت در بازار های جهانی وجود دارد.
 
 

زینا هم اکنون مالک 560 بوتیک در سراسر دنیاست که بیش از 300 عدد از آن ها بطور کامل به خانواده زینا تعلق دارد.

ساختمان شرکت زینا در هونگ کنگ

 


برند زینا به طور نسبی یکی از گران ترین برند های جهانی محسوب می‌شود، کت و شلوارهای تولیدی این کمپانی در ایالت متحده آمریکا قیمتی حدود 2300 تا 4500 دلار را دارند.

کت و شلوارهای این گروه با لیبل "Su Misura" از نوع سفارشی است که می توان آن را از طریق فروشگاه های طرف قرار داد این شرکت سفارش داد. قیمت های این لیبل به طور معمول 15 تا 20 درصد بیشتر از دیگر محصولات عادی زینا است. اما این خدمات به مشتریان امکان می دهد تا کت و شلوار را با مشخصات دلخواه خود سفارش دهند و نام آن ها بر لیبل کت چاپ شود.

در ایران نیز این کمپانی بعد از آغاز فعالیت مرکز خرید سام سنتر یکی از بهترین غرفه های این مرکز را از آن خود کرد. اخیراً نیز طبق اطلاعات اعلام شده از سوی کارگزار این شرکت در ایران، دو خیاط اختصاصی به نام های سالواتوره استراچه(Salvatore Starace) و کارلو مینو جتی (Carlo Minojetti) از سوی کمپانی اِرمنجیلدو زینا به تهران می‌آیند. این برنامه که با نام «هنر شخصی دوزی در نهایت برازندگی» یا Made to Measure به اجرا در می‌ ‌آید، شامل اندازه گیری، انتخاب پارچه و مدل در تهران و دوخت در ایتالیا است. کارگزار این شرکت با دادن یک ساعت وقت به مشتریان به دلخواه آن ها عمل کرده و خیاطان ایتالیایی مدل مورد نظر مشتری را طراحی می‌کنند. در این دوره، لباس های لوکس در اشکال کت و شلوار، پالتو، کت تک، پیراهن و کروات تعیین اندازه شده و پس از دوخت به سفارش دهندگان تحویل خواهد شد.
 


 


قیمت مدل های گوناگون کت و شلوار این کمپانی از 2000 تا 4000 هزار یورو در نوسان است که با قیمت هر یورو در بازار امروز، رقمی معادل 10 تا 20 میلیون تومان برای هر کت و شلوار رقم خواهد خورد.!!!!

منبع: مشرق نیوز

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:سام سنتر تهران ,

|
 
جمره بازیگر زن سریال کوزی گونی

جمره بازیگر زن سریال کوزی گونی

اویکو کارایال

جمره در سریال کوزی گونی

اویکو کارایال

اویکو کارایال

 جمره در سریال کوزی گونی

جمره در سریال کوزی گونی

منبع: تاپناز

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:جمره,

|
 
روانشناسی مدل لباس پوشیدن ستاره های موسیقی ایران

اغلب خواننده‌گان برای خودشان استایل مشخصی در پوشش دارند و اتفاقا روی این پوشش هم تاکید دارند. همین باعث شده تصویر آنها همیشه با لباس‌های مشخصی در ذهن ما نقش ببندد. مثلا رضا یزدانی را همیشه با کت چرمی می‌شناسیم و رضا صادقی را با پیراهن مشکی‌! ‌ما خیال داریم نگاهی دوباره به ظاهر خواننده‌های محبوب‌مان بیندازیم و آنها را در پوششی تازه ببینیم. در این مطلب یک تیم متشکل از گروهی از روانشناسان و طراحان لباس به بررسی سبک پوشش رضا صادقی، علیرضا عصار، محسن یگانه، احسان خواجه‌‌امیری و رضا یزدانی پرداخته‌اند. اما این تازه ابتدای راه است،

 



 

احسان خواجه‌امیری

طراحان می‌گویند

یک جلیقه به رنگ آبی آسمانی!

نگاهی گذرا به سبک پوشش احسان خواجه‌امیری نشان می‌دهد که او طرفدار سبک کلاسیک است. سبک کلاسیکی که به خاطر انتخاب رنگ‌های همسو با روحیات جوان‌پسندانه مخاطبانش به خوبی همراه می‌شود. خواجه‌امیری در انتخاب رنگ‌های روشن جسارت خاصی دارد و این جسارت را در انتخاب رنگ‌های زرد و آبی و رنگ های متفاوتی مثل زرشکی نشان داده است انتخاب جلیقه خودش یک گزینش مناسب است چون هم تا حدودی رسمی است و هم به شق و رقی کت نیست در نتیجه برای اجرای یک کنسرت پاپ انتخاب خوبی است. اما بهتر است آقای خواجه‌امیری در لباس‌هایش غیر از پارچه‌های تک رنگ ساده به لباس‌هایی با خطوط عمودی هم فکر کند. این انتخاب، اندام او را کشیده‌‌ و در نتیجه لاغرتر نشان می‌دهد. یک پیراهن ساده با خطوط عمودی نسبتا باریک به رنگ سرمه‌ای همراه با یک شلوار راسته کتان به همین رنگ می‌تواند ترکیب خوبی برای خواجه‌امیری باشد او حتی می‌تواند در این پوشش سراغ جلیقه که انتخاب همیشگی‌اش هم هست برود، اما بهتر است جلیقه‌اش را تک رنگ انتخاب کند. در این ترکیب بهترین کفش پیشنهادی به او کالج است. البته یک کالج هم‌رنگ با رنگ جلیقه‌اش! رنگ آبی روشن( آبی آسمانی) انتخاب خوبی برای کت و کالج اوست.

 



 



 

علیرضا عصار

روانشناسان می‌گویند

عادت‌ها را رها کن

عصار معمولا از لباس‌هایی با رنگ‌های تیره و خنثی و تقریبا گشاد استفاده می‌کند و روانشناسان به استناد همین پوشش ادعا می‌کنند که می‌توان او را جزو کسانی دانست که به شدت به عادت‌هایشان چسبیده‌اند و به لحاظ روانشناسی چندان اهل تنوع نیستند و برای آنها سخت است که در خود تغییری به وجود بیاورند.  چیزی که  این گروه را به وحشت می‌اندازد جلب‌توجه است. از طرف دیگر، کسانی که ترجیح می‌دهند لباس‌های گشاد بپوشند اندام و هیکل‌شان را متفاوت از چیزیند که دیگران می‌بینند تصور می​کنند حتی ممکن است روزگاری چاق بوده‌اند و هنوز هم همان تصور را از اندام و هیکل‌شان دارند. در صورتی که باید بفهمند که چه لباسی بیشتر از همه به آنها می‌آید و فراموش کنند که قبلا چه سایز لباسی می‌پوشیدند، مهم اندام امروز آنهاست که چه لباسی به آن برازنده است.

طراحان می‌گویند

یک شال ظریف!

برخلاف تصور عام قرار نیست افرادی با اندام درشت همیشه سراغ لباس‌های گشاد بروند. اتفاقا پوشیدن این لباس‌ها اندام آنها را درشت‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد. انتخاب درست این است که علیرضا عصار و آقایانی هم تیپ  او در لباس‌های‌شان به سایزی که می‌پوشند دقت کنند. یعنی به‌دنبال سایز‌ی بروند که دقیقا قالب تن آنهاست. انتخاب درست سایز حتی دست آنها را برای رفتن سراغ رنگ‌های روشن هم باز می‌گذارد. البته طبیعی است که در انتخاب رنگ‌های روشن باید محتاطانه‌تر جلو بروند. اما در مورد علیرضا عصار بهترین لباس پیشنهادی می‌تواند پیراهن‌های کتان یقه ایستاده باشد. این پیراهن‌ها به قدر کافی بلندند و روی شلوار قرار می‌گیرند. برش آنها هم اغلب راسته است نه چندان تنگ و نه زیاد گشاد. رنگ پیشنهادی هم غیر از رنگ‌ مشکی که انتخاب او در بیشتر اجراهاست می‌تواند طیف رنگ‌های کرم و حتی سفید باشد. اما بهتر است آقای عصار وقتی سراغ رنگ‌های روشن می‌رود به یک شال ظریف هم فکر کنند. یک شال ظریف بلند و البته با رنگی تیره‌تر از لباسی که برای پوشیدن انتخاب می‌کند. این شال به سادگی با خطای دیدی که ایجاد می‌کند او را بلندتر و حتی جمع‌وجور‌تر نشان می‌دهد. البته این روش روی لباس‌های تیره خیلی جواب نمی‌دهد چون روی بدنه تیره لباس گم می‌شود!

 



 



 

رضا صادقی

روانشناسان می‌گویند

آقای احساساتی!

دیگر همه می‌دانند که رضا صادقی  مشکی را به هر رنگ دیگری ترجیح می‌دهد؛ از دیدگاه روانشناسان افرادی که مشکی را به عنوان رنگ محبوب خود انتخاب می‌‌کنند معمولا روحیه‌ای حساس دارند. به تمام جزئیات زندگی‌شان توجه می‌کنند، این افراد می‌خواهند هر کاری را با تمام جزئیاتش انجام دهند. آنها به راحتی با دیگران شریک نمی‌شوند.افراد این گروه فعالیت‌های فکری را دوست دارند و پیدا‌کردن خطاهای دیگران برای‌شان سرگرمی است و حتی گاهی مشکلات را پیدا می‌کنند تا بتوانند آنها را اصلاح کنند. مشکی‌ها افراد احساساتی‌ هستند و خیلی اوقات تصمیم‌گیری‌های‌شان بیشتر براساس احساسات است تا منطق.

طراحان می‌گویند

کت و شلوار مناسب نیست!

از دیدگاه طراحان لباس انتخاب رنگ مشکی  برای پوشش فردی با اندام رضا صادقی رنگ مناسبی است. مناسب به خاطر به تصویر کشیدن اندام در قالبی جمع‌و جورتر. در اغلب اجراهای رضا صادقی او را در حالی می‌بینیم که پشت تریبون نشسته، بنابراین کت و شلوار، اصلا انتخاب مناسبی برای او نیست. اگر قرار باشد او را در پوشش تازه‌ای ببینیم، می‌شود رنگ‌های تیره در طیف سرمه‌ای و حتی قهوه‌ای تیره را به او توصیه کرد اما باز هم در غالب همین بلوز و شلوارهای ساده و نیمه اسپرت. البته توصیه می‌شود او در اجراهایش سراغ شلوارهایی از جنس کتان یا پارچه‌ای برود. این جنس شلوارها به او ظاهر نیمه‌ رسمی مناسب‌تری می‌دهند.

 



 



 

محسن یگانه

روانشناسان می‌گویند

اهل ریسک نیست

تیپ این آقای خوش‌صدا در مراسم‌ها و کنسرت‌ها بیشتر رسمی است، یعنی اغلب ترجیح می‌دهد کت و شلوار به تن کند؛ روانشناسان در مورد این سبک پوشش او این طور می‌گویند: «این پوشش نشان‌ دهنده این است که او خیلی اهل ریسک نیست و به دنبال راهی مطمئن برای تاثیرگذاری روی دیگران است و  به همین دلیل  است که سراغ تیپ‌های کلاسیک می‌رود، زیرا این تیپ‌ها آزمون خود را در طول تاریخ پس داده‌اند و همیشه کسانی که چنین لباس‌هایی به تن می‌کردند تصویر متعادلی از خودشان در ذهن مخاطب می‌نشاندند.»

طراحان می‌گویند

یک کت اسپرت!

پوشش‌های محسن یگانه در کنسرت‌هایش نشان داده که به پوشیدن کت و شلوار علاقه‌ خاصی دارد. اما بهتر است او متناسب  با اندام نه چندان درشتش سراغ کت‌های اسپرت برود، کت‌های اسپرتی که لایه و اپل کوچکی هم دارند. این انتخاب کمک می‌کند سرشانه‌ها درشت‌تر به نظر بیایند..  در انتخاب جنس کت هم بهتر است سراغ پارچه‌های شق و رق برود.  محسن یگانه و اصولا آقایان ظریف اندام باید دور پیراهن‌های‌ تنگ و به اصطلاح جذب خط بکشند و در عوض پیراهن‌‌هایی بپوشند که در قسمت شانه و سرشانه کمی تا قسمتی گشادند. همین گشادی ساده قفسه سینه را درشت‌تر نشان می‌دهند. اما در مورد شلوار، شلوار راسته برای محسن یگانه بهترین انتخاب است او حتی می‌‌تواند به شلوارهای طرح‌دار فکر کند چون این مدل شلوارها با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند باعث افزایش حجم می‌شوند. یک کت اسپرت چهارخانه کتانی با شلواری راسته به رنگ خطوط کت می‌تواند ظاهر متفاوت‌تری به محسن یگانه بدهد.

 



 


رضا یزدانی

طراحان می‌گویند
کت چرمی همیشگی

تصویر رضا یزدانی با کت چرم در ذهن همه طرفدارانش نقش بسته. تا جایی که می‌توان گفت کت‌ چرمی بخشی جدا نشدنی از سبک پوشش اوست. اینکه فردی در جایگاه یک خواننده سبک پوشش خاصی برای خودش تعریف می‌کند بدون در نظر گرفتن چند و چون و نقاط و مثبت و ضعف احتمالی  خودش یک امتیاز است. اما صحبت اینجاست که همین انتخاب هم اگر اصولی و براساس قواعد پوشش انجام  بگیرید می‌تواند به نتیجه درست و امتیازهای بیشتری منتها می‌شود. در کنار کت‌های چرم در اغلب موارد هم او را با شلوار جین می‌بینیم آن هم به رنگ روشن. اما با در نظر گرفتن اندام بلند و نه چندان درشت او شاید بتوان پیشنهادهای دیگری هم برایش داشت. مثلا اینکه به جای شلوارهای جین‌ راسته سراغ شلوارهای دم‌پا گشاد برود. این انتخاب نه تنها با اندامش بلکه با سبک خواندنش هم جور در می‌آید. او با این شلوار حتی می‌تواند تی‌شرت آستین کوتاهی هم بپوشد با طرح‌ها و نقوش مختلف اما پیشنهاد ما تی‌شرت‌هایی است که ‌روی آنها به سبک لباس‌های نیمانی با حروف الفبای ایرانی طراحی شده است. به خاطر سبک خواندنش انتخاب تی‌شرت برای او  به‌خصوص در این فصل بسیار مناسب‌تر از پیراهن‌های مردانه رسمی است که اغلب می‌پوشد. او با انتخاب این سبک پوشش حتی می‌تواند سراغ کت چرمی دوست‌داشتنی‌اش هم برود!

منبع: برترین ها

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:ستاره های موسیقی ,

|
 
سهم ایران از 500 دانشگاه برتر دنیا چند دانشگاه است؟

رییس مرکز منطقه‌یی اطلاع رسانی علوم و فناوری، دانشگاه تهران را از جمله دانشگاه‌های برتر جهان اسلام عنوان کرد که در فهرست 500 دانشگاه تراز اول جهان در نظام رتبه بندی شانگهای قرار دارند و خاطرنشان کرد: کشورهایی مثل آمریکا، چین، آلمان، انگلستان، هلند، کره جنوبی، اسپانیا، رژیم اشغالگر قدس، پرتغال و عربستان سعودی به ترتیب با 149، 42، 38، 37، 12، 11، 10، هفت، چهار و چهار دانشگاه در این فهرست حضور دارند.

دکتر جعفر مهراد در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار داشت: دانشگاه های آمریکا همچنان در نظام رتبه بندی شانگهای پیشرو هستند به طوری که گزارش رتبه بندی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که این کشور در بین 20 دانشگاه اول دارای 17 دانشگاه ممتاز و در بین 500 دانشگاه برتر دارای 149 دانشگاه ممتاز می باشد.

وی اظهار داشت: رتبه بعضی از موسسات در بین 20 دانشگاه تغییر کرده اما تمام آنها به استثنای دانشگاه توکیو از رتبه بیستم به بیست و یکم تنزل یافته و در مقابل دانشگاه فنی زوریخ در سوئیس به مقام بیستم دانشگاه های تراز اول جهان صعود یافته است. در قاره اروپا (به جز بریتانیا) دانشگاه فنی زوریخ نخستین دانشگاه در منطقه است که در جایگاه بیستم قرار گرفته است.

مهراد افزود: جمهوری خلق چین، دومین کشوری است که بیشترین دانشگاه ها را در بین 500 دانشگاه برتر در نظام رتبه بندی شانگهای از آن خود کرده است. این کشور در بین 500 دانشگاه ممتاز جهان دارای 42 دانشگاه و در بین 200 دانشگاه ممتاز جهان در همین نظام رتبه بندی دارای هفت دانشگاه است.

وی ادامه داد: برترین دانشگاه ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه، دانشگاه‌های ژاپنی توکیو با رتبه 21 و کیوتو با رتبه 26، ملبورن استرالیا با رتبه 56 هستند. دانشگاه گرونینگن هلند با رتبه 92 براین نخستین بار در فهرست 100 دانشگاه برتر مشاهده می شود و 11 دانشگاه این کشور در بین 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

سرپرست ISC افزود: دانشگاه قاهره در مصر، دانشگاه مالایا در مالزی، دانشگاه استانبول در ترکیه و دانشگاه تهران در جمهوری اسلامی ایران نیز از برترین دانشگاه‌های کشورهای اسلامی هستند که اسامی این دانشگاهها در بین 500 دانشگاه تراز اول جهان قرار دارد.

مهراد گفت: برای نخستین بار آلمان با 38 دانشگاه نسبت به بریتانیا دانشگاه های بیشتری را در رتبه بندی شانگهای دارد، اما این کشور تنها دارای چهار دانشگاه در بین 100 دانشگاه برتر است در حالی که تعداد دانشگاه های برتر بریتانیا در بین دانشگاه های ممتاز به 9 دانشگاه می رسد. افزون بر آن بریتانیا دارای دو دانشگاه شامل کمبریج و آکسفورد در بین 20 دانشگاه نخست است. نکته قابل توجه آنکه از این کشور یک دانشگاه نیز از بین 500 دانشگاه برتر جهان کم شده و تعداد دانشگاه های برتر این کشور از 38 دانشگاه در سال 2012 به 37 دانشگاه در سال 2013 میلادی تقلیل یافته است.

سرپرست ISC افزود: تعداد دانشگاه های کانادا در رتبه بندی شانگهای در مجموع به 23 دانشگاه برتر بالغ شده که در این بین چهار دانشگاه این کشور در بین 100 دانشگاه ممتاز جهان مشاهده می شود. فرانسه 20 دانشگاه خود را در نظام رتبه بندی شانگهای همچنان حفظ کرده، در حالی که چهار دانشگاه این کشور در بین 100 دانشگاه تراز اول جهان قرار دارد.

مهراد گفت: ژاپن که در رتبه بندی شانگهای در سال 2012 دارای 21 دانشگاه ممتاز بود در فهرست جدول رتبه بندی در سال 2013 میلادی به دلیل ازدست دادن یک دانشگاه، 20 نماینده دارد. با این حال، سه دانشگاه این کشور در بین یکصد دانشگاه برتر جهان قرار دارند. همین شرایط در مورد ایتالیا نیز حاکم است و این کشور در رتبه بندی امسال نسبت به سال 2012 میلادی یک دانشگاه از دست داده است.

رییس مرکز منطقه‌یی اطلاع رسانی علوم و فناوری خاطرنشان کرد: تعداد دانشگاه های برتر هلند، کره جنوبی، اسپانیا، رژیم اشغالگر قدس، پرتغال و عربستان سعودی در جمع 500 دانشگاه برتر جهان به ترتیب 12، 11، 10، 7، 4 و 4 دانشگاه می باشد. بر حسب منطقه، اروپا 202 دانشگاه، آمریکا 182 دانشگاه، آسیا و اقیانوسیه 112 دانشگاه و آفریقا چهار دانشگاه در بین 500 دانشگاه برتر دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه هاروارد مانند سال قبل در صدر جدول رتبه بندی قرار دارد. جایگاه دوم متعلق به دانشگاه استنفورد است. دانشگاه برکلی در سال 2013 از MIT پیشی گرفته و رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. کمبریج، کلتک، پریستون، کلمبیا، شیکاگو و آکسفورد نیز به ترتیب رتبه های پنجم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.

رییس مرکز منطقه‌یی علوم و فناوری ادامه داد: در بین یکصد دانشگاه برتر، دانشگاه پی یر و ماری کوری در فرانسه با رتبه 37 نسبت به دانشگاه Paris-Sud با رتبه 39 دومین دانشگاه برتر قاره اروپا (به جز بریتانیا ) است.
 

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:دانشگاه,

|
 
بانک کشاورزی نرخ حق الوکاله سال جاری را اعلام کرد

براساس مصوبه هیات مدیره بانک کشاورزی،نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری در سال جاری ۳ درصد خالص منابع سپرده گذاری شده تعیین شد.

 
براساس مصوبه هیات مدیره بانک کشاورزی،نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری در سال جاری ۳ درصد خالص منابع سپرده گذاری شده تعیین شد.

 در سال جاری به سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت روز شمار 7 درصد،از سه ماه تا کمتر از شش ماه 10 درصد ،از شش ماه تا کمتر از 9 ماه 12 درصد و به سپرده های از 9 ماه تا کمتر از یک سال 15درصد سود علی الحساب سالانه پرداخت خواهد شد.

این گزارش می افزاید نرخ سود علی الحساب سالانه برای سپرده های یکساله، دوساله، سه ساله،چهارساله و پنجساله بانک کشاورزی در سال 1392نیز به ترتیب 17، 18، 19 ، 19.5و20 درصد تعیین شده است.

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:نرخ حق الوکاله ,

|
 
روایت پیداشدن محمد طاها از زبان پدر

خبرگزاری فارس: روایت پدر «محمدطاها» از نحوه پیدا شدن فرزندش/ حضور «محمدطاها» در نقد «ماه عسل»

-------------------------------

 

  روز 29 خردادماه امسال مادر محمدطاها که 9 ماه بیشتر ندارد، او را داخل کالسکه گذاشت و به قصد خرید پا به خیابان نهاد.

مادر کالسکه را در حالی که محمدطاها غرق در رویای شیرین کودکانه خود بود، جلوی در سوپرمارکت قرار داد و  پس از خرید، وقتی برگشت با کالسکه خالی فرزندش مواجه شد... او تمام اطراف را گشت ولی کسی نشانی از دزد یا دزدان فرزندانش نداشت. محمد طاها در چشم برهم‌زدنی ربوده شده بود.

از این ماجرا گذشت، تلاش برای پیداکردن این کودک خردسال ادامه داشت تا اینکه در شب آخر ماه مبارک رمضان، احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» از ربایندگان محمدطاها خواست او را به خانواده‌اش برگردانند. او با نشان دادن عکس‌های محمدطاها اشاره کرد که حال مادر این کودک خوب نیست و البته لازم نیست دزدان نشانی از خود برجای بگذارند، همین که این کودک دوباره به دست مادرش سپرده شود، کافی است.

تا اینکه در نهایت خبر آمد که «محمدطاها» شنبه شب  -26 مردادماه- به آغوش خانواده‌اش برگشته است.

پس از شنیدن این خبر خوش با خانواده فراهانی -پدر و مادر محمدطاها- تماس گرفتیم، ابتدا قرار بود شنونده روایت پیداشدن محمدطاها از زبان مادرش باشیم، اما او گفت حسابی سرگرم کودکم هستم و به قولی از ذوق زیاد نتوانست صحبت کند. اما «حسن فراهانی» پدر این کودک به گرمی از ما استقبال کرد و با خوشحالی زایدالوصفی با خبرگذاری فارس درباره پیدا شدن فرزندش گفت‌وگو کرد که شرح آن را در ادامه می‌خوانید:

**آقای فراهانی قطعا در مدت نبود فرزندتان فشارهای روحی بسیاری تحمل کرده‌اید، اما چه شد که کودکتان را پیدا کردید؟

-در اصل ماجرا تماس‌های مردمی بود. وقتی در برنامه ماه عسل آقای علیخانی خیلی عالی و جامع درباره گم شدن فرزندمان توضیح دادند، بنده خدایی این ماجرا را می‌شنود که اقوامش در دروازه غار، فرزند ما را از بچه دزدها خریده بودند. او تحت تاثیر برنامه ماه عسل قرار می‌گیرد و تصمیم گرفت که یک کار انسان دوستانه انجام بدهد. به همین دلیل پنجشنبه گذشته بود که با ما تماس گرفت و گفت کاری می‌کنم که بچه شما برگردد. خدا خیرش بدهد واقعا هم تلاش کرده بود.

**چطور با شما تماس می‌گرفت؟

-از باجه تلفن زنگ می‌زد تا ما ردی از او پیدا نکنیم. تا اینکه شب شنبه زمان اذان مغرب، بچه را آورد و در مسجد امام رضا(ع) واقع در اتوبان شهید باقری قرار داده بود. با ما تماس گرفت و گفت بچه‌تان را داخل مسجد گذاشته‌ام، بروید سریع برش دارید. ما هم به سرعت با موتور و ماشین، هرجور بود خود را به مسجد رساندیم و بچه را خدا را شکر صحیح و سالم در مسجد پیدا کردیم.

**شما هیچ ردی از آن آدم پیدا نکردید؟

-نه. فقط وقتی محمدطاها را پیدا کردیم، دوباره از تلفن همگانی با ما تماس گرفت و گفت بچه، بچه خودتان است؟ گفتیم بله. گفت صحیح و سالم است؟ گفتیم بله... خدا خیرت بدهد. هرچه از خدا میخواهی به تو بدهد. بعد هم که دیگر خبری از او نشد.

**پس بچه شما با واسطه و از طریق دزدان فروخته شده بود؟

-بله. بچه من را پس از ربوده شدن به خانواده‌ای که صاحب فرزند نمی‌شدند، به مبلغ 5 میلیون تومان در محله دروازه غار تهران می‌فروشند. آن خانواده هم الحق والانصاف به بچه ما رسیدگی کرده بودند و در این مدت اذیت نشده بود. البته از خوش شانسی ما بود که فرزندمان به خانواده‌ای که صاحب بچه نمی‌شدند، فروخته شده بود، وگرنه معلوم نبود چه بلایی بر سرش می‌آمد.

**خانواده‌ای که بچه شما را خریده بودند، می‌دانستند که بچه دزدی شده را می‌خرند یا اینکه فکر کرده‌اند بچه متعلق به خانواده‌ای است که بچه‌شان را نمی‌خواسته‌اند؟

-نمی‌دانم. واسطه‌ای که بچه را برای ما آورد، در این باره حرفی نزد. واسطه ما آدم باخدایی بود که خودش هم دو بچه داشت و شرایط ما را می‌دانست. ما هم دستش را می‌بوسیم که این کار را در حق ما کرد. او عکس محمدطاها را در برنامه ماه عسل دیده بود و متوجه شده بود که این بچه صاحب همان عکس است. با آن زن و مرد صحبت کرده بود و از آنها خواسته بود تا فرزند ما را به ما برگردانند. او به آنها گفته بود که این بچه به شما وفا نمی‌کند و پدر و مادرش شما را نفرین می‌کنند. خیلی هم برای ما زحمت کشید.

**این موضوع چطور در برنامه ماه عسل مطرح شد؟

-ما از روزی که برنامه ماه عسل شروع شد، رفتیم. رفتیم... رفتیم... اما آنها قبول نمی‌کردند و می‌گفتند از این اتفاقات زیاد می‌افتد، تا اینکه در آخرین لحظه فکر می‌کنم معجزه خدا بود که آقای علیخانی قبول کرده بود که این موضوع را در برنامه‌اش مطرح کند. واقعا تقدیر الهی بود.

**یعنی شما با آقای علیخانی صحبت می‌کردید ولی او قبول نمی‌کرد که این موضوع را مطرح کند؟

-نه. خدا می‌داند که نتوانستیم ایشان را ببینیم. فقط از طریق واسطه در تماس بودیم.

**و او هم قبول نمی‌کرد...

-اصلا هیچ شبکه‌ای قبول نمی‌کرد. من که می‌گویم فقط لطف خداوند بود و او را به ما و خواهر 5 ساله‌اش زهرا خانم رساند. 

 

به گزارش فارس، محمدطاها و خانواده‌اش امروز در مراسم نقد و بررسی برنامه «ماه عسل» که قرار است در فرهنگسرای رسانه برگزار شود نیز حضور دارند.

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:محمد طاها ,

|
 
تابش: رای عدم اعتماد به سلطانی‌فر توافق نانوشته‌ای میان دو فراکسیون بود

 نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی می گوید رای عدم اعتماد نمایندگان به مسعود سلطانی‌فر کاملا سیاسی بوده است.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی که مطرح شدن نام مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از همان ابتدا با حمایت اکثر چهره‌های ورزشی و غیرورزشی همراه شد، روز پنجشنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به او رای عدم اعتماد دادند تا دکتر روحانی به سراغ دیگر گزینه‌های خود برای تصدی این وزارتخانه برود.

محمدرضا تابش نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این مورد به خبرآنلاین می گوید: «رای عدم اعتماد به مسعود سلطانی فر کاملا سیاسی بود.»

او ادامه می دهد: «در واقع این اتفاق توافق نانوشته ای میان فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان ولایت بود.»

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:سلطانی‌فر ,

|
 
صالحی امیری: باید با فساد ورزش به شدت مبارزه کرد

 
 
 

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه توسعه ورزش نیازمند نگاه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و استراتژیک است ، تصریح کرد : تخصصی گرایی در ورزش احیا و تقویت خواهد شد .
سید رضا صالحی امیری رئوس برنامه های خود را در دو حوزه ورزش و جوانان تشریح کرد .
وی در ابتدا با اشاره به اینکه ورزش جایگاه تداخل عرصه های مختلفی است، گفت : می‌توان هر جامعه یا نظام اجتماعی را در چهار ساحت اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و سیاست تحلیل نمود. برای نگریستن به ورزش نیز چنین تقسیم‌بندی‌ای کارآمد است، زیرا تصویری از بایسته‌های مواجهه ما با ورزش ارائه می‌کند. در ضمن می‌توانیم از این تقسیم‌بندی برای برنامه‌ریزی و تحلیل اقداماتی که باید در عرصه ورزش انجام دهیم استفاده کنیم. این اقدامات در کلی‌ترین سطح، شامل:
- شناخت وضع موجود
- تحلیل آسیب‌ها و قوت‌های وضع موجود
ش- توصیف مطلوب‌ها
- شناخت ظرفیت‌ها و امکانات
- برنامه‌ریزی برای تحقق مطلوب‌ها
- اجرای برنامه می‌شود. اما قبل از طی کردن این مراحل، باید ابعاد مختلف ورزش را بر اساس همان تقسیم‌بندی مشخص کرد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان، ورزش را امری اجتماعی و فرهنگی دانست که مستقیماً با رابطه میان انسان‌ها مرتبط است ، فعالیتی است که می‌تواند هدف اقتصادی نداشته باشد و قبل از تجاری شدن ورزش، ماهیت اجتماعی آن بیشتر مد نظر بوده است. البته ورزش به عنوان بخشی از میراث بشری و شامل نظام پیچیده‌ای از الگوها و معانی، ماهیت فرهنگی نیز دارد.
وی افزود : اما ورزش وجه اقتصادی نیز دارد که نیازی به شرح و بسط آن نیست. ورزشکاران، صنایع تولید محصولات ورزشی، رسانه‌ها و پخش تصاویر ورزشی، صنعت تبلیغات و بسیاری مقولات دیگر ذیل اقتصاد ورزش قابل بحث‌اند.
صالحی امیری همچنین با بیان اینکه ورزش ماهیت سیاسی نیز دارد ، اضافه کرد :از سیاسیون که بسیار علاقمند هستند در ورزش سهمی داشته باشند (داخل و خارج ایران) تا نقش مسابقات ورزشی در عرصه سیاسی، و تأثیر آن‌ها بر دیپلماسی عمومی در سطح جهان، ابعاد سیاسی ورزش قابل بحث و بررسی است. ورزش می‌تواند بخشی از دیپلماسی فرهنگی باشد. حضور در لیگ جهانی والیبال، جام جهانی فوتبال و حضور زنان ما در عرصه‌های جهانی و بسیاری از حضورهای دیگر می‌تواند بخشی از دیپلماسی فرهنگی باشد.
وی گفت: جهان امروز را نمادها و نشانه‌ها شکل می‌دهند و ورزش معرکه‌ای از نشانه‌ها و نمادهاست و بخش مهمی از رسانه‌های جهان را به خود اختصاص می‌دهد. در همین مسابقات لیگ جهانی والیبال شاهد بودیم که چگونه مصاحبه خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ما در نشست مطبوعاتی اش در ایتالیا، بیش از آن‌که بر حول محور ورزش باشد، بر بازگویی روایت ولاسکو از ایران و توصیف فرهنگ و مردم ایران متمرکز بود. ولاسکو گویی به سفیر فرهنگی ما تبدیل شده بود. ما می‌توانیم این نقش دیپلماسی فرهنگی را به شدت تقویت کنیم. همین امروز، حضور ما در لیگ جهانی والیبال، چقدر تبلیغ برای ماست؟ ما چقدر باید خرج می‌کردیم تا رسانه‌های جهان نام ما را ببرند و تصاویری از ما پخش کنند؟ چقدر باید خرج می‌کردیم تا بگوییم تصویری که گاه از ما در جهان ساخته می‌شود نادرست است و ما گونه دیگری هستیم؟ مسابقات المپیک و جهانی، جایگاهی برای خودنمایی فرهنگی ماست، البته باید دانش این کار را به خوبی تولید و ازآن بهره‌برداری کنیم.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در عین حال با اشاره به اینکه ورزش در قالب ورزش همگانی و ورزش قهرمانی، بر سلامت جامعه مؤثر است، آفزود : اگر ورزش را عنصری نشاط‌بخش تلقی کنیم،‌ در این صورت وارد مبحث مهمی چون «اقتصاد شادی» خواهیم شد که در دنیای امروز بسیار مهم است. ورزش و رفع بیماری‌های روانی و کمک به سلامت روانی جامعه را نیز باید لحاظ کرد. ضمن آن‌که در جامعه ایران با رنج و هزینه گزاف ناشی از بیماری‌های مزمن، واقعاً باید به ورزش با دقت نظر توجه شود.
وی اضافه کرد : دکتر روحانی ، رییس جمهوری در مصاحبه‌ای قبل از برگزاری انتخابات و در هنگام تبلیغات انتخاباتی گفته بودند: «انسجام اجتماعی را هم در ورزش می‌بینید. من اساساً ورزش را یکی از مؤلفه‌های تقویت انسجام جامعه می‌دانم. مثال واضحی را بگویم تا مقصودم مشخص شود. من چون سال‌ها سابقه حضور در پست‌های مربوط به امنیت ملی داشته‌ام، می‌خواهم حضور تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ فوتبال ایران را تحلیلی از نگاه امنیت ملی کنم تا اهمیت ورزش روشن شود. حضور این تیم در صحنه فوتبال ما باعث شده هم‌وطنان عزیز ما در آذربایجان احساس کنند هر هفته در رسانه‌ها هستند، احساسات‌شان دیده و شنیده می‌شود، و آن‌ها بیش از گذشته نماینده‌ای در سطح افکار عمومی دارند. اصلا تیم تراکتورسازی چیزی بیش از یک تیم فوتبال شده، نماینده احساسات مردم شده است و من واقعاً نوع احساس مردم نسبت به این تیم را عمیقاً دوست دارم و معتقدم کم‌هزینه‌تر از این راه برای ایجاد امنیت شاید وجود نداشته باشد. همین عامل پیوند بیشتر قلب‌های ملت ایران شده و این خیلی صحنه زیبایی است. تیم‌های مختلف ورزشی در جای جای این مملکت می‌توانند چنین نقشی ایفا کنند.»
صالحی امیری با بیان اینکه یکی از عوامل عدم توازن‌ در جامعه ما این است که مرکز کشور و چند کلانشهر دارای همه جور امکانات و انواع سرمایه‌ها و مابقی شهرها بالاخص در پیرامون کشور فاقد بسیاری از سرمایه‌ها هستند اظهارداشت :همه سرمایه‌ها که مالی و اقتصادی نیست. برخی سرمایه‌ها از جنس نمادین و دارای وجوه انسانی‌تر هستند. امروز تیمی مثل تراکتورسازی تبریز، سرمایه‌ای برای مردم آذربایجان است. به کمک ورزش می‌توان برای مردم سرمایه ایجاد کرد. حتی می‌توان از این سرمایه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.
وی افزود : همه موارد مورد اشاره مقدمه‌ای است برای این‌که بگوییم ورزش در جایگاهی راهبردی قرار دارد. ورزش جایی است که سلامت جسمی و روحی، ارتباطات اجتماعی، شادی و نشاط، اقتصاد، اشتغالزایی، صنعت تبلیغات، رسانه‌ها، دیپلماسی فرهنگی، غرور ملی و خیلی عناصر دیگر به هم می‌رسند. از همین منظر است که باید ورزش را در چارچوب نگاه راهبردی مد نظر قرار داد. با این نگاه، می‌توانیم بازنگری در وظایف، رویکردها و تأکیدات وزارتخانه را هم در دستور کار قرار دهیم.
دکتر صالحی امیری با رویکرد به عرصه جوانان گفت : به تصور من، یکی از دلایل پیروزی دکتر روحانی در انتخابات 24 خرداد، مطالبات جوانان جامعه بود، و جوانان به این باور رسیدند که ایده‌های وی بهتر می‌تواند به مطالبات آن‌ها پاسخ دهد.از این منظر ، نقش وزارتخانه در عرصه جوانان بسیار حساس است. اما هم‌زمان باید به این واقعیت نیز توجه داشته باشیم که حل مشکلات جوانان، منوط به اقدام ملی و همکاری در سطح بسیاری از وزارتخانه‌هاست.
وی اضافه کرد : برای مثال، ایجاد شغل که وظیفه وزارت ورزش و جوانان نیست. بهبود در متغیرهای کلان اقتصادی، بالا رفتن نرخ سرمایه‌گذاری، رفع تحریم‌ها و خیلی عوامل دیگر بر وضعیت اشتغال جوانان مؤثر است. در چنین شرایطی ما باید به بازتعریف مشخصی از وظایف وزارتخانه در عرصه جوانان برسیم. این یک هدف راهبردی است که ما مشخص کنیم در وضعیت فعلی که جوانان مسائل زیادی دارند، وزارتخانه چه اقداماتی می‌تواند انجام دهد که نوعی هماهنگی فرابخشی میان دستگاه‌هایی که وظایفی در قبال جوانان دارند ایجاد کند. البته وظایفی که در قانون برای بخش جوانان تصریح شده باید مورد توجه قرار گیرند .
دکتر صالحی امیری با اشاره به اینکه بر اساس نگاه راهبردی ، می توان چند رویکرد اساسی به بخش جوانان داشت آنها را به قرار ذیل بر شمرد :
1. گسترش مطالعات درباره جوانان: ما برای شناخت دقیق وضعیت جوانان در عرصه‌های مختلف، از نگرش‌ها و باورهای ایشان گرفته تا وضعیت آسیب‌های اجتماعی، سطح مهارت‌ها، مشکلات جسمی و روحی، و ظرفیت‌های آن‌ها برای مشارکت اجتماعی به مطالعات درباره جوانان نیازمندیم.
2. تحلیل راه‌های ایجاد مشارکت جوانان در سطح نهادهای مدنی: ما نیازمند آنیم که بدانیم چگونه می‌شود ظرفیت جوانان کشور را برای ارتقای مشارکت اجتماعی مؤثر جهت حل مشکلات کشور به‌کار گرفت. سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند تضمین کننده مشارکت باشند. مسائل بسیاری در کشور داریم که باید در کنار رویکرد کلی دولت به مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد، نقش اجتماعی و فرهنگی جوانان را نیز از طریق سازمان‌های مردم‌نهاد، برای حل این مشکلات پررنگ کنیم.
در ضمن، وزارت ورزش و جوانان باید نقش تأمین کننده شناخت‌های لازم درباره جوانان، برای سایر نهادها را به عهده بگیرد. اگرچه ما نمی‌توانیم مستقیماً وارد ایجاد شغل یا تسهیل امر ازدواج به صورت ساختاری و کلان بشویم و این وظایف اگر واقع‌بین باشیم، باید در دستگاه‌های دیگر سامان یابد، اما ما می‌توانیم شناخت‌ها و سیاست‌های لازم را در این عرصه‌ها تولید کنیم.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ما نیازمند بازنگری در رویکردهای اجرایی در این وزارتخانه هستیم، گفت : اینجا وزارتخانه‌ای با رویکرد فرهنگی و اجتماعی، و سیاست‌گذار است. باید سیاست‌گذاری فرهنگی و اجتماعی در این وزارتخانه را جدی بگیریم. من خودم متخصص سیاست‌گذاری فرهنگی و اجتماعی هستم و با نگاهی راهبردی این مسئله را در وزارتخانه دنبال خواهیم کرد.
وی ورزش را عرصه‌ای کاملا تخصصی توصیف کرد و افزود :همان گونه که هر کسی نمی‌تواند طب ورزشی یا مربی‌گری ورزش را انجام دهد، مدیریت ورزش نیز امری تخصصی است و باید این تخصص‌گرایی را در ورزش، احیا و تقویت کنیم.
دکتر امیری صالحی با اشاره به آسیب‌هایی جدی ورزش ، افزود : ناراحت کننده است که در برنامه پربیننده تلویزیون، یا در صحبت‌های اهالی ورزش از فساد در ورزش خبر داده می‌شود. فساد هر عرصه‌ای را به زانو در می‌آورد و باید در ورزش نیز به شدت با آن مبارزه کرد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ورزش ما بیش از حد عملگرایانه شده و از مطالعه و تحقیق دور مانده است، تصریح کرد: در هر دو عرصه ورزش و جوانان باید مطالعات را گسترش دهیم. همان گونه که اهالی فرهنگ و هنر در کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و مخاطب تخصصی وزارتخانه‌ای مثل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، هر کدام از اهالی ورزش نیز شخصیت‌های اجتماعی شناخته شده و سرمایه اجتماعی به حساب می‌آیند. باید تکریم این گروه‌ها، و جاری کردن همه سرمایه‌های ایشان (اعم از دانش، تجربه، سرمایه اجتماعی، و حتی سرمایه‌های اقتصادی) در خدمت ورزش و جوانان کشور را در دستور کار قرار دهیم.
وی در ادامه بازسازی نیروی انسانی در عرصه ورزش و جوانان را مورد توجه قرار داد و گفت : امروز در جهان توسعه به کمک مغزهای متفکر، مدیران کارآمد، و با توسعه نیروی انسانی کارآمد، صورت می‌گیرد. در وزارت ورزش و جوانان نیز ما به توسعه نیروی انسانی نیاز داریم. فراموش نکنیم ورزش و جامعه ورزش ایران امروز بیش از همه نیازمند اخلاق و فضیلت است. سرمایه بزرگ جامعه ورزشی در ایران تولید و بازتولید اخلاق در کشور است، چراکه این قشر در جامعه بعنوان الگو و نماد سایر طبقات اجتماعی خصوصاً جوانان ظهور و تجلی پیدا می کنند

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب: فساد ورزش ,

|
 
دوشهر کلیه فروشی

 

 

رییس انجمن پیوند اعضای خاورمیانه به تبیین وضعیت پیوند عضو در کشور پرداخت.

دکتر سید علی ملک حسینی در این باره توضیح داد: در حال حاضر وضعیت پیوند عضو بویژه پیوند کبد در شیراز مطلوب است. قدرت ایران در پیوند کبد بی نظیر است و شیراز هم جزو بهترین مراکز پیوند کبد منطقه است.

وی افزود: سال گذشته بیش از 400 عمل پیوند کبد انجام شد. تاکنون که هنوز به نیمه سال نرسیده‌ایم، از آمار 200 پیوند کبد فراتر رفته‌ایم.

پدر پیوند کبد ایران در ادامه به وضعیت نابسامان فروش کلیه در کشور اشاره کرد و گفت: پدیده "کلیه فروشی" حیثیت ما را در سطح جهان خدشه‌دار کرده است. این در حالیست که فروش کلیه در همه جای دنیا ممنوع است.

به گفته ملک حسینی، تهران بالاترین آمار مربوط به "کلیه فروشی" را به خود اختصاص داده است، پس از آن استان اصفهان و شهرهای دیگر قرار دارند.

وی افزود: این اتفاق روزانه در ایران رخ می دهد و علی‌رغم اینکه شمار افراد مرگ مغزی در ایران، از سایر کشورهای منطقه بیشتر است، اما متاسفانه هنوز پیوند عضو از مرگ مغزی آمار بالایی ندارد.

رییس بخش پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: خوشبختانه در شیراز، حدود چهار سال است که پیوندهای کلیه‌ از مرگ مغزی انجام می شود

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:کلیه فروشی,

|
 
قرعه کشی جام حذفی

با انجام قرعه کشی و مشخص شدن جای تیمها در جدول، دو تیم استقلال و پرسپولیس تا فینال جام حذفی به یکدیگر برخورد نمی‌کنند.
 مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با حضور بهروان، محمدزاده و تعدادی از مدیران عامل باشگا‌ه‌ها برگزار شد.
 براساس اعلام سازمان لیگ برتر مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در فصل 93-1392 از 13 شهریورماه 92 با حضور تیم‌های قهرمان استان‌ها آغاز می‌شود.
این مسابقات در تاریخ 19 شهریورماه با ادامه رقابت تیم‌های برتر استان‌ها پیگیری می‌شود و از دور سوم که روز 24 شهریورماه 92 برگزار خواهد شد، تیم‌های لیگ یک و لیگ 2 وارد جدول مسابقات می‌شوند.
طبق برنامه، تیم‌های لیگ برتری پس از اینکه تیم‌های لیگ دسته اول و دسته دوم دو بازی با یکدیگر انجام دادند وارد مسابقات خواهند شد.
برنامه کامل این رقابتها به شرح زیر است:

 
چهارشنبه - 13/06/92
مرحله اول:
بازی شماره یک: شهرداری زارچ یزد - شهرداری جاجرم(خراسان شمالی)
بازی شماره 2 : جنوب سوسنگرد - قهرمان استان کردستان(هنوز معرفی نشده)
بازی شماره 3: پرواز زنجان - قهرمان ایلام
بازی شماره 4: گندم کاران مغان اردبیل - شهرداری نوین بندرعباس
بازی شماره 5: اتحاد نوین گلستان(توابع تهران) - اتحاد شادگلی قم
بازی شماره 6: شهدای نیروی هوایی تهران - ماهوند مشهد
بازی شماره 7: شهدای ساری - استقلال نوین قزوین
بازی شماره 8: تالار وحدت همدان - آذرکوثر تبریز
بازی شماره 9: شهرداری کلاچای گیلان - تیس چابهار
بازی شماره 10: قهرمان لرستان (هنوز معرفی نشده) - قهرمان خراسان جنوبی(هنوز معرفی نشده)
بازی شماره 11: استقلال چرام کهکیلویه - پیام ولیعصر مرکزی
بازی شماره 12: مقاومت شهرکرد - پاس گناوه
بازی شماره 13: قهرمان البرز - معاونت ورزش و آموزش(قهرمان کیش)

 
سه‌شنبه - 19/06/92
مرحله دوم:
بازی شماره 14: برنده بازی شماره یک - شهدای ارتش اصفهان
بازی شماره 15: برنده بازی شماره 2 - برنده بازی شماره 3
بازی شماره 16: استانداری کرمانشاه - برنده بازی شماره 4
بازی شماره 17: برنده بازی شماره 5 - پیروزی گرمسار
بازی شماره 18: شهدای آق قلای گلستان - برنده بازی شماره 6
بازی شماره 19: برنده بازی شماره 7 - عقاب نیروی هوایی شیراز
بازی شماره 20: برنده بازی شماره 8 - برنده بازی شماره 9
بازی شماره 21: گلگهر نوین سیرجان - برنده بازی شماره 10
بازی شماره 22: برنده بازی شماره 11 – برنده بازی شماره 12
بازی شماره 23: برنده بازی شماره 13 - کیوان مرغ مهاباد

 
یکشنبه - 24/06/92
مرحله سوم: (با حضور تیم‌های دسته دوم و دسته اول)
بازی شماره 24: آلومینیوم و هرمزگان - یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره 25: کاسپین قزوین - استقلال ساری
بازی شماره 26: مس رفسنجان - نیروی زمینی تهران
بازی شماره 27: گاز فجر جم - شهرداری لنگرود
بازی شماره 28: داماش ایرانیان تهران - یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره 29: شهرداری جویبار - گهر دورود
بازی شماره 30: اتکای گلستان - شهرداری اراک
بازی شماره 31: پیام صنعت آمل - یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره 32: نیکی‌پسند اصفهان - یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره 33: استقلال اهواز - نفت امیدیه
بازی شماره 34: شهرداری دزفول - نفت و گاز گچساران
بازی شماره 35: شهرداری تبریز - صنعت نفت نوین آبادان
بازی شماره 36: میناب تیور هرمزگان - نساجی مازندران
بازی شماره 37: البدر بندر کنگ - سپیدرود رشت
بازی شماره 38: صنعت نفت آبادان- راهیان کرمانشاه
بازی شماره 39: سیاه‌جامگان مشهد - یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره 40: پرسپولیس گنابه - یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره 41: نفت مسجد‌ سلیمان - پیکان تهران
بازی شماره 42: برق شیراز - ماشین‌سازی تبریز
بازی شماره 43: سایپای شمال - صنعت ساری
بازی شماره 44: نوژن شهرداری نوشهر - شاهین بوشهر
بازی شماره 45: شهرداری یاسوج - آهن بافق یزد
بازی شماره 46: مس سنگون برزقان - گلگهر سیرجان
بازی شماره 47: نبرد شهرکرد - یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره 48: فولاد یزد - یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره 49: شهرداری بندرعباس - ابومسلم خراسان
بازی شماره 50: استیل‌آذین تهران - ایرانجوان بوشهر
بازی شماره 51: استاد‌معین اهواز - یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره 52: پاس همدان - پدیده مشهد
بازی شماره 53: شهرداری اردبیل - کارگر بن یزد بوشهر
بازی شماره 54: بهمن شیراز - ملی‌حفاری اهواز
بازی شماره 55: یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است - الوند همدان

 
مرحله چهارم:
نیمه سمت چپ جدول
بازی شماره 56: استقلال تهران - برنده دیدارهای آلومینیوم هرمزگان - یکی از قهرمان‌های استانی و استقلال ساری - کاسپین قزوین
بازی شماره 56: ملوان بندرانزلی - برنده دیدارهای نیروی زمین تهران - مس رفسنجان و شهرداری لنگرود - گاز فجر جم
بازی شماره 57: نفت تهران - برنده دیدارهای داماش ایرانیان - یکی از قهرمان‌های استانی و شهرداری جویبار - گهر دورود
بازی شماره 58: ذوب‌آهن اصفهان - برنده دیدارهای اتکای گلستان - شهرداری اراک و پیام صنعت آمل - یکی از قهرمان‌های استانی
بازی شماره 59: صبای قم - برنده دیدارهای گیتی‌پسند اصفهان با یکی از قهرمان‌های استانی و استقلال اهواز - نفت امیدیه
بازی شماره 60: مس کرمان - برنده دیدارهای شهرداری دزفول - نفت و گاز کچساران و شهرداری تبریز - صنعت نفت نوین آبادان
بازی شماره 61: گسترش فولاد تبریز - برنده دیدارهای میناب طیور هرمزگان - نساجی مازندران و البرز بندر کنگ - سپیدرود رشت
بازی شماره 62: سپاهان اصفهان - برنده دیدارهای صنعت‌نفت آبادان - راهیان کرمانشاه و سیاه‌جامگان مشهد - یکی از قهرمان‌های استانی

 
نیمه سمت راست جدول
بازی شماره 63: سایپا البرز - برنده دیدارهای پرسپولیس گناوه - یکی از قهرمان‌های استانی و نفت مسجدسلیمان - پیکان تهران
بازی شماره 64: تراکتورسازی تبریز - برنده دیدارهای برق شیراز - ماشین‌سازی تبریز و سایپای شمال - صنعت ساری
بازی شماره 65: داماش گیلان - برنده دیدارهای نوژن شهرداری نوشهر - شاهین بوشهر و شهرداری یاسوج - سنگ آهن بافق یزد
بازی شماره 66: راه‌آهن سورینت - برنده دیدارهای مس سونگون ورزقان - گل‌‌گهر سیرجان و نبرد شهرکرد - یکی از قهرمان‌‌های استانی
بازی شماره 67: فولاد خوزستان - برنده دیدارهای فولاد یزد - یکی از قهرمان‌های استانی و ابومسلم خراسان - شهرداری بندرعباس
بازی شماره 68: فجرسپاسی شیراز - برنده دیدارهای استیل‌آذین تهران - ایرانجوان بوشهر و فولاد نوین اهواز - یکی از قهرمان‌های استانی
بازی شماره 69: پرسپولیس تهران - برنده دیدارهای پدیده مشهد - پاس همدان و کارگر بن یزد - شهرداری اردبیل
بازی شماره 70: استقلال خوزستان - برنده دیدارهای ملی حفاری اهواز - بهمن شیراز و الوند همدان - یکی از قهرمان‌های استانی

 
طبق این برنامه در نیمه بالایی جدول تیم‌های استقلال و سپاهان تا مرحله نیمه‌نهایی به یکدیگر نمی‌رسند همچنین در نیمه دیگر تراکتورسازی و پرسپولیس نیز تا مرحله نیمه‌‌نهایی با یکدیگر مصاف نخواهند داشت و بدین ترتیب دربی بزرگ پایتخت هم تا فینال محتمل نخواهد بود.

سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:قرعه کشی جام حذفی,

|
 
«سایه شاه» در هالیوود

 

به گزارش شبکه ایران، هالیوود در امتداد پروژه فیلمسازی در جهت تاریخنگاری جهت دار از وقایع معاصر ایران در اقدامی سوال برانگیز قصد کلید زدن پروژه‌ای سینمایی با محوریت خواهر محمدرضا شاه پهلوی را دارد.
این فیلم با عنوان «سایه شاه» ساخته خواهد شد به نقش و قدرت اشرف در دربار فاسد رژیم پهلوی می پردازد. ،تهیه کنندگی این فیلم را کمپانی هالیوودی FIRST LINE ENTERTAINMENT بر عهده دارد.
چندی پیش با اکران فیلم «سنگسار ثریا» در جشنواره تورنتو جریان ضد ایرانی در سینمای غرب وارد فاز تازه‌ای شده است که می‌توان سایه شاه را در ادامه آن دانست. 

 

یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:سایه شاه ,

|
 
کشف استخوان در کهکشان راه شیری

تاریخ انتشار : پنج شنبه, 21 دی 1391 09:02

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کشف «استخوان» جدید در اسکلت راه شیری

اخترشناسان به تازگی موفق به کشف ترکیب جدیدی در اسکلت کهکشان راه شیری شده اند که حاوی موادی معادل 100 هزار خورشید است.

تیم تحقیقاتی مرکز فیزیک نجومی هاروارد - اسمیت سونیان در زمان بررسی ابر گرد و غبار با نام مستعار Nessie‌ موفق به کشف این استخوان کهکشانی شدند.

ان ابر گرد و غبار نخستین بار در سال 2010 میلادی با کمک داده های تلسکوپ فضایی اسپیتزر ناسا مشاهده شد؛ محققان پیش از این بخش مرکزی استخوان Nessie‌ را شناسایی کرده بودند، اما مطالعه جدید نشان می دهد که این ساختار هشت برابر بلندتر از محاسبات قبلی است.

طول استخوان جدید کهکشان راه شیری بیش از 300 سال نوری و عرض آن بین یک تا دو سال نوری است که تداعی کننده یک مار کیهانی بلند و باریک است؛ این استخوان حاوی موادی معادل 100 هزار خورشید است.

«آلیسا گودمن» نویسنده ارشد این تحقیق تأکید می کند: برای نخستین بار موفق به مشاهده چنین قطعه ظریفی در اسکلت کهکشانی شدیم؛ این استخوان شباهت زیادی به استخوان فیبولا (نازک نی) در پای انسان دارد.

«گودمن» خاطر نشان می کند: این امکان وجود دارد که استخوان Nessie درون یک بازوی مارپیچی قرار داشته یا بخشی از شبکه ارتباطی ساختارهای مارپیچی باشد.

محققان امیدوارند با یافتن تعداد بیشتری از این ساختارها بتوانند نقشه سه بعدی کهکشان راه شیری را ترسیم کنند.

نتایج این یافته جدید روز سه شنبه هشتم ژانویه (19 دی) در دویست و بیست و یکمین نشست انجمن نجوم آمریکا (AAS)‌ در لانگ بیچ کالیفرنیا ارائه شد./ایسنا

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:کهکشان راه شیری ,

|
 
ساخت مرد مصنوعی کامل یک میلیون دلاری

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ساخت مرد مصنوعی کامل یک میلیون دلاری!

محققان انگلیسی موفق به ساخت یک مرد مصنوعی کامل یک میلیون دلاری شدند.

 ربات «رکس» (اسکلت رباتیک) با استفاده از پیشرفته‌ترین اندام و اعضای مصنوعی از سراسر جهان ساخته شده است.

اندام مصنوعی ساخته شده این ربات، نشان‌دهنده همگام شدن علم با داستان‌های تخیلی و تلاش برای تعویض اندام بدن با جایگزین‌های ساخت دست بشر در موارد ضروری است.

البته این ربات 1.8 متری، همچنین باعث بروز معضلات اخلاقی نیز شده است؛ چرا که پژوهش بر روی دست و پاهای پروتز و همچنین چشم، قلب و شش مصنوعی و حتی ترکیبات بین تراشه‌های رایانه‌ای و مغز زنده به معنی تعویض بخشهای بدن انسان و ارتقای قابلیت‌های آن است.

ربات «رکس» برای برنامه‌ای در یک شبکه تلویزیونی به نام «چگونه یک مرد مصنوعی بسازیم» ساخته شده که «برتولت میز»، روانشناس اجتماعی که دست چپ خود را در کودکی از دست داده را با دانشمندانی که در حال کار بر روی اندام پروتز هستند، نشان خواهد داد.

«رکس» با اندام مصنوعی به ارزش یک میلیون دلار که از برخی از آزمایشگاهها و شرکت‌های برجسته جهان ، وام گرفته شده، توسط «ریچارد واکر» و «متیو گودن»، رباتیک‌کاران برجسته انگلیس ساخته شده است.

اجزای بدن «رکس» شامل یک دست با حرکت 26 درجه با یک درجه اختلاف با دست انسان که خود را برای کار آموزش داده، عینکی که تصاویر را به یک ریزتراشه در شبکیه فرستاده و از آن پالس‌های الکتریکی به مغز ارسال می شوند و یک قلب پیل‌خور است که در حال حاضر برای اهداکنندگان موقت مورد استفاده است.

این ربات همچنین از مچ پای بیونیک برخوردار بوده که از یک سیستم موتور و فنر برای تقلید از حرکت عضله ساق پای انسان و تاندون آشیل استفاده می‌کند و توسط پروفسور «هیو هر» که هر دو پای خود را در اثر سرمازدگی از دست داده، ابداع شده است.

یکی از اندامی که دانش هنوز نتوانسته مطابق آن را ایجاد کند، مغز انسان است که از صد میلیون نورون ساخته شده و پیچیده‌ترین ساختار جهان شناخته شده است.

اما دانشمندان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در حال بررسی علائم الکتریکی درون مغز موشها برای ایجاد ریزتراشه‌هایی هستند که در آینده ممکن است بتوانند حافظه را بازیابی کرده و با کار بر روی مغزهای زنده حتی آلزایمر را درمان کنند./ایسنا

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب



 

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:مرد مصنوعی,

|
 
ساخت مرد مصنوعی کامل یک میلیون دلاری

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ساخت مرد مصنوعی کامل یک میلیون دلاری!

محققان انگلیسی موفق به ساخت یک مرد مصنوعی کامل یک میلیون دلاری شدند.

 ربات «رکس» (اسکلت رباتیک) با استفاده از پیشرفته‌ترین اندام و اعضای مصنوعی از سراسر جهان ساخته شده است.

اندام مصنوعی ساخته شده این ربات، نشان‌دهنده همگام شدن علم با داستان‌های تخیلی و تلاش برای تعویض اندام بدن با جایگزین‌های ساخت دست بشر در موارد ضروری است.

البته این ربات 1.8 متری، همچنین باعث بروز معضلات اخلاقی نیز شده است؛ چرا که پژوهش بر روی دست و پاهای پروتز و همچنین چشم، قلب و شش مصنوعی و حتی ترکیبات بین تراشه‌های رایانه‌ای و مغز زنده به معنی تعویض بخشهای بدن انسان و ارتقای قابلیت‌های آن است.

ربات «رکس» برای برنامه‌ای در یک شبکه تلویزیونی به نام «چگونه یک مرد مصنوعی بسازیم» ساخته شده که «برتولت میز»، روانشناس اجتماعی که دست چپ خود را در کودکی از دست داده را با دانشمندانی که در حال کار بر روی اندام پروتز هستند، نشان خواهد داد.

«رکس» با اندام مصنوعی به ارزش یک میلیون دلار که از برخی از آزمایشگاهها و شرکت‌های برجسته جهان ، وام گرفته شده، توسط «ریچارد واکر» و «متیو گودن»، رباتیک‌کاران برجسته انگلیس ساخته شده است.

اجزای بدن «رکس» شامل یک دست با حرکت 26 درجه با یک درجه اختلاف با دست انسان که خود را برای کار آموزش داده، عینکی که تصاویر را به یک ریزتراشه در شبکیه فرستاده و از آن پالس‌های الکتریکی به مغز ارسال می شوند و یک قلب پیل‌خور است که در حال حاضر برای اهداکنندگان موقت مورد استفاده است.

این ربات همچنین از مچ پای بیونیک برخوردار بوده که از یک سیستم موتور و فنر برای تقلید از حرکت عضله ساق پای انسان و تاندون آشیل استفاده می‌کند و توسط پروفسور «هیو هر» که هر دو پای خود را در اثر سرمازدگی از دست داده، ابداع شده است.

یکی از اندامی که دانش هنوز نتوانسته مطابق آن را ایجاد کند، مغز انسان است که از صد میلیون نورون ساخته شده و پیچیده‌ترین ساختار جهان شناخته شده است.

اما دانشمندان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در حال بررسی علائم الکتریکی درون مغز موشها برای ایجاد ریزتراشه‌هایی هستند که در آینده ممکن است بتوانند حافظه را بازیابی کرده و با کار بر روی مغزهای زنده حتی آلزایمر را درمان کنند./ایسنا

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب



 

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:مرد مصنوعی,

|
 
نابغه سه ساله ایرانی

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نابغه سه ساله ایرانی به جمع کوچکترین‌ اعضای انجمن جهانی تیزهوشان پیوست

«شروین سرابی» کودک سه ساله ایرانی ساکن انگلیس با بهره هوشی 136 به عنوان جدیدترین عضو و یکی از کوچکترین اعضای سازمان «منسا»( قدیمی ترین و بزرگترین جامعه هوشبهر بالا) انتخاب شد.

این کودک سه ساله که به همراه پدر و مادر خود در منطقه بارنزلی در جنوب یورکشایر زندگی می کند، جزو یک درصد افراد باهوش جهان محسوب می شود.

«شروین» از 10 ماهگی شروع به صحبت و از 20 ماهگی جملات را به طور کامل ادا کرد. در سن دو سالگی توانایی خواندن، شمارش تا 200 و گفتن نام کشورهای مختلف و شناسایی پرچم آنها، گفتن نام سیارات منظومه شمسی، اندام داخلی بدن انسان و حیوانات را پیدا کرد.

مادر شروین تأکید می‌کند: اطلاعات عمومی وی بی‌نظیر است و هیچگاه مانند سایر همسالان، برنامه های کودک را نگاه نمی کند و اغلب اخبار و گزارش های هواشناسی را تماشا می کند. شروین هیچگاه برای یادیگری تحت فشار قرار نداشته و در برخی موارد در برابر سوال های متعدد او جوابی نداریم.

«شروین سرابی» با این بهره هوشی به عضویت سازمان بین المللی «منسا» انگلیس در آمد که از بین 22 هزار عضو تنها 100 عضو زیر 10 سال در آن عضویت دارند.

«شروین» به تازگی در کلاس های مدرسه Rastrick در بریگهاوس در غرب یورکشایر برای یادگیری دروس اختصاصی حضور خواهد یافت.

سازمان منسا قدیمی ترین و بزرگترین جامعه هوشبهر (IQ) بالا در جهان است./ایسنا

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:نابغه,

|
 
شوکه شدن داماداز اقدام عروس خانم

خیلی از زوجها در روز ازدواجشان کارهای خاص و عجیب و غریب انجام میدهند این عروس خانم عاشق برای نشان دادن احساسات عمیق قلبی اش در اقدامی جالب در روز ازدواجش در حالیکه ترانه ای عاشقانه که خودش در مورد زندگی اش سروده بود میخواند به محراب کلیسا رفت . داماد را طوری شوکه کرد که تا لحپاتی کاملا خشکش زده بود.

 

در تصاویر نشان داده شده است که عروس از جلوی درب ورودی درحالیکه لباس زیبای سفید عروسی بر تنش است و میکروفونی در دست دارد شروع به آواز خواندن میکند و به سمت داماد میرود. او در این ترانه از روزهای سخت کودکی اش میگوید و اینکه چگونه در نبود پدرش که خیلی زود مرده است زندگی سختی داشته است تا اینکه توانسته است مرد رویاهایش را پیدا کند مردی که درست ترین انتخاب زندگی وی است. آنها این مراسم زیبا را تصویر برداری کرده و سپس تصویر مراسم را روی اینترنت گذاشتند که بازدید کننده های فوق العاده زیادی داشت ./پرداد

 

شوکه شدن داماد,اقدام عجیب عروس عاشق


 

شوکه شدن داماد,اقدام عجیب عروس عاشق

 

شوکه شدن داماد,اقدام عجیب عروس عاشق

 

شوکه شدن داماد,اقدام عجیب عروس عاشق




شنبه 26 مرداد 1392برچسب:شوکه ,

|
 
کار زیبای افسر پلیس

پیرمرد با ژاکت نازک و کفش ورزشی پاره به فروشگاهی مراجعه کرد تا راهی به رهایی از سرما پیدا کند؛ اما اگر افسر پلیس نبود، شاید سر از زندان در می آورد! پیرمرد می گفت من نمی خواهم به زندان یا بیمارستان بروم، فقط سردم است....

کار زیبای افسر پلیس

پیرمرد با ژاکت نازک و کفش ورزشی پاره به فروشگاهی مراجعه کرد تا راهی به رهایی از سرما پیدا کند؛ اما اگر افسر پلیس نبود، شاید سر از زندان در می آورد!

به گزارش روزگارنو، پیرمرد می گفت من نمی خواهم به زندان یا بیمارستان بروم، فقط سردم است. صندوقدار به او 20 دلار داد، اما وی نپذیرفت.

بنا بر این گزارش، در این حین، وقتی افسر پلیس به او نزدیک شد، شاید پیرمرد ترسید؛ اما بر خلاف انتظارش، پلیس شماره پایش را پرسید... و سرانجام نیکوکاری این افسر، پیرمرد را از یخ زدن در شبی سرد نجات داد.

کار زیبای افسر پلیس

کار زیبای افسر پلیس

منبع:rouzegareno.ir

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:کارزیبا,

|
 
درختی که با انفجار بمب اتم هم نابود نشده

درختان موجودات زنده ای هستند که در دنیا از ارزش خاصی برخوردارند زیرا فواید بسیاری برای انسان ها داشته و باعث می شوند تا زندگی برای ما راحت تر باشد. دنیای درختان بسیار پیچیده است زیرا انواع مختلفی از آنها وجود دارد.

گونه های مختلفی از درختان در دنیا وجود دارد که هرکدام ویژگی و خصوصیت های خاص خود را دارند. "بونسای" یکی از انواع درختان است که در ژاپن رشد کرده و به درختان مینیاتوری نیز شهرت دارند. این درختان دارای شکلی مشابه با درختان بزرگ اما در اندازه ای بسیار کوچک هستند.

یک درخت بونسای ژاپنی این روزها در موزه ای در آمریکا به نمایش گذاشته شده است که در سال 1625 کاشته شده است. این درخت که شکلی بسیار جالب و تازه دارد این روزها نزدیک به 388 سال سن دارد و حوادث بزرگی را در دنیا مشاهده کرده است.

 

نابود نشدن درخت در انفجار اتمی,تصاویر درخت بونسای


این بونسای که به نظر درختی بسیار جوان است در سال 1945 در شهر هیروشیما بود و موجود زنده ای است که توانسته از این فاجعه بزرگ جان سالم بدر برده و به حیات خود ادامه دهد. این درخت در آن زمان در خانه خانواده ای بود که پس از انفجار بمب همه آن ها کشته شدند.

این درخت که هم از نظر سنی و هم عجایب یکی از متفاوت ترین درختان دنیاست در سال 1976 در طی مراسمی به دولت امریکا اهدا شد و ان ها نیز این درخت را برای نمایش به موزه ارسال کردند. این درخت این روزها در شرایط خوبی به سر می برد.

 

نابود نشدن درخت در انفجار اتمی,تصاویر درخت بونسای

نابود نشدن درخت در انفجار اتمی,تصاویر درخت بونسای

 

نابود نشدن درخت در انفجار اتمی,تصاویر درخت بونسای

 

yjc.ir

شنبه 26 مرداد 1392برچسب: بمب اتم ,

|
 
عجیبترین اسلحه های باستانی

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، با توجه به نبود امکانات و همچنین سطح آگاهی پایین انسان های باستانی اسلحه های آن ها نیز بسیار ساده بوده است. البته با پیشرفت  تکنولوژی  این سلاح ها نیز پیشرفت کرده اند. در میان سیر تکامل اسلحه های مختلف می توانید سلاح هایی نیز پیدا کنیم که بسیار عجیب و غیر معمول هستند.

Macuahuitl

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

یکی از اسلحه های بسیار جالب باستان که توسط آزتک ساخته شده است "Macuahuitl" نام دارد. این سلاح یک تکه چوب به مانند شمشیر است که تیغ های مختلف روی آن قرار دارد. این اسلحه بیشتر در نبردهای نزدیک کاربرد داشته است و به نوعی تیغ های آن باعث می شد تا در هر لحظه چندین جای فرد مضروب دچار زخم های عمیقی شود. این اسلحه در عین حال بسیار سنگین بوده است به طوری که کمتر کسی توانایی تکان دادن آن را داشته است.

Chakram

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

یکی از اسلحه های بسیار عجیبی که در گذشته و توسط هندی ها استفاده می شده است "Chakram" نام دارد. این السحه یک جسم دایره ای شکل تو خالی است که با تیغ های تیزی در لبه آن تزئین شده است. این اسلحه در گذشته در جنگ های نزدیک استفاده می شده است و به نوعی سلاح از راه دور بوده است. جنگجویان آن را به صورت عمودی به سمت دشمنان پرتاب می کردند و به راحتی دست و پای آن ها قطع می شد. این اسلحه در گذشته کاربرد بسیاری داشته است.

Chu Ko Nu

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

این اسلحه ساخت چین را می توان به نوعی پدربزرگ سلاح های امروزی دانست. این اسلحه در اصل یک تیرکمان خاص بوده است که البته یک خشاب 10 تایی نیز داشته است. این خشاب به جنگجو کمک می کرد تا بتواند خیلی راحت تنها با کشیدن کمان تیر دیگری خود به خود جایگزین قبلی کند. این اسلحه در سال 1894 در جنگ با ژاپنی ها کمک به سزایی به ارتش چین کرد. جنگجویان حرفه ای می توانستند در 15 ثانیه همه 10 تیر را شلیک کنند.

Nest of Bees

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

یکی از کشنده ترین اسلحه های دنیا بار دیگر توسط چینی ها ساخته شده است. این اسلحه یک جعبه چوبی است که در داخل آن بیش از 30 تیر موشک خاص قرار دارد. تنها با آتش زدن این موشک ها و همچنین آتش زدن فیتیله آن ها تمامی این موشک ها در یک زمان به سمت دشمن شلیک می شدند. این باعث می شده است که در یک ثانیه یک خط آتش هزاران تیر را به سمت دشمن شلیک کنند.

Zhua

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

یکی از اسلحه های مخصوص جنگ نزدیک که بسیار کشنده است "Zhua"  نام دارد. این اسلحه از یک میله آهنی درست شده است که در انتهای آن یک دست با پنجه های تیز قرار دارد. این اسلحه در یک حرکت می تواند 5 زخم عمیق روی بدن افراد ایجاد کند و البته کمتر کسی توانایی زنده ماندن بعد از این 5 زخم را دارد. این اسلحه حتی در مدل های مختلف تیزتر و محکم تر نیز ساخته می شد تا بتواند زره های دشمنان را نیز از بین ببرد./باشگاه خبرنگاران

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:اسلحه های باستانی ,

|
 
پیرترین مرد جهان

سن یکی از مواردی است که انسان ها هرچه بیشتر بودن آن را دوست دارند و هر کسی می خواهد به سن های بالا دست پیدا کند از این رو است که پزشکان همه روزه به دنبال راهی برای پیدا کردن راز طول عمر هستند.

تا به حال انسان هایی بوده اند که به سن های بالای 110 دست یافته باشند اما تعداد ان ها بسیار محدود است و در این زمان است که آن ها نزدیک به شکستن یک رکورد می شوند. این افراد شاید در این سن دچار مشکلات زیادی شوند اما شانس ان را دارند که وارد کتاب گینس شوند.

 

"کارملو فلورس" فردی است که به تازگی در بولیوی پیدا شده است و به نظر می رسد او بتواند رکورد پیرترین مرد تاریخ را از آن خود کند. گفته می شود این پیرمرد 123 سال سن دارد و تا به حال در یکی از روستاهای بسیار محروم این کشور زندگی کرده است.

 

گینس , پیرترین مرد دنیا ,  شکستن یک رکورد

 

این پیرمرد در شرایط بدنی سالمی به سر می برد و به راحتی قدم می زند و حتی در تمام زندگی نیازی به عینک هم پیدا نکرده است البته او تمام دندان هایش را از دست داده ولی هنوز عصا به دست نگرفته است.

 

این مرد که به نظر می رسد در سال 1890 به دنیا آمده باشد، امروز 16 نوه و 39 نتیجه دارد و خانواده اش کل دهکده  را پر کرده اند. این مرد دارای رژیم غذایی خاصی است که دلیل اصلی طول عمر او به حساب می آید و جالب این است که خانواده اش نیز از این رژیم پیروی می کنند.

 

این مرد در تمام طول زندگی اش تنها از گوشت تازه حیوانات مصرف کرده است و هیچگاه لب به شکر یا ماکارونی نزده است. او همچنین روزانه کارهایش را خودش انجام می دهد و مدت های طولانی پیاده روی می کند.

 

گینس , پیرترین مرد دنیا ,  شکستن یک رکورد

 

این مرد می تواند نام خود را وارد کتاب رکورد های گینس کند اما ابتدا باید سنش را ثابت کرده تا بتواند رکورد "ژیان کالمنت" فرانسوی با 122 سال سن را بشکند. "کالمنت" در سال 1997 جانش را از دست داده است.
منبع:yjc.ir

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:پیرترین مرد جهان,

|
 
موضوع انشاءازدواج را توصیف کنید

ازدواج چیست, انشای خنده دار, خنده دار

پیش بابایی می روم و از او می پرسم: «ازدواج چیست؟»، بابایی هم گوشم را محکم می پیچاند و می گوید: «این فضولی ها به تو نیومده، هنوز دهنت بوی شیر میده، از این به بعد هم دیگه توی خیابون با دخترای همسایه ها لی لی بازی نمی کنی، ورپریده!»، متوجه حرف های بابایی و ربط آنها به سوالم نمی شوم، بابایی می پرسد: «خب حالا واسه چی می خوای بدونی ازدواج یعنی چی؟!»، در حالی که در چشمهایم اشک جمع شده است می گویم: «بابایی بهتر نیست اول دلیل سوالم رو بپرسید و بعد بکشید؟!»،

بابایی با چشمانی غضب آلوده می گوید: «نخیر! از اونجایی که من سلطان خانه هستم و توی یکی از داستان ها شنیدم سلطان جنگل هم همین کار رو می کرد و ابتدا می کشید و سپس تحقیقات می کرد، در نتیجه من همین روال را ادامه خواهم ...» بابایی همانطور که داشت حرف می زد یک دفعه بیهوش روی زمین افتاد، باز هم مامانی با ملاقه سر بابا رو مورد هدف قرار داده بود، این روزها مامان به خاطر تمرین های مستمرش در روزهای آمادگی اش به سر می بره و قدرت ضربه و هدفگیری اش خیلی خوب شده، ملاقه با آنچنان سرعتی به سر بابایی اصابت کرد که با چشم مسلح هم دیده نمی شد.

مامانی گفت: «در مورد چی صحبت می کردین که باز بابات جو گیر شده بود و می گفت سلطان خونه است؟!»، و من جواب دادم: «در مورد ازدواج»، مامانی اخمهاش توی همدیگه رفت و ماهیتابه رو برداشت و به سمت بابایی که کم کم داشت بهوش می یومد قدم برداشت، مامانی همونطور که به سمت بابایی می یومد گفت: «حالا می خوای سر من هوو بیاری؟! داری بچه رو از همین الان قانع می کنی که یه دونه مامان کافی نیست؟! می دونم چکارت کنم!»، مامانی این جمله رو گفت و محکم با ماهیتابه به سر بابایی زد و بابایی دوباره بیهوش شد.

بعد از بیهوش شدن بابایی، مامان ازم خواست کل جریان رو براش توضیح بدم، منهم گفتم که موضوع انشا این هفته مون اینه که «ازدواج را توصیف کنید.»، بابایی که تازه بهوش اومده بود گفت: «خب خانم! اول تحقیق کن، بعد مجازات کن! کله ام داغون شد!»، و مامانی هم گفت: «منم مثل خودت و اون آقا شیره عمل می کنم، عیبی داره؟!»، بابایی به ماهیتابه که هنوز توی دستای مامانی بود نگاهی کرد و گفت: «نه! حق با شماست!»، مامانی گفت: «توی انشات بنویس همه ی مردها سر و ته یه کرباس هستند!»

بابابزرگ که گوشه ی اتاق نشسته بود و داشت با کانالهای ماهواره ور می رفت و هی شبکه عوض می کرد متوجه صحبت های ما شد و گفت: «نوه ی گلم! بیا پیش خودم برات انشا بگم!»، مامانی هم گفت: «آره برو پیش بابابزرگت، با هشت ازدواج موفق و دوازده ازدواج ناموفقی که داشته می تونه توضیحات خوبی برات در مورد ازدواج بگه!»

پیش بابابزرگ می روم و بابابزرگ می گوید: «ازواج خیلی چیز خوبی است، و انسان باید ازدواج کند ... راستی خانم معلمتون ازدواج کرده؟ چند سالشه؟ خوشـ ...»، بابابزرگ حرفهایش تمام نشده بود که این بار ملاقه ای از طرف مامان بزرگ به سمت بابابزرگ پرتاب شد، البته چون مامان بزرگ هدفگیری اش مثل مامانی خوب نیست ملاقه به سر من اصابت کرد.

به حالت قهر دفترم رو جمع می کنم و پیش خواهر می روم، نمی دانم چرا با گفتن موضوع انشا در چشمانم خواهرم اشک جمع می شود، و وقتی دلیل اشک های خواهر رو می پرسم می گوید: «کمی خس و خاشاک رفت توی چشمم!»، البته من هر چی دور و برم رو نگاه می کنم نشانی از گرد و خاک نمی بینم، به خواهر می گویم: «تو در مورد ازدواج چی می دونی؟» و خواهرم باز اشک می ریزد.

ما از این انشا نتیجه می گیریم بحث در مورد ازدواج خیلی خطرناک است زیرا امکان دارد ملاقه یا ماهیتابه به سرمان اصابت کند، این بود انشای من، با تشکر از اهالی خانه که در نوشتن این انشا به من کمک کردند!

منبع:p30data.com

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:انشاءازدواج را توصیف کنید ,

|
 
موارد استفاده ازتلفن همراه (طنز)

مطالب طنز خنده دار, فرهنگ استفاده از تلفن همراه

فرهنگ استفاده از ابزارها و سرویس های تکنولوزیک ، مورد بسیار مهمی است که همواره بسیاری از مردم خواسته و یا ناخواسته درگیر و دست به گریبان عدم رعایت آن هستند .

 

این روزها که استفاده از این ابزارها که مهمترین آنها موبایل ، تبلت و لپتاپ بسیار شایع شده جدا از آگاهی چگونگی استفاده فنی از این ابزار ها ، فرنگ رفتاری آن بسیار مهم و قابل توجه است ، که زیر پا گذاشتن آن در بسیاری از جوامع ، بی ادبی و بی احترامی به حساب می آید .

امروز به شرح چند مورد از رفتارهای شایع و نادرست میپردازیم (البته به زبان طنز)

بیائیم چند مورد رو با لحن خودمانی دور هم مرور کنیم !

 

مورد دوم : (دوم رو اول میگم ، چون مهمتره)
یکی از مواردی که همه از ما از اون متنفر هستیم تماس کاری زیاد و اس ام اس بازی بیش از حد کسی ، میان جمعی ۲-۳ نفره و یا بیشتر هست ، به طوری که جو جمع رو تحت تاثیر قرار میده .

 

تصور کنید با دو نفر از دوستانتان در حال گپ و گفتگوهستید ، برای شما چپ و راست اس ام اس میاد !
حتی امکان داره دوست دوران مهد کودکتون هم این وسط یاد شما بیوفته و بهتون زنگ بزنه ! مسلما دوستان شما بهتون نمیگن اووووه استاد ! چقدر تو باحالی ، چقدر سرت شلوغه ، ما اصلا به تو نمیخوریم !

 

تحقیقات ما نشون داده که ۷۳٫۸ درصد از دوستان اینجور مواقع شما رو مورد لطف و عنایت خودشون قرار میدن و حداقل چیزی که بهتون میگن اینه که جمش کن بابا ایکبیری !
اون ۲۶٫۲ درصد دیگه هم اگه بهتون چیزی نگن حتما یه چیزیای خیلی بدی تو دلشون بهتون میگن ، حق دارن دیگه خب .

مورد اول :
عنایت داشته باشید ، یکی دیگه از مواردی که خیلی بده اینه که شما به چه حقی بدون اجازه طرف پشت خط ، صداش رو توی جمع میذارید رو بلندگو !؟ ها ؟ شرم نمیکنی ؟
باز هم تحقیقات ما نشون میده که توی این جور مواقع ، طرفی که صداش داره از بلندگو پخش میشه یدفه بهتون یه جمله ای میگه که تصورات دوستانتون در مورد شما له میشه آقو ! ها ها ها .. حالت جا اومد !؟

 

مورد سوم :
تصور کنید که شما با نامزدتون ! در حال اس ام اس بازی هستید یدفه مهر شما گل میکنه و اس ام اسی ۴ پارتی شامل گزیده ای از کتاب لیلی و مجنون و با هزار آب و تاب براش میفرستین بعد از ۸ دقیقه و ۳۳ ثانیه اس ام اس میاد ، شما هم حمله ور میشین سمت گوشی ، با کلی عشق دکمه رو فشار میدین و میبینین که “دهکده پارک آبی ! بوده”
(ببخشید اس ام اسه دیگه ، یهو میاد)

 

یکم دیگه صبر میکنین تا جواب میده ، بازش میکنین میبینین که نوشته “مرسی”
ینی با این کار یه کپسول آتش نشانی روی شعله های عشق شما خالی میکنه   ، به خدا حرص داره نکنید این کارو !
(البته این مورد سوم برای شما نبود ، باید به نامزدتون بگید بیاد بخونه !)

مورد چهارم :
همیشه شرایط طرف مقابلتون رو برای جواب دادن به اس ام اس یا تماس خودتون درک کنید .حالا این که گفتی یعنی چه !؟

 

براتون مثال میزنم :
وقتی میدونید طرفتون پشت فرمونه که خیلی خطرناکه
پشت فرمون که میگم شامل فرمون موتور هوندا ۱۲۵ هم میشه ها !
وقتی میدونید طرفتون توی جلسه خیلی مهمیه (مثلا: جلسه بحرانی جهت پیدایش مادر هاچ زنبور عسل!)
وقتی طرفتون در شرایط فیزیکی برای پاسخ دادن نیست !

 

مثلا : مورد بوده که طرف توی عسلویه تا کمر تو چاه نفت بوده ، از هر انگشتش یه چیکه نفت میچکیده نامزدش گیر داده که چرا تو دیشب موقع خدافظی بوس نفرستادی برام !؟
(محققان ما توی این لحظه به مدت ۱۷ روز کاری هنگ کردن)

وقتی طرفتون در شرایط فکری جهت پاسخ گویی به اس ام اس شما نیست

 

مثلا : اصلا خودم ، همین لحظه که دارم این مطلبو برا شما مینویسم نیاز به تمرکز دارم ، مگه نه ؟
خب حالا طرفم هی اس میده که :
یکی از خصوصیات اخلاقی من که تو خیلی دوست داری چی هست ؟
یکی از خصوصیات اخلاقی من که تورو خیلی آزار میده چی هست ؟

با ذکر مثال توضیح بده
(یکم صب کنین جواب بدم لطفا ، دعوامون میشه اگه جواب ندم ، ببخشید
خب ببخشید معطلتون کردم ، جونم براتون بگه که خلاصه از این موارد زیاد هست
خودتون رعایت کنید دیگه ، عه ، حتما باید بهتون توهین بشه !؟!؟

 

مورد پنجم :
این مورد هم خیلی مهمه پس توجه کن که امکان داره یه روزی خودت توی این مصیبت قرار بگیری دوست من !
وقتی یه بنده خدایی توی مکان های عمومی مثل اتوبوس ، تاکسی و یا مترو به اجبار در کنار شما قرار گرفته چه گناهی کرده که براش اس ام اس اومده و یا مجبوره که جواب بده که تو چهار چشمی زل زدی تو صفجه گوشیش ؟

 

شاید سر بریده تو اس ام اس باشه ! فوضولی آیا ؟
دوست فوضول من ، سعی کن در این مواقع سرت رو برگردونی یه طرف دیگه و بذاری طرف با آرامش جواب بده
اگر ارتروز گردن گرفتی با من
مورد بوده که طرف تو مترو توی اس ام اس نوشته : یارو زیپش بازه ، یدفه ۷ نفر نیگا کردن به زیپ شلوارشون !
اصلا ضرب المثل داریم که در حریم خصوصی بازه ، حیای تو چی میخواد این وسط !؟

 

مورد ششم :
وسط مجلس ترحیم همه نشستن که ناگهان صدای زنگ موبایل فراگیر میشه :

 

دلُم پی دلته جومه نارِنجی… کجا منزلته جومه نارِنجی

 

روایت داریم که در این لحظه ۹۹ بار ضربه با دمپاییای نیکتا به دهن شخص مورد نظر حلال است
دوست من ، موبایل یه آپشنی داره به اسم سایلنت
کتابخونه ، مجالس رسمی ، مکان های عمومی که سکوت مهمترین بخش اون هست ، جلف بازی و بیشعوری نمیپذیره !
خب دوستان تا اونجا که میدونستم نوشتم ، با رعایت نکاتی که بهتون توصیه شد سعی کنید رستگار شوید .

منبع:radsms.com

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:همراه,

|
 
موارد استفاده ازتلفن همراه (طنز)

مطالب طنز خنده دار, فرهنگ استفاده از تلفن همراه

فرهنگ استفاده از ابزارها و سرویس های تکنولوزیک ، مورد بسیار مهمی است که همواره بسیاری از مردم خواسته و یا ناخواسته درگیر و دست به گریبان عدم رعایت آن هستند .

 

این روزها که استفاده از این ابزارها که مهمترین آنها موبایل ، تبلت و لپتاپ بسیار شایع شده جدا از آگاهی چگونگی استفاده فنی از این ابزار ها ، فرنگ رفتاری آن بسیار مهم و قابل توجه است ، که زیر پا گذاشتن آن در بسیاری از جوامع ، بی ادبی و بی احترامی به حساب می آید .

امروز به شرح چند مورد از رفتارهای شایع و نادرست میپردازیم (البته به زبان طنز)

بیائیم چند مورد رو با لحن خودمانی دور هم مرور کنیم !

 

مورد دوم : (دوم رو اول میگم ، چون مهمتره)
یکی از مواردی که همه از ما از اون متنفر هستیم تماس کاری زیاد و اس ام اس بازی بیش از حد کسی ، میان جمعی ۲-۳ نفره و یا بیشتر هست ، به طوری که جو جمع رو تحت تاثیر قرار میده .

 

تصور کنید با دو نفر از دوستانتان در حال گپ و گفتگوهستید ، برای شما چپ و راست اس ام اس میاد !
حتی امکان داره دوست دوران مهد کودکتون هم این وسط یاد شما بیوفته و بهتون زنگ بزنه ! مسلما دوستان شما بهتون نمیگن اووووه استاد ! چقدر تو باحالی ، چقدر سرت شلوغه ، ما اصلا به تو نمیخوریم !

 

تحقیقات ما نشون داده که ۷۳٫۸ درصد از دوستان اینجور مواقع شما رو مورد لطف و عنایت خودشون قرار میدن و حداقل چیزی که بهتون میگن اینه که جمش کن بابا ایکبیری !
اون ۲۶٫۲ درصد دیگه هم اگه بهتون چیزی نگن حتما یه چیزیای خیلی بدی تو دلشون بهتون میگن ، حق دارن دیگه خب .

مورد اول :
عنایت داشته باشید ، یکی دیگه از مواردی که خیلی بده اینه که شما به چه حقی بدون اجازه طرف پشت خط ، صداش رو توی جمع میذارید رو بلندگو !؟ ها ؟ شرم نمیکنی ؟
باز هم تحقیقات ما نشون میده که توی این جور مواقع ، طرفی که صداش داره از بلندگو پخش میشه یدفه بهتون یه جمله ای میگه که تصورات دوستانتون در مورد شما له میشه آقو ! ها ها ها .. حالت جا اومد !؟

 

مورد سوم :
تصور کنید که شما با نامزدتون ! در حال اس ام اس بازی هستید یدفه مهر شما گل میکنه و اس ام اسی ۴ پارتی شامل گزیده ای از کتاب لیلی و مجنون و با هزار آب و تاب براش میفرستین بعد از ۸ دقیقه و ۳۳ ثانیه اس ام اس میاد ، شما هم حمله ور میشین سمت گوشی ، با کلی عشق دکمه رو فشار میدین و میبینین که “دهکده پارک آبی ! بوده”
(ببخشید اس ام اسه دیگه ، یهو میاد)

 

یکم دیگه صبر میکنین تا جواب میده ، بازش میکنین میبینین که نوشته “مرسی”
ینی با این کار یه کپسول آتش نشانی روی شعله های عشق شما خالی میکنه   ، به خدا حرص داره نکنید این کارو !
(البته این مورد سوم برای شما نبود ، باید به نامزدتون بگید بیاد بخونه !)

مورد چهارم :
همیشه شرایط طرف مقابلتون رو برای جواب دادن به اس ام اس یا تماس خودتون درک کنید .حالا این که گفتی یعنی چه !؟

 

براتون مثال میزنم :
وقتی میدونید طرفتون پشت فرمونه که خیلی خطرناکه
پشت فرمون که میگم شامل فرمون موتور هوندا ۱۲۵ هم میشه ها !
وقتی میدونید طرفتون توی جلسه خیلی مهمیه (مثلا: جلسه بحرانی جهت پیدایش مادر هاچ زنبور عسل!)
وقتی طرفتون در شرایط فیزیکی برای پاسخ دادن نیست !

 

مثلا : مورد بوده که طرف توی عسلویه تا کمر تو چاه نفت بوده ، از هر انگشتش یه چیکه نفت میچکیده نامزدش گیر داده که چرا تو دیشب موقع خدافظی بوس نفرستادی برام !؟
(محققان ما توی این لحظه به مدت ۱۷ روز کاری هنگ کردن)

وقتی طرفتون در شرایط فکری جهت پاسخ گویی به اس ام اس شما نیست

 

مثلا : اصلا خودم ، همین لحظه که دارم این مطلبو برا شما مینویسم نیاز به تمرکز دارم ، مگه نه ؟
خب حالا طرفم هی اس میده که :
یکی از خصوصیات اخلاقی من که تو خیلی دوست داری چی هست ؟
یکی از خصوصیات اخلاقی من که تورو خیلی آزار میده چی هست ؟

با ذکر مثال توضیح بده
(یکم صب کنین جواب بدم لطفا ، دعوامون میشه اگه جواب ندم ، ببخشید
خب ببخشید معطلتون کردم ، جونم براتون بگه که خلاصه از این موارد زیاد هست
خودتون رعایت کنید دیگه ، عه ، حتما باید بهتون توهین بشه !؟!؟

 

مورد پنجم :
این مورد هم خیلی مهمه پس توجه کن که امکان داره یه روزی خودت توی این مصیبت قرار بگیری دوست من !
وقتی یه بنده خدایی توی مکان های عمومی مثل اتوبوس ، تاکسی و یا مترو به اجبار در کنار شما قرار گرفته چه گناهی کرده که براش اس ام اس اومده و یا مجبوره که جواب بده که تو چهار چشمی زل زدی تو صفجه گوشیش ؟

 

شاید سر بریده تو اس ام اس باشه ! فوضولی آیا ؟
دوست فوضول من ، سعی کن در این مواقع سرت رو برگردونی یه طرف دیگه و بذاری طرف با آرامش جواب بده
اگر ارتروز گردن گرفتی با من
مورد بوده که طرف تو مترو توی اس ام اس نوشته : یارو زیپش بازه ، یدفه ۷ نفر نیگا کردن به زیپ شلوارشون !
اصلا ضرب المثل داریم که در حریم خصوصی بازه ، حیای تو چی میخواد این وسط !؟

 

مورد ششم :
وسط مجلس ترحیم همه نشستن که ناگهان صدای زنگ موبایل فراگیر میشه :

 

دلُم پی دلته جومه نارِنجی… کجا منزلته جومه نارِنجی

 

روایت داریم که در این لحظه ۹۹ بار ضربه با دمپاییای نیکتا به دهن شخص مورد نظر حلال است
دوست من ، موبایل یه آپشنی داره به اسم سایلنت
کتابخونه ، مجالس رسمی ، مکان های عمومی که سکوت مهمترین بخش اون هست ، جلف بازی و بیشعوری نمیپذیره !
خب دوستان تا اونجا که میدونستم نوشتم ، با رعایت نکاتی که بهتون توصیه شد سعی کنید رستگار شوید .

منبع:radsms.com

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:همراه,

|
 
مادربزرگها با کارهای عجیب وغریب

انسان ها زمانی که به دوران کهنسالی پا می گذارند دیگر نمی توانند به مانند جوان ها دست به کارهای عجیب و غریب بزنند به همین علت خانه نشین شده و تنها کارهای ساده را انجام می دهند، در حالی که شاید قلبا دوست داشته باشند کارهای شگفت انگیزی انجام دهند.

مادربزرگ ها نمادی از ارامش و مهربانی در خانواده ها هستند و تمامی اعضای خاندان او را دوست دارند. معمولا چیزی که از مادربزرگ ها در ذهن انسان نقش می بندند، یک خانم کهنسال است که روی صندلی نشسته و در حال دعاکردن یا بافت لباس برای نوه هایش است. با این حال مادر بزرگ هایی نیز در دنیا هستند که دست به کارهای عجیبی می زنند که از یک خانم کهنسال بسیار بعید است.

 

** مادربزرگ درامر

 

گینس ,  یوگا  , مادربزرگ شکارچی

 

"ماری هویسدا" 63 ساله مادربزرگی است که علاقه خاصی به موسیقی راک و نواختن جاز و درام دارد. او از 15 سالگی شروع به نواختن این ساز کرده است و از 16 سالگی نیز در گروه های مختلف اجراهای جهانی داشته است. این مادر بزرگ با اینکه این روزها سن بالایی دارد اما هنوز دست از موسیقی نکشیده و به عنوان یکی از پیرترین جاز زن های دنیا شناخته می شود که بیش از نیمی از زندگی اش را صرف نواختن ساز کرده است.

 

** مادربزرگی با دندان های آهنی

 

گینس ,  یوگا  , مادربزرگ شکارچی

 

"ونگ ژیوبی" مادربزرگی از چین است که دست به کارهای بسیار عجیب می زند. معمولا کهنسالان دندان های محکمی ندارند اما این مادربزرگ با همه متفاوت است زیرا او می تواند یک خودرو را با دندان هایش بکشد. او در سال 2006 و زمانی که 72 سال سن داشت یک خودروی 4تنی را با دندان کشید و دقیقا سال بعدش دو خودرو که جمعا 5 تن وزن داشتند را کشید.

 

** مادربزرگ جودوکار

 

گینس ,  یوگا  , مادربزرگ شکارچی

 

"کیکو فودوکا" اولین زن در دنیا است که توانسته است به درجه 10 کمربند مشکی در رشته رزمی جودو برسد. او از سن 21 سالگی ورزش را شروع کرد و در همان سن جوانی توانست به بالاترین درجه افتخارات جودو دست پیدا کند. این خانم پس از گرفتن مدرک، مدرسه جودو خود را تاسیس کرد و همانجا استادان بسیاری را تربیت کرد. "فودوکا" چند ماه پیش در سن 99 سالگی در گذشت این در حالی است که او تا شب قبل مرگش در حال آموزش دادن جودو به دانشجویانش بود.

 

** مادر بزرگ چترباز

 

گینس ,  یوگا  , مادربزرگ شکارچی

 

"پت اواکس" خانم 93 ساله ای است که این روزها رکورددار کهنسال ترین چترباز دنیا را در اختیار دارد. این خانم سال گذشته توانست رکورد قبلی که در دست یک خانم 60 ساله بود جا به جا کند. این مادربزرگ در حالی این کار عجیب را انجام داد که بسیاری می پنداشتند او توانایی بالارفتن از پله را به خاطر ترس از ارتفاع نداشته باشد اما او با پرش از ارتفاع 4000 متری خلاف این تفکرات را به همه ثابت کرد.

 

** مادربزرگ یوگاکار

 

گینس ,  یوگا  , مادربزرگ شکارچی

 

"بتی کالمن" شاید 83 سال سن داشته باشد اما به مانند یک دختر بچه بدنی نرم و منعطف دارد. او این روزها به عنوان یکی از استادان برتر یوگا در استرالیا شناخته می شود. این خانم از کودکی یوگا را آغاز کرده است و این البته نزدیک به 40 سال است که به استاد این کار تبدیل شده است. او می تواند ساعت ها روی دست خود به صورت معلق در هوا قرار بگیرد و خسته هم نمی شود.

** مادربزرگ شکارچی

 

گینس ,  یوگا  , مادربزرگ شکارچی

 

یک مادربزرگ روسی چندییش توانست با دستخالی یک گرگ را از پا در بیاورد و در دنیای اینترنت سروصدای بسیاری برپا کرد. "آیشات ماکوسودوا" مادربزرگ 58ساله ای است که در حالی که مشغول سروسامان دادن به گوسفندانش بود با گرگی گرسنه روبرو شد اما برای محافظت از گوسفندانش تصمیم گرفت به جنگ با گرگ برود. او پس از چند دقیقه جنگ خونین توانست گرگ را با یک تبر از پا دربیاورد ولی گرگ بخشی از دست او را نیز زخمی کرد.
منبع:yjc.ir

شنبه 26 مرداد 1392برچسب:مادربزرگها,

|
 
عکس مطهری ومنتظری

آیت الله منتظری و شهیدآیت الله منتظری


تصویر منتشر نشده شهید مطهری

اقتصاد ایران آنلاین

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:مطهری,

|
 
حرم مطهر حضرت رقیه (س)

نمایی ازحرم مطهرحضرت رقيه(س)


 نمایی ازحرم مطهرحضرت رقيه(س)


مشرق

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:حضرت رقیه (س),

|
 
روحانی را به کاخ سفید دعوت می‌کنم

شنیده شد که کیت الیسون، سناتور دموکرات آمریکایی از ایالت مینسوتاست که در سال 2006، به‌عنوان نخستین نماینده مسلمان به کنگره راه یافت.


شنیده شد که کیت الیسون، سناتور دموکرات آمریکایی از ایالت مینسوتاست که در سال 2006، به‌عنوان نخستین نماینده مسلمان به کنگره راه یافت.

المانتیور نوشت؛ الیسون 50ساله خاطرنشان کرده نخستین موضوعی که باید در مذاکرات مستقیم احتمالی بین ایران و آمریکا مورد توجه قرار گیرد، پایان دادن به درگیری‌های خونین در سوریه است. به‌طور حتم اوباما و رئیس‌جمهور جدید ایران باید با یکدیگر ملاقات کنند.

او می‌گوید من روحانی را به کاخ سفید دعوت می‌کنم اما شاید او این دعوت را نپذیرد. درعین حال این احتمال وجود دارد که روحانی بتواند در اسلو یا جایی مانند استانبول با اوباما ملاقات کند.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:کاخ سفید ,

|
 
مسلمان شدن مانکن زن آمریکایی!

جیمی مانکن آمریکایی است که چندین ماه پیش به اسلام روی آورده است. او پیش از تشرف به عنوان یک مانکن در مزون لباسی مشغول به کار بوده و به گفته خود او برای حفظ ظاهرش مجبور به مصرف مواد مخدر شده که به مدت پنج سال به آن اعتیاد شدید داشته است.

قم فردا، جیمی دلیل اصلی مسلمان شدنش را احترام اسلام به زنان عنوان کرد و گفت: «من در یک خانواده مسیحی به دنیا آمدم؛ ولی هیچ وقت جوابی برای سؤالاتم درباره خداوند پیدا نکردم و تا سن ۳۱ سالگی نتوانستم خدا را احساس کنم. دلیل این که به دین اسلام جذب شدم، همسر ایرانی ام بود. تحقیقات بسیاری درباره دین اسلام انجام دادم. در اخبار خشونت ها و ظلم و ستمی که به مسلمانان می شد را می دیدم و می خواستم دلیل اینکه مردم، از مسلمانان بیزارند را بدانم. بنابراین تصمیم گرفتم تا اسلام را بهتر بشناسم و بدانم که چطور دینی است! هر چه بیشتر درباره اسلام تحقیق می کردم، بیشتر به آن علاقه مند می شدم و دلیل اصلی این علاقه، احترامی بود که اسلام برای زنان قائل می شد.»


مسلمان شدن مانکن زن آمریکایی!

هرگز تصور نمی کردم که روزی مسلمان شوم، اکنون متوجه می شوم که تصویر ذهنی بسیار بدی که از مسلمانان داشتم کاملاً اشتباه بود؛ و علت این طرز تفکرم رسانه ها بودند. چون آن زمان هر آنچه که رسانه ها می گفتند را باور می کردم. هرگز تصور نمی کردم که من نیز جزیی از جامعه مسلمانان شوم؛ اما اکنون به مسلمان بودن خود افتخار می کنم و از این بابت بسیار خوشحالم.

جیمی که پس از تشرف به دین اسلام از حجاب اسلامی نیز در خارج از منزل استفاده می کند، معتقد است اسلام برای او نه تنها مانعی برای انجام فعالیتهای اجتماعی اش نیست بلکه او همچون سابق به کارهای مورد علاقه اش چون ساز زدن و ورزشهایی چون اسنوبورد و اسکی روی آب ادامه می دهد.

قبل از این که مسلمان شوم، رویای هالیوود را در سر داشتم؛ اما وقتی شهادتین را گفتم تمام این رویاها برایم رنگ باخت. من در آن زمان مشروب می خوردم، مواد مصرف می کردم؛ اما حالا اصلاً نمی خواهم که هیچ کدام از آن کارها را انجام دهم. از این که مسلمانم در قلبم احساس آرامش می کنم. قبل از این که مسلمان شوم هیچ هدفی در زندگی ام نداشتم. زنده بودن و ادامه زندگی برایم هیچ معنا و مفهومی نداشت. اما اسلام به من حس آرامش و امنیت داد و به زندگی ام رنگ و بوی تازه ای بخشید.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:مانکن امریکایی ,

|
 
شبی که فوتبال ایران از دنیا عقب ماند

مرداد ماه روز فیفا بود و تمامی تیم‌های ملی فوتبال جهان در میدان حضور داشتند اما از تیم ملی ایران به دلیل بی‌پولی فدراسیون فوتبال خبری نبود.

به گزارش پرشین وی به نقل از فارس، علیرضا وهابی -چهارشنبه ۲۳ مرداد روز فیفا بود. بیشتر تیم‌های ملی فوتبال دنیا بازی دوستانه برگزار کردند. از تیم‌های ملی درجه سومی مثل پاناما و مالت گرفته تا بورکینافاسو و جزایر فارو، تیم‌های درجه اولی مثل آرژانتین و اسپانیا و ایتالیا مثل همیشه برنامه روتین خود را در روزهای فیفا انجام می‌دهند و هیجان را با انجام بازی‌های دوستانه به فوتبال دوستان جهان هدیه می‌کنند اما ما در روز فیفا در کجا ایستاده‌ایم و چه می‌کنیم؟!

فوتبال ملی ایران که به عنوان اولین تیم از گروهش به جام جهانی ۲۰۱۴ رفته در مقایسه با حریفان آسیایی چه می‌کند؟

عراق کشور جنگ‌زده‌ای که حتی نتوانست به پلی آف جام جهانی هم برسد و حق میزبانی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا را هم ندارد و باید در امارات از حریفانش پذیرایی کند، دیشب با شیلی بازی دوستانه انجام داد.

تاجیکستان با هند بازی کرد، کره جنوبی با پرو و ژاپن هم با اروگوئه دیدار کردند.

تیم ملی ایران اما در نقطه شروع درجا زده است! شاید هنوز هم سرمست از صعود مستقیم به جام جهانی هستیم. شاید هنوز داریم عکس‌ها و فیلم‌ جشن‌های خیابانی مردم از صعود به جام جهانی برزیل را مرور می‌کنیم و ترانه قهرمانان، دلاوران را گوش می‌دهیم!

البته کارلوس کی‌روش در همان شب صعود به جام جهانی در اولسان کره جنوبی صراحتا گفت: اگر می‌خواهید برای گردش به برزیل بروید و زنگ تفریح حریفان در جام جهانی باشید من نیستم! همان موقع از شنیدن حرف‌هایش شوکه شدیم؟! افراد بدبین این حرف‌ها را به حساب بازار گرمی‌اش گذاشتند اما او واقعا دوست داشت برای تیم ملی ایران کار کند تا هم بابت پولی که می‌گیرد زحمت کشیده باشد و هم در کارنامه‌ مربیگری‌اش اگر بتواند افتخاری ثبت کند افتخاری مثل صعود با ایران از مرحله گروهی.

کی‌روش به همین دلیل اردوی پرتغال را ترتیب داد تا ملی پوشان فوتبال ایران در روز فیفا به جای تماشای مسابقات دوستانه تیم‌های ملی مشهور جهان از تلویزیون خودشان در میدان حضور داشته باشند و در اردوی پرتغال تمرین کنند و مسابقه بدهند اما فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد بی‌پول است. آهی در بساط ندارد و نمی‌تواند تیم ملی را به پرتغال بفرستند. کی‌روش عصبانی شد برنامه‌ آماده‌سازی را که برای تیم ملی نوشته بود به طور نمادین به سطل زباله انداخت! او این کار را نه برای توهین به فوتبال ملی و فدراسیون ما که از روی دلسوزی انجام داد تا دولتمردانی که بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی با ملی‌پوشان ایران عکس یادگاری گرفته بودند را به خودشان بیاورد و به آنها یادآوری کند که باید به تیم ملی کمک کنند.

او عصبانی بود و صراحتا گلایه‌هایش را بیان کرد. شاید هم بخاطر همین عصبانیت در حرف‌هایش تندروی کرد اما او دوست نداشت در شبی که همه تیم‌های ملی جهان در میدان مسابقه هستند او به مرخصی برود و پای تلویزیون بنشیند ولی انگار نمی‌شد با سرنوشت جنگید! او به مرخصی رفت تا به کارهای شخصی‌اش برسد چون به تنهایی و بدون پول نمی‌توانست کاری از پیش ببرد.

در این شرایط اقتصادی کشور زیاد هم نباید از فدراسیون علی کفاشیان خرده گرفت که چرا فدراسیونش پول ندارد، زیرا با وضع تحریم‌ها فدراسیون حتی نمی‌تواند حق خود را از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون دردسر بگیرد؛ درآمدزایی و جذب اسپانسر‌های بین المللی برای فوتبال پیشکش!

کفاشیان با همان صراحت و صداقت همیشگی‌اش گفت پول نداریم، شاید اردوهای بعدی تیم ملی هم لغو شود. این حرف‌های رئیس همیشه خندان فوتبال دیگر بامزه نبود. تلخ بود تلخ تلخ از جنس واقعیت و حقیقت. حرف‌هایش اهالی فن در فوتبال را نه تنها نگران کرد که هشداری جدی برای مسئولان ارشد کشور و به ویژه دولت حسن روحانی هم بود.

پس باید از دولتمردان و به ویژه دولت جدید انتظار داشت که در سال منتهی به جام جهانی فوتبال ایران را یاری کنند.

اگر شور و نشاط اجتماعی و شادی مردم از نظر دولت حسن روحانی مهم است که قطعا مهم است پس باید برای تیم ملی فوتبال ایران هزینه کرد. نه بخاطر کفاشیان که بخاطر ایران و ایرانی که تقریبا تمامی ایرانیان دوست دارند حضوری آبرومند از تیم ملی را در جام جهانی ببیند واین مهم با شعار به دست نمی‌آید که باید در عمل کاری کرد. همان طوری که خود کفاشیان هم باید برای درآمدزایی فدراسیون‌ فوتبالش تحرک بیشتری داشته باشد.

تیم ملی ایران اکنون جز ۳۲ تیم برتر جهان است و باید برای این تیم ملی که بدون اغراق تمام ایرانیان سراسر جهان طرفدارش هستند هزینه کرد و این کاری است که تمامی دولت‌ها انجام می‌دهند در بحث ملی دیگر کسی صحبت از حضور بخش خصوصی نمی‌کند.

دولت باید به فوتبال کمک مادی و معنوی کند تا تیم ملی حضوری مقتدرانه و شایسته نام جمهوری اسلامی در جام جهانی داشته باشد یا حداقل زنگ تفریح رقبایمان نباشد. برای رسیدن به این هدف باید کی‌روش را کمک کنیم تا برنامه‌هایش را اجرا کند.

اگر از مشکلات مالی فوتبال بگذریم و امیدوار باشیم که دولت حسن روحانی به فدراسیون فوتبال کمک خواهد کرد از یک چیز نمی‌توانیم بگذریم و این مسئله برای‌مان قابل هضم نیست. اینکه علی دایی و امیر قلعه‌نویی دو بزرگ فوتبال ایران دو مربی که خودشان تجربه حضور در تیم ملی را داشته‌اند و همواره هم از حمایت نشدن در زمان سرمربیگری‌شان گلایه کرده‌اند و می‌کنند چگونه به فوتبال ملی ما فکر نمی‌کنند؟!

نمی‌دانیم چطور باید بپذیریم که دغدغه این روزهای مربیان سرخابی نه فوتبال ملی و بحث‌های فنی فوتبال که مسایل حاشیه‌ای مثل توپ و لباس فلان برند است! حرف‌های این دو بزرگوار را در روزهای گذشته یکبار دیگر مرور کنید. در بین مصاحبه‌های فراوان‌شان کمتر به جمله‌ای در مورد تیم ملی و حمایت از تیم ملی برمی‌خورید. قلعه‌نویی که مدام از دشمنانی سخن می‌گوید که می‌خواهند او را نیش بزنند تا بالا نرود و یا از مافیا و دلال‌هایی می‌گوید با وارد کردن توپ و لباس به این فوتبال ضربه می زنند؟!

علی دایی هم در این فصل که در حال حاضر با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در وضعیت ماه عسل به سر می‌برد مدام به توپ های لیگ برتر و تاریخ تولید آنها ایراد می‌گیرد یا علیه علی کریمی یکی دیگر از بزرگان فوتبال ما سخنوری می‌کند.

در چنین شرایطی طبیعی به نظر می‌رسد که رسانه‌ها نیز کمتر فرصت پرداختن به بحث‌های اساسی در مورد فوتبال که همان وضعیت نابسامان تیم ملی در روز فیفا و سال جام جهانی است بپردازند.

همه توجه‌ها به صحبت‌های این دو مربی یا از آن حادتر به بازگرداندن محمدرضا خلعتبری از فوتبال امارات به پرسپولیس معطوف شده است.

خلعتبری خواسته یا ناخواسته به لیگ فوتبال یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس رفته و اکنون که این کشور حاشیه خلیج فارس نام جعلی بر روی لیگ خود گذاشته به گفته رویانیان یک فرد خیر پیدا شده که یک میلیون دلار ( بیش از سه میلیارد تومان) برای بازگشت به فوتبال ایران بدهد.

کاری به این نداریم که این فرد نیکوکار و خیر و کارآفرین که این همه ثروت دارد چطور از خودش نمی‌پرسد که این پول در واقع کمک سه میلیارد تومانی به فوتبالی است که نام جعلی برایش انتخاب شده است و حرکت او بیشتر از اینکه کار خیری را رقم بزند باعث تقویت اماراتی‌های حاشیه نشین خلیج فارس می‌شود.

پس ای کاش این فرد نیکوکار به جای اینکه سه میلیارد تومان به فوتبال امارات کمک کند این پول را به کی‌روش و تیم ملی ایران می‌داد یا بدهد تا سرمربی تیم ملی بتواند برنامه‌هایش را در راه آماد‌ه‌سازی تیم ملی ایران در جام جهانی اجرایی کند.

کاش یک نیکوکار پولدار برای تیم ملی پا پیش بگذارد تا قبل از شروع به کار دولت جدید بخواهد به فوتبال ایران کمک کند و تیم ملی را یاری برساند. کاش رسانه‌های ما هم به همان اندازه که به خلعتبری و حرف‌های و کنایه‌های دایی و قلعه‌نویی بها می‌دادند در این روزها به تیم ملی هم بها بدهند. سال آینده همین موقع دیگر جام جهانی تمام شده است و می‌توان با خیال راحت از حاشیه‌ها سخن گفت اما وقت برای تیم ملی کم است.

۲۳ مرداد ماه شبی بود که تیم ملی ایران یک قدم از فوتبال جهان عقب ماند. تیم‌های ملی خودشان را در میدان محک زدند و ملی‌پوشان ما پای تلویزیون نشستند در حالی‌که باید آنها نیز بازی می‌کردند و در وسط گود بودند نه کنار گود.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:فوتبال ایران از دنیا عقب ماند,

|
 
این فیلم‌ ها را آخر هفته در تلویزیون ببینید

فیلم سینمایی «بازمانده» به کارگردانی زنده یاد سیف اله داد و تهیه کنندگی مشترک منوچهر محمدی، منوچهر عسگری نسب و زنده یاد سیف اله داد ، ساعت 1 بامداد روز پنجشنبه 24 مرداد ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.


خبرگزاری تسنیم: فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی «بازمانده»، «عروسک چوبی ۲»، «جومانجی»، « کلاه قرمزی و بچه ننه »، «لاک پشت‌های نینجا»، «نفوذی»، «بوی پیراهن یوسف» ، «چک»، «معمای عدالت»، «عمری مثل گل» و «زورو» پنج‌شنبه و جمعه از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی «مرد قد بلند»، «پای پیاده»، «بازمانده»، «عروسک چوبی 2»، «جومانجی»، « کلاه قرمزی و بچه ننه »، «لاک پشت‌های نینجا»، «نفوذی»، «بوی پیراهن یوسف» ، «چک»، «معمای عدالت»، «عمری مثل گل» و «زورو» از شبکه‌های سیما روی آنتن خواهد رفت.

شبکه یک

فیلم سینمایی «مرد قد بلند» به کارگردانی پاسکال لاگر، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود .

در خلاصه داستان فیلم آمده : در شهری کوچک، حوالی مرز آمریکا و کانادا بچه های خردسال یکی پس از دیگری ربوده می شوند. پلیس قادر به دستگیری مجرم نیست، اما بر اساس شواهد و مدارک می فهمد که دزد بچه ها، مردی قد بلند است. با ربوده شدن پسر بچه ایی به نام دیوید ماجرا وارد مرحله تازه ایی می شود. زیرا اهالی شهر متوجه می شوند که پرستار شهر به نام جولیا که عشق فراوانی به بچه ها دارد برای مصون نگه داشتن آنها از شر مرد قد بلند بچه ها را ربوده و ... .

جسیکا بیل و جادل فرلند در فیلم سینمایی « مرد قد بلند » در ژانر حادثه ای و پلیسی بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «پای پیاده» به کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی علی لدنی، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .

داستان فیلم با بازی محمدرضا فروتن ، رضا ناجی و فاطمه صادقی درباره خانواده ای روستایی است که آرزو دارند هر چه زودتر برای پسر خود جعفر که سن و سالی از او گذشته همسری اختیار کنند. اما این اتفاق به راحتی رخ نمی دهد چون عشق در این خانواده مقدس است و جعفر تا عاشق نشود زن نمی گیرد تا اینکه زنی غریبه وارد روستا می شود و ...

شبکه دو

فیلم سینمایی «بازمانده» به کارگردانی زنده یاد سیف اله داد و تهیه کنندگی مشترک منوچهر محمدی، منوچهر عسگری نسب و زنده یاد سیف اله داد ، ساعت 1 بامداد روز پنجشنبه 24 مرداد ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: سال 1948، فلسطین، شهر تحت اشغال حیفا. دکتر سعید به همراه همسرش لطیفه و نوزادشان فرهان در این شهر زندگی می کنند. دکتر سعید، شمعون ـ همسایه و همبازی یهودی دوران کودکی خود ـ را حین بمب گذاری در یک قطار می بیند. اما مطلع کردن پلیس، آغاز دردسرهای او و خانواده اش است. شمعون با تهدید از او می خواهد شهر را ترک کند اما ... . سلما مصری، بسام کوسا، جمال سلیمان، جیانا عید، صباح برکات و علاء کوکش در فیلم سینمایی « بازمانده » بازی کرده اند .

انیمیشن «عروسک چوبی 2» به کارگردانی مارتین لوند و تهیه کنندگی فین گیردوم و اشتین بی کوا ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 8 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان انیمیشن آمده: پسر بچه ای به نام لیلِبرور با خانواده خود به خانه جدیدی می آیند. پدر لیلبرور فروشنده جوراب شلواری می باشد و مادرش در یک مغازه فروشندگی می کند. لیلبرور دوستی ندارد و تنها دوست او قطعه کنده شده چوبی است که شبیه انسان می باشد و لیلبرور در خیالش با او حرف می زند. مادر لیلِبرور یک روز در حین برگشت به خانه با دوچرخه اش تصادف کرده و به کما می رود. لیلِبرور سعی می‌کند صاحب ماشین را پیدا کند، او با یافتن یک تکه از شیشه ماشین اتومبیل و امتحان روی خودروهایی که آن حوالی تردد دارند با کمک دختر بچه ای هم سن و سال خود ... . انیمیشن «عروسک چوبی 2» محصول سال 2010 نروژ است.

فیلم سینمایی «جومانجی» به کارگردانی جو جانستون و تهیه کنندگی اسکات کراف و ویلیام تیتلر ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. داستان از جایی آغاز می‌شود که پسر جوانی به نام آلن پریش یک جعبه بازی پیدا می‌کند و با کمک دختر همسایه (سارا ویتل) بازی را آغاز می‌کند ، ولی پس از آغاز بازی آلن به طرز عجیبی غیب می‌شود و سارا فرار می‌کند. 26 سال از آن زمان می گذرد تا خانواده شپرد به آن خانه نقل مکان می کنند و با پیدا کردن جومانجی بازی را از سر می گیرند. این موضوع باعث ملحق شدن آلن پریش به آنها می‌شود اما آنها برای ادامه بازی به یک همبازی دیگر نیاز دارند و ... . سیسیلیا روس، ریکاردو دارین در فیلم سینمایی «جومانجی» محصول سال 1995 آمریکا بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حمید مدرسی پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود. داستان شیطنت‌ های پسرعمه‌زاست که کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود مهمان ناخوانده‌ای می‌شود. حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی، پوپک مظفری، پویان طباطبایی، محمد بحرانی و... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

انیمیشن «لاک‌پشت‌های نینجا» به کارگردانی کوین مونره و تهیه کنندگی پائول وانگ ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 8 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود . این انیمیشن محصول مشترک هنگ کنگ و آمریکا در سال 2010 داستان قهرمانی‏های چهار لاک‏پشت معروف به نینجا را بازگو می‏کند. «رافائل»، «لئوناردو»، «مایکل» و «دوناتلو» چهار لاک‏پشتِ برادر هستند که برای مبارزه با زشتی‏ها و پلیدی‏ها آموزش دیده‏اند.

مدتی است که لئو برای آموزش و کسب تجربه به جنگلی رفته است و این در حالی است که گروه آنها ناقص مانده و آنها دیگر نمی‏توانند وارد فعالیت‏های ضد شرارت شوند. راف از این موضوع بسیار ناراحت است و نمی‏خواهد رهبری لئو را بپذیرد. از سوی دیگر گوینده فیلم بیان می‏کند که در چند هزار سال پیش فرمانروایی با بررسی موقعیت ستارگان در آسمان و کشف یک تقارن در بین چند ستاره، به جاودانگی دست پیدا کرده است اما در همان زمان...

فیلم سینمایی «نفوذی» به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی و تهیه کنندگی جمال شورجه و حسن علیمردانی ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده: سال 1382، فریدون کیان فر همراه با عده ای دیگر از اسیران جنگی به جا مانده در عراق، به ایران باز گردانده می شوند. دو نفر از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی او را به دلیل این که مشهور به جاسوسی، پیوستن به سازمان مجاهدین و نقش داشتن در شهادت عده ای از اسیران ایرانی بوده، بازداشت و بازجویی می کنند. از سوی دیگر، بدنامی فریدون برای خانواده اش هم از قدیم مشکل درست کرده و حتی ازدواج پسرش فرهاد را تحت الشعاع قرار داده بود.

مأموران اطلاعاتی در صحبت با برخی از هم بندهای فریدون، از جمله صادق جورابچی که اکنون سرمایه دار است، و نیز داریوش یحیوی که قبلاً در عراق عضو سازمان مجاهدین بوده و بعد توبه کرده گذشته او را جویا می شوند. به موازات تیم دو نفره بازجوی فریدون، جانبازی کم‌بینا به نام ماشاءالله هم وارد حوزه کاری آنها می شود و ...

امیر جعفری، نسرین مقانلو، قاسم زارع ، سیاوش خیرابی و جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی « نفوذی » محصول سال 1387 سینمای ایران بازی کرده اند. فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی مجید مدرسی، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 23:00 از شبکه دو سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده: دایی غفور راننده تاکسی فرودگاه،‌ با وجود همه مدارکی که ثابت می کند پسرش یوسف در جنگ شهید شده، هنوز فکر می کند که او زنده است و حتی حرف دامادش اصغر را که همرزم یوسف بوده قبول نمی کند. او با این که پلاک یوسف را هم در شکم یک کوسه یافته اند، همیشه منتظر است پسرش بازگردد. دایی غفور در فرودگاه با دختر جوانی به نام شیرین آشنا می شود که برای یافتن برادرش خسرو که در جنگ گم شده از اروپا به ایران آمده است.

یکی از آزادگان که در زندان با خسرو،‌ برادر شیرین بوده و به ایران بازگشته، با شیرین تماس می گیرد و می خواهد اطلاعاتی بدهد. شیرین و دایی غفور به دیدن او می روند و آزاده به آنها می گوید که خسرو سالم است و به زودی بازمی گردد. اما ... . نیکی کریمی، علی نصیریان و جعفر دهقان در فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» محصول سال 1374 بازی کرده اند .

شبکه سه

فیلم سینمایی «چک» به کارگردانی و تهیه کنندگی کاظم راست گفتار، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می شود . داستان این فیلم از شب جمعه ای شروع می شود که طی حادثه ای یک پیرمردی به نام بهرامی، قطعه چک چهل میلیون تومانی را به سرنشینان یک تاکسی که کیفش را از دست دزدها نجات دادند، می دهد. یک کارمند (آقای جوادی)، یک دانشجو (میثم مجتهدزاده)، یک افسر شاهنشاهی (داریوش)، یک زن جوان به نام گوهر که راننده ماشین است و برادر او (ولی) که مجبورند تا موعد پاس شدن چک با یکدیگر باشند تا صبح شنبه سهم خود را گرفته و به سراغ کار خود بروند آنها که به هم اعتماد ندارند برای اینکه مواظب هم باشند در نهایت تصمیم می گیرند به خانه آقای جوادی بروند و دو شب را در آنجا بگذرانند و در نهایت ...

فرهاد آئیش، همایون ارشادی و مژگان بیات در فیلم ‌سینمایی « چک » محصول سال 1390 به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم سینمایی «جنجال بزرگ» به کارگردانی سیاوش شاکری و تهیه کنندگی علی صادقی ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش می شود . در خلاصه داستان فیلم آمده: کت مردی به سرقت می رود . سارق نمی داند که لای آستر کت ، چکی گرانبها پنهان است . کت دست به دست به فروش می رسد تا به یک بازیگر نمایش های سیاه بازی می رسد . از سوی دیگر صاحب کت همراه جمعی از جمله ماموران ، در پی یافتن کت هستند و ... .اکبر عبدی، رضا کرم رضایی و علی ثابت در فیلم سینمایی «جنجال» بازی کرده‌اند .

فیلم سینمایی «من روبات هستم» به کارگردانی الکس پرویاس، محصول سال 2004 آمریکا و آلمان ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود . در این فیلم با بازی ویل اسمیت و بریجت مویناهان خواهید دید: در سال 2035 زمانی است که همه کارها به دست روبات‌ها انجام می شود. آنها برنامه ریزی شده اند تا تمام کارهای انسان‌ها را انجام دهند. کاراگاه دل اسپونر فراخوانده می شود تا در مورد دانشمندی که در پس این قضایا قرار دارد ، تحقیق کند. او به دکتر آلفرد لارنینگ مشکوک می شود و ...

فیلم تلویزیونی «زیگ زاگ» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی سید امیر رضا شجاعی، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما پخش می شود . در خلاصه داستان فیلم با بازی امیرحسین رستمی و شهره لرستانی آمده: بیژن پسری است که در بنگاه مسکن کار می کرده و به علت کلاهبرداری صاحبان بنگاه او به اشتباه به زندان می افتد و در زندان با مردی به نام قدرت که در حال فروش مواد مخدر است آشنا می شود.

وقتی پدر بیژن فوت می کند به او مرخصی می دهند و قدرت از او می خواهد تا در این مدت نزد مردی به نام کامبیز معروف به گلادیاتور برود و کمی مواد از او بگیرد و آنها را بخورد تا وقتی که به زندان باز می گردد و بعد از آن از طریق مدفوع به قدرت پس بدهد. وقتی مرخصی بیژن تمام می شود و به زندان می رود متوجه می شود که امام جماعت مسجد بدهی او را پرداخت کرده و او آزاد شده است و او دیگر نمی تواند به زندان باز گردد. شوهر خواهر بیژن نزد افراد گلادیاتور گروگان است و او می بایست هر طوری شده ... .

فیلم سینمایی «سقوط مرگبار» به کارگردانی استفان روزوینسکی و با بازی اریک بانا و اولیویا ویلد ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش می شود. در خلاصه داستان فیلم آمده : ادیسون همراه با خواهرش لایزا با اتومبیل از یک عملیات سرقت باز می گردند که اتومبیل در هوای برفی ناگهان دچار سانحه می شود. پلیس سر می رسد و ادیسون مجبور به قتل یک مامور پلیس می شود . آنها مجبور می شوند برای نجات یافتن از هم جدا شوند. از سوی دیگر جی میلز که به تازگی از زندان آزاد شده در حال رفتن به خانه اش است که لایزا را در میانه برف می بیند و سوار ماشین می کند. آنها به دلیل برف و بوران مجبور می شوند در یک رستوران بین راه توقف کنند در حالی که ...

شبکه چهار

فیلم سینمایی «زندگی شگفت انگیزه» به کارگردانی فرانک کاپرای، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 11 در قالب جشنواره فیلم های تابستانی شبکه چهار سیما برای علاقه مندان می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : جورج از کودکی زندگی خود را صرف کمک به مردم می کند. او در حالی که همیشه آرزوی آن را داشته که سفر دور دنیایش را آغاز کند؛ به دلیل نجات بسیاری از هم شهریانش در کنار آنها می ماند و ازدواج می کند. از سوی دیگر ثروتمند ترین مرد شهر که حتی بانک را در اختیار خود قرار داده است؛ قصد تسخیر شرکت ساخت و ساز و وام جورج را دارد که جورج با او به شدت مخالفت می ورزد. سر انجام که این مرد ثروتمند موانع بسیار پیش روی آنها می گذارد و جورج که دیگر راه خلاصی ای نمی یابد؛ تصمیم به خودکشی می گیرد که ...

جیمز استوارت و دونا رید در فیلم سینمایی «زندگی شگفت انگیزه» محصول سال 1946 آمریکا به ایفای نقش پرداختند. فیلم تلویزیونی «جو» به کارگردانی جین گیرالت ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

لوئی دو فونس در این فیلم به عنوان فیلنامه نویس مشهور و به نام آنتوئین بریسبارد ایفای نقش می کند. داستان از جایی اوج می گیرد که بریسبارد تصمیم می گیرد از شر یک باجگیر و زورگو به نام مانسیر جو خلاص شود، چرا که جو می خواهد گذشته همسر بریسبارد، را آشکار کند. همسر بریسبارد دختر یک قاتل و سارق قدیمی است و آشکار شدن این موضوع قطعا به شهرت این فیلنامه نویس لطمه می زند.

بریسبارد به همین سبب تصمیم می گیرد این باجگیر را به قتل برساند . او در شبی که جو برای باجگیری به خانه بریسبارد آمده تصادفا باعث مرگ جو می شود و حالا او با مشکل پنهان کردن جسد مواجه می شود و دردسرهای فراوان و طنزآمیزی را از سر می گذراند ولی ... . کلاد گنساک و برنارد بلیر از دیگر بازیگران این فیلم محصول سال 1971 فرانسه می باشند که جین گیرالت آن را در ژانر حادثه ای و درام کارگردانی کرده است.

فیلم سینمایی «خارج از دید» به کارگردانی استیون سودربرگ جمعه 25 مرداد ماه ساعت 11 از شبکه چهار سیما پخش می شود. در خلاصه داستان فیلم آمده : جک فولی سارق حرفه ای بعد از سرقت از بانک به دلیل روشن نشدن ماشینش دستگیر می شود و به زندان می افتد. او از زندان فرار می کند اما توسط یک پلیس زن به نام کارن دستگیر و به زندان می افتد . جک فولی بعد از آزادی بارها و بارها با کارن روبرو می شود. جرج کلونی ، جنیفر لوپز و لوییس گوزمن در فیلم سینمایی «خارج از دید» محصول سال 1998 آمریکا ایفای نقش کرده اند .

فیلم سینمایی «جاگرنات» به کارگردانی ریچارد لستر، جمعه 25 مرداد ماه ساعت20:30 در قالب برنامه «سینما4 » از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت . در خلاصه داستان فیلم با بازی ریچارد هریس، عمر شریف، دیوید همینگز و آنتونی هاپکینز محصول سال 1974 آمریکا آمده: یک کشتی عظیم مسافربری عازم نخستین مسافرت بهاره خود شده است. غریبه ای که خود را جاگرنات (نیروی نابودکننده) معرفی می کند با نماینده کشتی در لندن، نیکلاس پورتر (هولم) تماس می‌گیرد و اعلام می کند هفت بمب، هر کدام حاوی نیم تن مواد منفجره، در کشتی جاسازی شده است و گروهی برای خنثی کردن بمب‌ها وارد عمل می شوند که ...

شبکه تهران

فیلم سینمایی «افسانه قعر آب» به کارگردانی جی راسل ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 13:30در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می شود.

داستان فیلم محصول سال 2007 انگلیس و آمریکا از این قرار است که: در زمان جنگ جهانی دوم در انگلستان پسربچه ای به نام انگس که پدرش در جنگ کشته شده است و با مادر و خواهرش در منطقه ای ساحلی و با طبیعتی زیبا زندگی می کند، یک تخم در ساحل می یابد که از آن موجودی عجیب، شبیه اسب آبی خارج می‌شود. انگس دور از چشم دیگران از اسب آبی نگهداری می کند. با آمدن یک جوخه از نظامیان برای آماده‌سازی جنگی و مستقر شدن در اطراف منزل انگس و خانواده اش، شرایط اندکی بغرنج می گردد.

انگس با مردی به نام لوئیس که به دلیل مجروح شدن در جنگ اکنون به نظافت منزل می رسد آشنا می شود و راز اسب آبی را طی وقایعی با وی در میان می گذارد. سگ آشپز گردان به حضور این اسب آبی حساسیت دارد و تعقیب و گریزهای این دو حیوان باعث بهم ریختگی فضای خانه می شود و مادر انگس همه چیز را از چشم وی می بیند و حرفهایش را درباره اسب آبی خیال پردازی‌های او می پندارد. لوئیس، انگس را مجاب می کند که اسب آبی را به طبیعت بازگرداند. آنها حیوان را که حالا بسیار غول آسا شده به اقیانوس می سپارند. اما ...

صبح روز جمعه 25 مرداد ماه ساعت 9:15 فیلم سینمایی «تارزن و تارزان» به کارگردانی علی عبدالعلی زاده از شبکه تهران پخش می شود . در خلاصه داستان فیلم آمده : سهند آذرنیا پیرمردی است که کارخانه اسباب بازی دارد ، او بسیار علاقه مند به ساخت عروسک‌هایی است که ریشه در قصه های ایرانی دارند، اما مدیر فروش کارخانه که پسر خواهر زن پیر مرد (سلم قلی) نیز هست سخت علاقمند به تولید اسباب بازی غربی است ، به همین دلیل سعی می کند با طرح نقشه دزدیدن صاحب کارخانه به اهداف خود برسد.

فیلم سینمایی «ده و نیم» ( قسمت اول ) به کارگردانی جان لافیا و با بازی کیم دلانی ، فرد وارد و ایوان سرگئی، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود . داستان یک زلزله 10.5ریشتری در سواحل غربی آمریکا و کانادا و پس لرزه های شدید و تسونامی های بزرگ آن است که در زمان خود فاجعه ای عظیم بود که منجر به کشته شدن هزاران نفر و جدا شدن بخشی بزرگی از سرزمین آمریکا، که در حال حاضر به صورت یک جزیره در سواحل غربی این شهر قابل مشاهد است. فیلم سینمایی «ده و نیم» محصول سال 2004 آمریکا است. قسمت دوم فیلم سینمایی «ده و نیم» شنبه 26 مرداد ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن خواهد رفت.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «تب پنهان» به کارگردانی و تهیه کنندگی غلامرضا سیامی زاده ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود. در این فیلم خواهید دید: دکتر نسیمه نصرتی متخصص علوم آزمایشگاهی پس از اتمام طرح آزمایشگاه سطح 2 در سنگال برای حضور در کنگره بین المللی تب کنگو در دانشگاه زاهدان به زادگاهش برمی گردد . او می خواهد در زاهدان آزمایشگاهی تاسیس کند که با مشکلاتی روبرو می شود. وی در نهایت با آمدن تب کریمه کنگو تلاش می کند بیماری را از بین ببرد. مسئولان او را در راه اندازی آزمایشگاه یاری می کنند و ... .

بهزاد خداویسی، شیوا بلوریان و رضا خداد بیگی در فیلم تلویزیونی « تب پنهان » از تولیدات صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان بازی کرده اند. فیلم تلویزیونی «معمای عدالت» به کارگردانی و تهیه کنندگی رسول صانعی ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: 110 سال پیش پسری به نام غلام از طبقه رعایا در یک زیارتگاه قدیمی در همدان با دیدن دختری عاشق و حیران می شود. وی وقتی با تعقیب دختر می فهمد که او فرزند یکی از مهم‌ترین خوانین شهر یعنی اعتمادوالدوله است کاملا در مانده و نالان می شود . غلام حاکم وقت که تازه به شهر آمده است و به عدالت و دستگیری مردم شهرت دارد نامه ای می نویسد و از او تقاضای کمک دارد و حاکم با اعتمادوالدوله گفتگو می کند و اعتمادوالدوله به طمع قدرت حاکم و استفاده از رانت سیاسی وی می پذیرد که.... . محمد نعمت در فیلم تلویزیونی «معمای عدالت» محصول سال1391صدا و سیمای مرکز همدان به عنوان بازیگر اصلی به ایفای نقش پرداخته است.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «عمری مثل گل» به کارگردانی محمد علی اسحاقی ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می شود. در این فیلم خواهید دید: محمود خان که شخصی بسیار خسیس است و صاحب چندین مغازه و نیز پرورش گل و گیاه می باشد. پسرش می خواهد گل فروشی مصنوعی راه بیندازد که مخالف است و پول به او نمی دهد تا اینکه یک روز سر می خورد و پیشانی اش زخمی شده و فرزاندانش فکر می کنند، او مرده است و بر سر تقسیم ارث و میراث او نقشه می کشند که در حال کما همه آن حرف ها را می شنود و بعد که به هوش می آید مقداری از اموال خود را بین فرزندان تقسیم می کند و بقیه را صرف امور خیریه می کند و تصمیم می گیرد که... . عباس محبوب ، زهره صفوی ، صفر کشکولی ، مهدی صباغی و سیامک اشعریون در فیلم تلویزیونی «عمری مثل گل» بازی کرده‌اند .

شبکه پویا

انیمیشن «گوی بخار» به کارگردانی کات سوهیر و اوتوما پنجشنبه24 مرداد ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود . داستان این انیمیشن درباره دو کارخانه تولید سلاح‌های جنگی است که در تلاش برای به دست آوردن گوی بخار هستند تا بر یکدیگر غلبه کنند. سازندگان گوی بخار پدر و پدربزرگ پسر نوجوانی به نام ری هستند . انیمیشن «زورو» محصول ژاپن جمعه 25 مرداد ماه ساعت 21 از شبکه پویا روی آنتن می رود.

زورو یک جوان آرام و معمولی مثل بقیه مردم بود که هیچکس فکر نمی کرد او ناجی مردم باشد. همین ویژگی‌ها بود که کارتون زورو را دیدنی می کرد . مبارزه زورو با چند نفر به صورت همزمان و در نهایت پیروز شدنش داستان های جذابی را برای بیننده به نمایش در می آورد.

شـبـکـه نمـایـش

فیلم سینمایی و تلویزیونی «غبار عشق»، «داستان بی انتها»، «سینما سینماست»، « سه دونگ سه دونگ»، «مترجم» و «نبرد آتشین» پنج شنبه 24 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود. فیلم سینمایی و تلویزیونی«مرثیه ای برای مرتضی»، «سربازان کوچک»، «پرتقال و آفتاب»، «رستوران سیار»، «آرچر» و «شجاعان» جمعه 25 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:فیلم اخر هفته ,

|
 
کشته شدن تصویربردار اسکای نیوز در مصر

شبكه خبری اسكای نیوز انگلیس روز چهارشنبه اعلام كرد یك تصویربردار این شبكه در حال پوشش اخبار درگیری های قاهره كشته شده است

شبكه خبری اسكای نیوز انگلیس روز چهارشنبه اعلام كرد یك تصویربردار این شبكه در حال پوشش اخبار درگیری های قاهره كشته شده است

به گزارش پرشین وی به نقل از ابنا، «میک دین» تصویربردار و خبرنگار شصت و دوساله شبكه اسکای نیوز انگلیس كه از ۱۵ سال قبل در دفاتر واشنگتن و بیت المقدس این شبكه كار می كرد، روز چهارشنبه در درگیری های قاهره جان باخته است.

گفتنی است، ارتش مصر بعد از چندین روز اعتراضات مردمی علیه دولت منتخب محمد مرسی، رییس جمهوری بركنار شده این كشور سرانجام وی را در روز ۱۲ ژوئیه (سوم تیر) بركنار و عدلی منصور را جایگزین وی كرد.

کشته شدن تصویربردار اسکای نیوز در مصر

بیشتر شهرهای مصر از جمله قاهره از ان پس صحنه اعتراضات مردمی و درگیری های موافقان و مخالفان مرسی با نیروهای پلیس بوده است.

موافقان مرسی از مدت ها قبل به تحصن در دو میدان مهم النهضه و رابعه عدویه قاهره پرداخته بودند كه نیروهای امنیتی بامداد روز چهارشنبه در دو میدان رابعه العدویه در قاهره و نهضت مصر در الجیزه عملیات برهم زدن تحصن هواداران مرسی را آغاز كردند. براثر این عملیات تاكنون صدها نفر كشته و زخمی شده اند.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب: اسکای نیوز ,

|
 
محمد علی نجفی و همسرش

محمد علی نجفی و همسرش

 محمد علی نجفی و همسرش

پارسینه

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب: محمد علی نجفی و همسرش,

|
 
احترام دایی به یاوری

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یاوری آمد برای من دست زد اما من هم از ایشان تشکر کردم و تا کمر برای او خم شدم یاوری بزرگ من است و هیچ حرفی به ایشان نمی‌توانم بزنم.


به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری ها، علی دایی پس از پیروزی امروز مقابل مس کرمان و پس از صحبت‌هایش در نشست خبری در جمع دوربین‌های تلویزیونی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در بازی امروز باز هم مقابل هواداران‌مان سربلند بودیم و این برای من یک دنیا ارزش دارد.

وی در خصوص توپ‌های بازی نیز گفت: من که بازی نمی‌کنم تا بخواهم درباره توپ‌ها نظر بدهم اما بچه‌ها از این توپ‌ها راضی نیستند. ساخت این توپ‌ها اگر دیده باشید متعلق به سال 2007 است.

دایی ادامه داد: چه کسی می‌گوید مسئله مهم اخذ نظر فیفا است، توپ‌ها متعلق به سال 2007 است اما آنها الان این توپ را تولید کردند، مگر می‌شود؟ این مسائلی است که عنوان می‌کنند. توپ‌ها در اصطلاح ما ورزشی‌ها استوک است. استوکی که هفت سال مانده را آوردیم و در لیگ از آن استفاده می‌کنیم، من همیشه گفته‌ام اگر می‌خواهید کیفیت فوتبال‌ بالا برود مانند تیم‌های ملی ما که با توپ‌های آدیداس بازی می‌کنند باید به فکر این موضوع باشیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: شما ببینید AFC با چه توپی بازی می‌کند، ما باید کیفیت فوتبال‌مان را بالا ببریم، متأسفانه این توپ‌ها کیفیت کار بازیکنان ما را پایین می‌برد و اگر نگاه کنید درصد پاس‌های اشتباه و لو دادن توپ‌ها بسیار بالا رفته و اکثراً این توپ‌ها زیر پای بازیکنان می‌ماند.

دایی افزود: این فقط حرف من نیست، افرادی دیگر نیز این موضوعات را می‌گویند، پس بهتر است همه چیز را درست کنیم.

دایی در پاسخ به سؤالی که مسی‌ها معتقد بودند شما فوتبال جوانمردانه را رعایت نکردید، گفت: من نظری در این باره ندارم، فوتبال بازی مردانه است و با تنیس و پینگ‌پنگ فرق دارد اگر قرار باشد در هر اتفاقی توپ را بیرون بزنیم تا آخر بازی صد بار باید توپ را بیرون بزنیم، هیچ‌ کجای دنیا این مسائل مطرح نیست و متأسفانه فقط در فوتبال ما هر تیمی که می‌بازد از این حرف‌ها می‌زند.

وی افزود: یاوری آمد برای من دست زد اما من هم از ایشان تشکر کردم و تا کمر برای او خم شدم یاوری بزرگ من است و هیچ حرفی به ایشان نمی‌توانم بزنم، ایشان هر حرفی بزند مورد قبول من است و تا آخر عمر به او احترام می‌گذارم چون یاوری بزرگ‌تر من است و به او باید احترام بگذارم.

دایی ادامه داد: احترام یاوری و امثال او برای من واجب است اما یک مسئله وجود دارد، ما در حال بازی فوتبال هستیم مگر صدای من به بازیکنان می‌رسد که فریاد بزنم. اگر می‌خواستم توپ را بیرون بزنم مگر من در زمین بودم که این کار را انجام دهم؟ این حرف عجیبی است شما نگاه کنید هر جایی قانون بود و ما زیر آن زدیم از این حرف‌ها بزنید. هر توپی با برخورد بازیکنان به زمین نباید بیرون زده شود چون این ورزش فوتبال است و با بقیه رشته‌ها تفاوت دارد اگر بخواهیم هر توپی را بیرون بزنیم باید برای هر بازی 20 دقیقه وقت اضافه اعلام شود و آن وقت فوتبال بیشتر از 90 دقیقه می‌شود.

وی در پایان در خصوص نیامدن کریمی در بازی با تراکتور به سمتش و حواشی‌های پیش آمده نیز گفت: از طرف کی این حواشی‌ها ادامه دارد من کاری به این حرف‌ها ندارم مگر قرار است هر بازیکنی در هر بازی سمت من بیاید یا نیاید. نه چیزی از من کم می‌شود و نه چیزی به من اضافه می‌شود. حتی به ایشان هم چیزی کم یا اضافه نمی‌شد اگر این کار را می‌کرد. در فوتبال ما این حرف‌ها زیاد است اما در فوتبال دنیا این چیزها وجود ندارد که به سمت نیمکت حریف بروند این مسائلی است که در فوتبال ما باب شده است. اینکه می‌گویند دهنوی از طرف من دستور گرفته تا ایشان را بزند اصلاً و ابداً درست نیست. من هیچ وقت این کار را نمی‌کنم در فوتبال هر کس در ضربه ایستگاهی بازیکن مستقیم را مهار می‌کند ما روی کارهای ایستگاهی مسائل تاکتیکی را مرور کردیم در جریان بازی هیچ کس مسئول این نبود تا با کریمی من تو من کند ما کارهای تاکتیکی خود را انجام داده‌ایم. شما می‌خواستید کریمی را آزاد بگذارم تا هر کاری دوست داشت انجام بدهد. ایرادی ندارد ایشان گفته من با سروصدا کارهایم را انجام می‌دهم حرف‌هایش برای من قابل احترام است ایرادی ندارد ایشان حرف‌های خودش را زده است چون همه آزادند تا حرف‌های خودشان را به زبان بیاورند. شاید ایشان برای من هم خیلی صحبت‌ها داشته باشد که بگوید من در نشست مطبوعاتی‌ام نیز گفتم کسی که در حرف‌هایش ثبات ندارد یک روز از فوتبال خداحافظی می‌کند و فردا برمی‌گردد اصلاً ارزش جواب دادند ندارد پس بهتر است حرفی نزنیم.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب: دایی,

|
 
سیاستهای زنانه: پایبندکردن همسر

در این مطلب بخشی از شگردها یا اصطلاحاً سیاست‌های زنانه برای ارتقا و مقاوم کردن پایه‌های زندگی مشترک، در محور روابط همسران بیان شده است، اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان شوهر خود را به‌مهری مستمر و عمیق پایبند کنید، خواندن این نوشته را از دست ندهید.

سیاستهای زنانه: پایبندکردن همسر

در این مطلب بخشی از شگردها یا اصطلاحاً سیاست‌های زنانه برای ارتقا و مقاوم کردن پایه‌های زندگی مشترک، در محور روابط همسران بیان شده است، اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان شوهر خود را به‌مهری مستمر و عمیق پایبند کنید، خواندن این نوشته را از دست ندهید.


زنان قابلیت‌‌های بسیاری برای برانگیختن نقاط قوت رفتاری در شوهرشان دارند. تقریباً همه مردان می‌توانند یک شخصیت مثبت داشته باشند و این، بستگی به‌شیوه رفتاری همسرشان دارد.

به‌عبارتی دیگر می‌توان گفت: مرد‌ها دوبار تربیت می‌شوند؛ یک‌بار توسط والدینشان، طور‌ی که بتوانند فرزند خوبی برای آن‌ها باشند و بار دوم توسط همسرشان به‌نحوی که بتوانند شوهر خوبی برای همسرشان باشند، اما اگر در این راستا قدمی برداشته نشود، تحولی صورت نخواهد گرفت.

۱- صادق باشید، چون تنها در این صورت است که حق دارید از همسرتان توقع رفتار و گفتار صادقانه داشته باشید.

۲- همزمان با رعایت اصل صداقت، بدانید هیچ لزومی ندارد هر مطلبی، با هر مضمونی بازگو شود!

۳- زن و شوهر می‌توانند توافق کنند که همواره جایگاهی برای تغییر در طول زندگی، قایل شوند.

۴- پیوسته به دنبال یک رابطه در حال رشد باشید، در پیشرفت مثبت ارتباطات، توقف جایز نیست.

۵- سعی کنید به تعریف خوشبختی از دیدگاه همسرتان دسترسی پیدا کنید.

۶- شما می‌توانید از زندگی کردن با مرد خود لذّت ببرید، بدون آنکه خود و خواسته‌هایتان را به فراموشی بسپارید.

۷- گاهی اوقات اگر به‌طور واضح تقاضا نکنید، چیزی به دست نخواهید آورد.

۸- گفتنی‌ها را بگویید، امّا به‌موقع! منتظر نمانید به این امید که شاید روزی خودش متوجه شود.

۹- به‌یاد داشته باشید معمولاً مرد‌ها آن‌گونه که شما به‌ آن‌ها می‌نگرید، به‌خود نمی‌نگرند.

۱۰- شاید نتوانید مرد خود را کاملاً کنترل کنید، امّا قطعاً می‌توانید بر او تأثیر بگذارید.

۱۱- در برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت یک شریک ظاهر شوید، نه یک رقیب.

۱۲- احترام شما، در گرو رفتار شماست

۱۳- برنامه‌های خود را طوری تنظیم کنید تا زمانی که همسرتان در منزل است، در کنارش حضور داشته باشید، نه احتمالاً در آشپزخانه.

۱۴- به نوع پوشش، آرایش و پیرایش خود در منزل همواره اهمیت بدهید.

۱۵- طی روز از کلمات محبّت‌آمیز استفاده کنید.

۱۶- بسیاری از زنان بر این باورند که باید بیش از حد عاطفی باشند. این گونه نباشید!

۱۷- بکوشید بدون آنکه در مسائل کاری و اجتماعی همسرتان مستقیماً دخالت کنید، خیلی دوستانه و غیرمتعصبانه به افعال وی ناظر باشید.

۱۸- میزان وابستگی و دلبستگی یک زن می‌تواند قابلیت‌های شوهرش را برای توجه نشان دادن به او تحت‌الشعاع قرار دهد.

۱۹- هراز گاهی از او به خاطر محسناتش تمجید کنید.

۲۰- گاهی گفت‌و‌گوی متعادل می‌تواند قفل‌هایی که بر زندگی‌ عاطفی همسرتان زده شده، باز کند.

۲۱- هرگز به قصد آنکه همسرتان را برای انجام کاری سوق دهید، از او تعریف و تمجید نکنید.

۲۲- برای او این حق را قایل باشید که بتواند احساسات مختلفی داشته باشد.

منبع:جام جم سرا

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:سیاستهای زنانه,

|
 
مهمترین عناوین خبری امروز92/05/24

مهمترین عناوین روزنامه های امروز را می توانید اینجا بخوانید:


*کیهان

- توطئه مشترک آمریکا و اسرائیل عملیاتی شد: حمام خون در مصر هزاران کشته و مجروح
- فریاد یکپارچه مردم بحرین آل‌خلیفه باید برود
- نهاده‌های دامی در حال فاسد شدن واردکنندگان حاضر به تخلیه کشتی‌ها نیستند
- با رای اعتماد نمایندگان مجلس وزیران دولت یازدهم امروز مشخص می‌شوند

*خراسان

- صدها کشته و چند هزار زخمي در حمله ارتش مصر به تحصن کنندگان؛ ارتش مصر مردم را قتل عام کرد
- طرح کاهش آلودگي هوا ۱۵ سال «روي هوا»
- نکاتي درباره کابينه پيشنهادي دکتر روحاني و مجلس
- تکلیف کابینه احتمالا امروز مشخص می شود

*جام جم

- دست‌کم 149 نفر در حمله نیروهای امنیتی به طرفداران محمد مرسی کشته شده‌اند؛ قاهره در آتش و خون
- 7 نفر از وزیران پیشنهادی در جلسه امروز از خود و برنامه‌هایشان دفاع خواهند کرد
- شائبه وجود سرب در شربت تریاک
- قطع نخاع بدلکار سینما در مسابقات پارکور

*جمهوری اسلامی

- كشتار معترضين توسط ارتش و آغاز جنگ داخلي در مصر
- با ادامه بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي در مجلس، تكليف دولت يازدهم امروز مشخص مي‌شود
- فردا، آخرين مهلت انتخاب رشته كنكوري‌هاي 92
- اذعان رئيس ستاد مشترك ارتش آمريكا بر لزوم حضور اسد در قدرت

*جوان

- دولت با احتمال پايان بررسي صلاحيت‌هاي وزرا در جلسه امروز مجلس رسميت مي‌يابد
- يك ماه حالت فوق‌العاده بعد از قلع و قمع خونين حاميان مرسي: ماتم در مصر
- سقف 50هزار میلیاردی تومانی مسکن مهر پر شد
- مجیدی: "محمد(ص)" فیلمی در جهت وفاق جهان اسلام است

*اطلاعات

- حمله نيروهاي امنيتي مصر به حاميان مرسي دست كم 200 كشته و 8000 زخمي برجا گذاشت :مصر درآتش و خون
- ایران فاصله زیادی با کشاورزی مدرن دارد
- دستورالعمل عفو محکومان شامل زندانیان جدید نمی شود
- پزشک فداکار کلیه اش را به مادر 3 کودک یتیم بخشید

*آرمان

- پیشنهاد اصولگرایان : زنگنه انصراف دهد؛ روحانی: مخالفم
- سومین روز بررسی وزرای پیشنهادی پایان یافت؛ شروع آرام پایان توفانی
- اعتبارات مسکن مهر ته کشید
- افزایش هجمه تندروها با رای‌آوری وزرای روحانی
- تکرار کدرشته‌های تک‌جنسیتی در کنکور 92

*ابتکار

- سومين روز ماراتن راي اعتماد به پايان رسيد؛ زمزمه کسب راي‌ 18 وزير
- روايت ها از کشته شدن صدها عضو اخوان در قاهره حكايت دارد؛ کشتار بي سابقه در مصر
- پايان سکوت مجيدي براي پروژه «محمد (ص)»
- ابهام در سرنوشت تامين ارز واردات و بودجه هدفمندي؛ خيز دولت براي اصلاح بودجه 92

*شرق

- دو نشست «غیرعلنی» در یک روز
- حمله خونين ارتش مصر به تحصن هواداران مرسي؛ جنگ خیابانی در «قاهره»
- دستاوردهای ایران از رقابت‌های علمی جهان
- مجیدی به منتقدان فیلم «محمد (ص)»: پاسخ کج‌فهمی‌ها را پس از نمایش فیلم می‌دهم
- عسگراولادی: اگر می‌توانستم معاون زنگنه می‌شدم

*اعتماد

- برخی نمایندگان مجلس از توزیع اسناد و شبنامه هایی علیه رییس جمهور و وزیرن خبردادند
- آرامش غافگیرانه در روز سوم رای اعتماد
- ارسال پرونده کهریزک به دیوانعالی
- حمایت نوه امام و ولایتی از علی جنتی وزیر پیشنهادی ارشاد

*خورشید

- اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ورزای پیشنهادی
- دکتر ربیعی: نگاه مستضعف گرا و کارگری دارم
- تولید حودرو 30 درصد کمتر از پارسال
- دعای عاقبت به خیری پورمحمدی برای منتقدش

*تهران امروز

- دفاع آخر روحاني از كابينه
- کشتار در خیابان‌های قاهره
- محموله بزرگ ماهواره‌ای در تور پلیس
- ايران در رتبه سوم جدول جهاني تورم

عصر ایران

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:مهمترین عناوین خبری,

|
 
حرکتی که به سرعت درفوتبال مدشد

فوتبالیست ها بعد از به ثمر رساندن گل حرکات مختلفی برای شادی خود انجام می دهند، اما برخی دیگر ابتکار بیشتری به خرج می دهند.

 مد شدن حرکتی جدید بین فوتبالیست ها

فوتبالیست ها بعد از به ثمر رساندن گل حرکات مختلفی برای شادی خود انجام می دهند، اما برخی دیگر ابتکار بیشتری به خرج می دهند.

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ به نظر می آید حرکتی جدید در میان فوتبالیست های داخلی و خارجی برای نشان دادن شادی پس از گل مد شده است . این مد به این ترتیب است که وقتی بازیکنی گل می زند دست هایش را به شکل قلب در می آورد تا ارادت قلبی خود را به هواداران نشان بدهد. در میان فوتبالیست های مطرح دنیا گرث بیل مهاجم ولزی تاتنهام که در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار دارد سرآمد بازیکنانی است که پس از گل زدن دست هایش را به شکل قلب در می آورد. در ادامه بخشی از مد شدن این حرکت در میان فوتبالیست ها را می بینید:

مد شدن حرکتی جدید بین فوتبالیست ها


 مد شدن حرکتی جدید بین فوتبالیست ها


مد شدن حرکتی جدید بین فوتبالیست ها

 مد شدن حرکتی جدید بین فوتبالیست ها

مد شدن حرکتی جدید بین فوتبالیست ها

 

 

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:مدشد ,

|
 
محمود شهریاری رفتگر شد

دومین همایش سپاس از پاکبان با حضور استاندار قم روز گذشته برگزار شد.

عصر ایران: دومین همایش سپاس از پاکبان با حضور استاندار قم روز گذشته برگزار شد.

 محمود شهریاری رفتگر شد


محمود شهریاری رفتگر شد

 

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:محمود شهریاری,

|
 
محصولات جدید ایران خودرو معرفی شدند

در پي اجراي برنامه هاي توليد و خودكفايي، توليد روزانه محصولات ايران خودرو در هفته پاياني مرداد ماه به دو هزار دستگاه مي رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهندس جواد نجم الدين مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: روند فزاينده توليد نشان دهنده موفقيت ايران خودرو در تامين قطعات و داخلي سازي محصولات است.

وي پيش بيني كرد اين روند تا پايان سال با شتاب بيشتري ادامه يابد و يادآور شد: ايران خودرو در سال حماسه سياسي و اقتصادي، شش محصول جديد را نيز عرضه مي كند و بنا دارد تاپايان سال، 50 هزار دستگاه از توليدات را روانه بازارهاي جهاني كند.

نجم الدين از برنامه ريزي براي طراحي يكي از پلتفرم هاي جديد ايران خودرو خبر داد و گفت: با همكاري مركز تحقيقات و كارشناسان گروه صنعتي ايران خودرو و با استفاده از پلتفرم هاي موجود، در سال جاري يكي از اين پلتفرم ها با روش باز مهندسي، اجرا خواهد شد.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو برنامه توليد سال 92 را بالغ بر 550 هزار دستگاه عنوان كرد و گفت: تا پايان تابستان سال، محصولات گروه 206 بطور کامل خودکفا خواهند شد.

وي به کارگيري موتورهاي کم مصرف و از رده خارج کردن موتورهاي پرمصرف، حفظ روند كاهشي مصرف سوخت سبد محصولات، ارتقاي محصولات به استاندارد يورو 4 و بالاتر، برنامه ريزي بازديد و تنظيم رايگان در فواصل زماني مشخص و مشاركت در طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده را از جمله برنامه هاي مهم ايران خودرو در سال جاري دانست و گفت: تندر 90 اتوماتيك، راناي لوکس، دنا، يك خودروي جديد شاسي بلند، وانت تندر 90، وانت نيمه سنگين و سورن با موتور توربوشارژ، امسال از سوي ايران خودرو عرضه مي شود.

نجم الدين گفت: برنامه راهبردي اين گروه صنعتي در سال حماسه سياسي و اقتصادي بر مبناي عدم استفاده از ارز نفتي، توليد صادرات محور و افزايش خودکفايي در ساخت قطعات ترسيم شده است.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو خاطرنشان كرد: در سال 92، ايران خودرو بخش زيادي از نياز ارزي برنامه هاي توليد و طرح و توسعه اي خود را از ارز حاصل از صادرات و بدون اتکا به ارز نفتي تامين خواهد کرد.

وي توليد روزانه ايران خودرو در تير ماه امسال را 1200 دستگاه ذكر كرد كه با 42 درصد رشد در نيمه مرداد به 1700 دستگاه رسيد و در روزهاي پاياني ماه به دو هزار دستگاه مي رسد.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:محصولات جدید,

|
 
هتل تاریخی 5 ستاره ای که ویرانه شد!

قرار بود کاروانسرای وکیل به یکی از هتلهای سنتی تبدیل شود و با آزاد سازی و تملک بناهای در حال تخریب و در واقع ویرانه اطراف این هتل خیابانی نیز در این مسیر احداث شود که نه تنها چنین نشد بلکه چندی قبل کلنگ احداث یکی از بزرگترین مراکز تجاری کرمان تنها در چند متری این کاروانسرا به زمین زده شد و درست مقابل یکی از سردرهای کاروانسرای وکیل حفاری به عمق چندین متر برای احداث این مرکز تجاری و تفریحی در حال انجام است.

کاروانسرای وکیل به عنوان بزرگترین کاروانسرای تاریخی کرمان که قرار بود به هتلی 5 ستاره تبدیل شود این روزها به دلیل تخریب و وضعیت نابسامانش تبدیل به مکانی شده که بر روی دیوارهایش نوشته شده است خطر ریزش به دیواره ها نزدیک نشوید.

به گزارش پرشین وی به نقل از مهر، اوایل سال 84 بود که مسئولان میراث فرهنگی کرمان از خبرنگاران برای رونمایی از ماکت یکی از پروژه های عمرانی در بحث میراث فرهنگی و گردشگری دعوت کردند در آن روز در زیر طاقهای سازمان میراث فرهنگی کرمان مسئولان این اداره از ماکت یک هتل پرده برداشتند که بر آن نام هتل 5 ستاره وکیل گذاشته بودند.

هتل تاریخی 5 ستاره ای که ویرانه شد!
در همان ایام بود که خبر از احداث هتل صخره ای در میمند نیز دادند اما این پروژه در همان آغاز فراموش شد با این وجود مباحث مربوط به احداث هتل در کاروانسرای وکیل کرمان ادامه یافت اما اکثر این مباحث در حد وعده و وعید باقی ماند و تا امروز که بیش از 8 سال از تصویب احداث هتل وکیل در محل کاروانسرای قدیمی وکیل کرمان می گذرد نه تنها هیچ اتفاق عملی برای احداث این هتل روی نداده است بلکه برج و باروهای هتل وکیل و بادگیر بزرگ این بنا نیز در حال تخریب هستند.

قرار بود کاروانسرای وکیل به یکی از هتلهای سنتی تبدیل شود و با آزاد سازی و تملک بناهای در حال تخریب و در واقع ویرانه اطراف این هتل خیابانی نیز در این مسیر احداث شود که نه تنها چنین نشد بلکه چندی قبل کلنگ احداث یکی از بزرگترین مراکز تجاری کرمان تنها در چند متری این کاروانسرا به زمین زده شد و درست مقابل یکی از سردرهای کاروانسرای وکیل حفاری به عمق چندین متر برای احداث این مرکز تجاری و تفریحی در حال انجام است.
هتل تاریخی 5 ستاره ای که ویرانه شد!

کاروانسرای وکیل کرمان بزرگترین کاروانسرای استان محسوب می شود این بنای به فرمان محمد اسماعیل خان وکیل خشتهایش به روی یکدیگر گذاشته شد و درنهایت در سال 1287 و در زمان مرتضی قلی خان، وکیل الملک ثانی ساختش به پایان رسید.

این روزها اگر به این کاروانسرا سری بزنید هیچ خبری از هتل 5 ستاره در این بنای تاریخی نیست بنایی که کاشی کاریهای باقیمانده از گذشته اش نشان از رونق و زیبایی بی مانندنش دارد.

هتل تاریخی 5 ستاره ای که ویرانه شد!
این بنا تقریبا جز نخستین ساختمانهای دوطبقه در کرمان محسوب می شود و 120 حجره در طبقاتش بنا شده که دارای گچ بریهای و معماری بی نظیری است هر چند اقداماتی برای مرمت این بنا انجام شده است اما هیچ گاه این اقدامات در مقابل حجم تخریبهایی که روزگار و بی توجهی مسئولان در نگهداریش به آن وارد کرده اند نیست.

این بنا سه سر در بزرگ دارد یکی از این سر در ها به سمت بازار است که هم اکنون فروشنده های بازار با نصب دیوارکهایی آن را به محل فروش لباس و کفش تبدیل کرده اند و در واقع چیزی از این سر در مشخص نیست.

 هتل تاریخی 5 ستاره ای که ویرانه شد!

در سمت دیگر رو به میدان گنجعلخان یا همان قیصریه وکیل واقع شده است که مهمترین سر در نیز محسوب می شود اما این مکان نیز به مرور زمان تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد اما بدترین وضعیت در سردر سوم است که تقریبا اکثر کاشی کاریش فرو ریخته و وضعیت بسیار نابسامانی دارد.

دیوارهای این سمت کاروانسرا آنچنان نامقاوم و در هم شکسته هستند که همسایگان و مردم این محله برای اینکه دیوارها بر روی کسی فرو نریزد در قسمتهای مختلف آن هشدارهایی را با اسپری رنگی بر روی دیوارها نوشته اند.

هتل تاریخی 5 ستاره ای که ویرانه شد!

از مهمترین داشته های این کاروانسرا نیز بادگیری بزرگی است که بر روی این بنا قرار گرفته و از سمت درب شمالی قابل مشاهده است اما این بادگیر نیز در حال تخریب است و دیگر بنا نیز برج ساعت کاروانسرای وکیل محسوب می شود که این بنا نیز روزگار خوشی ندارد.

با توجه به وضعیت بحرانی برخی از بناهای این مجموعه و زلرزه خیزی استان کرمان قرار بر این بود در فاز نخست کار مقاوم سازی کاروانسرای وکیل کرمان انجام شود و پس از آن مرمت و زیبا سازی بنا صورت گیرد اما تمام این طرحها اندر خم یک کوچه باقی مانده است.

بخش خصوصی هنوز به صورت جدی وارد مرحله مقاوم سازی نشده است و نماد این امر دیوارهای در حال ریزش کاروانسرا می باشد.

هتل تاریخی 5 ستاره ای که ویرانه شد!

در ابتدا گفته می شود با احداث هتل 5 ستاره در این مکان سعی خواهد شد گردشگران متمول جهان به سمت این هتل جذب شوند و هتل وکیل مکانی شود که قلب گردشگری کرمان در آ/کن خواهد تپید اما امروز همسایگان کاروانسرای از وضعیت نابسامان این بنای تاریخی در رنج و مصیب به سر می برند.

اینکه چه زمان و چگونه این کاروانسرا سرپا خواهد شد احتمالا باید آن را به تاریخ سپرد در هر صورت این پروژه نیمه تمام که حتی مراحل ابتداییش نیز شروع نشده مانند صدها پروژه دیگر میراث نا تمام دولت نهم و دهم است که به دولت یازدهم رسیده و باید دید که دولت جدید چه تدبیری برای احداث هتل وکیل و احیای گردشگری در استان کرمان دارد.

هر چند که گفته می شود همکاری مردم در اجرای این طرح ضروری است اما باید این سوال را پرسید که تا کنون میراث فرهنگی به عنوان نهاد اصلی متولی اجرای این پروژه چه اقدامی انجام داده است.

کارشناسان بنای کاروانسرای وکیل در کرمان را ویترین معماری استان کرمان نامیده اند ویترینی که گویی اجناس پشت شیشه اش هر روز بیشتر در هم می شکند و در این میان کسی پاسخگو نیست.

 هتل تاریخی 5 ستاره ای که ویرانه شد!

کمبود شدید اعتبار و عدم وجود دید مناسب در خصوص رونق گردشگری کرمان را در این مبحث به صورت جدی عقب نگاه داشته است.

اگر نگاهی به بناهای تاریخی شهر کرمان که دارای بیشترین آثار ثبت شده در یک شهر است بیندازیم می بینیم کمتر بنایی در این شهر یافت می شود که در معرض مخاطرات قرار نگرفته باشد تنها در بافت قدیم شهر کرمان 80 درصد از بناهای شهر کرمان در معرض نم زدگی ناشی از آبهای زیر زمینی هستند و بسیاری از بناها مانند حمام باغ له له به ویرانه تبدیل شده اند.

 هتل تاریخی 5 ستاره ای که ویرانه شد!

این درحالی است که کرمان در صورت توجه به این بناها و ایجاد تورهای گردشگری می تواند با داشته های غنی به یکی از قطبهای جذب گردشگر در کشور تبدیل شود.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب: هتل تاریخی,

|
 
شوک جدید دربازار تلفن همراه

پایان ماه مبارک رمضان هم‌زمان با فصل تابستان فرصت طلایی را برای حوزه موبایل به وجود آورده که از پس آن فروشندگان این صنف در انتظار شوکی در بازار تلفن همراه هستند.

خبرگزاری تسنیم: پایان ماه مبارک رمضان هم‌زمان با فصل تابستان فرصت طلایی را برای حوزه موبایل به وجود آورده که از پس آن فروشندگان این صنف در انتظار شوکی در بازار تلفن همراه هستند.

محسن بنانلو درباره وضعیت بازار تلفن همراه و میزان خرید و فروش‌ها اظهار کرد: در حال حاضر دوران بعد از ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم که شاید به عقیده فعالان این حوزه یکی از بهترین شرایط یا به عبارتی فرصت طلایی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ماه رمضان همواره رکودی را با توجه به خصلت خود در پی داشته به گونه‌ای که اکثر روزه‌داران توانایی برای انجام کارهای اضافه و رسیدگی به غیر از امور اصلی خود را ندارند و از این حیث بازار با نوعی رکود مواجه می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که این شرایط همه ساله تکرار می‌شود؟، گفت: شرایطی است که هر سال شاهد آن هستیم و با توجه به خصلت‌های این ماه که گفته شد، امری عادی به نظر می‌رسد.

این فروشنده موبایل و لوازم جانبی ابراز کرد: عده‌ای گمان می‌کنند در این شرایط اگر قیمت‌ها ملایم و با شیب نزولی باشد بازار حفظ می‌شود اما به هیچ عنوان چنین نیست؛ ویژگی ماه رمضان برای اکثر کسب و کارها اینگونه است.

بنانلو تصریح کرد: شرایط اکنون برای ما امیدوار کننده است و به عبارت خودمانی‌تر منتظر شوکی در بازار نشسته‌ایم.

وی افزود: شوکی که به دنبال آن، رضایت فعالان این صنف نیز به ارمغان می‌آید.

بنانلو گفت: در سنوات گذشته اینطور بوده است که مردم بعد از ماه رمضان به سمت بازار محصولات تکنولوژی جذب می‌شوند و این تجربه ما را منتظر حرکتی نو در این عرصه می‌گذارد.

او درباره تغییر احتمالی قیمت‌ها نیز اذعان کرد: قیمت‌ها تغییرات آن چنانی نمی‌کند اما مسلم است در رمضان با توجه به فروش کمتر، قیمت‌ها کاهش داده شود اما در شرایط افزایش تقاضا قطعا قیمت‌ها به رویه سابق باز می‌گردد و این به معنی افزایش قیمت‌ها نیست بلکه روند آن تثبیت شده است.

او در پاسخ به این سوال که شیب نزولی دلار چه تأثیرات کاهشی بر قیمت موبایل داشته است؟، گفت: نوسانات افزایشی دلار بلافاصله تأثیر خود را بر بازار این حوزه تحمیل می‌کند چرا که هیچ راهکار کاهشی در برابر اجناس تمام وارداتی وجود ندارد اما در برابر شیب نزولی رویه بالعکس است و تأثیرات آن بعد از مدت زمان به نسبت بلندی بر حوزه اعمال می‌شود که دلیل آن عدم توانایی فروشندگان در فروختن محصولات گران خریداری شده‌شان است که مسلم است نمی‌خواهند ضرر کنند.

بنانلو در پایان درباره مدت زمان ترسیمی برای حل مشکل رکود و افزایش تقاا در این بازار اظهار کرد: در شرایط بعد از ماه رمضان و هم‌زمان با فصل تابستان هستیم که این دو عامل هم‌افزایی هم هستند و پیش‌بینی می‌شود تا انتهای این فصل، رونق بر بازار حاکم شود.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:تلفن همراه ,

|
 
نامه عاشقانه دخترناشنوا

این عاشقانه مختصر و کوتاه، توسط یک دختر ناشنوا به نگارش درآمده، که در زمان نگارش آن، در مجتمع آموزشی ناشنوایان پاسداران (بوستان نهم) مشغول تحصیل بوده است.

این عاشقانه مختصر و کوتاه، توسط یک دختر ناشنوا به نگارش درآمده، که در زمان نگارش آن، در مجتمع آموزشی ناشنوایان پاسداران (بوستان نهم) مشغول تحصیل بوده است.

آن چه پیش رو دارید، سندی است که توسط یکی از رزمندگانِ سال های دفاع مقدس، حدود سه دهه نگهداری شده است و امروز در اختیار گروه جهاد و مقاومت مشرق قرار گرفته تا با انتشار آن، بار دیگر، یاد آن سال های حماسه و غیرت زنده شود. این عاشقانه ی مختصر و کوتاه، توسط یک دختر دانش آموز ناشنوا به نگارش درآمده، که در زمان نگارش آن، درکلاس اول دبستان در مجتمع آموزشی ناشنوایان پاسداران(بوستان نهم) مشغول تحصیل بوده است.دانش آموزان این مجتمع، در کنار بسته های حاوی کمک به رزمندگان اسلام، هر کدام نامه ای نوشته و ارسال کرده اند که این برگ، تنها یکی از آن اسناد عشق و افتخار است. جناب «قدبیگی» یکی از آن بسته ها را دریافت کرده و این نامه را به یادگار، نگاه داشته است. :

سلام برادر رزمنده ام

خیلی برای من عزیز هستی

امید[و]ا[ر]م به زودی با یاری تو پیروز شویم. من دختر 8 ساله ناشنوا هستم. خیلی تو را دوست دارم

 نامه‌ی عاشقانه یک دختر ناشنوا

منبع: مشرق نيوز

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:نامه عاشقانه,

|
 
ترفند جدید فیس بوک

فیس بوک برای افزایش تعداد کاربران مشهور وشناخته شده در حال آزمایش قابلیت جدیدی است تا هنرمندان ، بازیگران و ورزشکاران را هر چه بیشتر به حضور در این سایت ترغیب کند.

به گزارش پرشین وی به نقل از فارس، فیس بوک برای افزایش تعداد کاربران مشهور وشناخته شده در حال آزمایش قابلیت جدیدی است تا هنرمندان ، بازیگران و ورزشکاران را هر چه بیشتر به حضور در این سایت ترغیب کند.

برنامه خاصی که به این منظور طراحی شده تنها از سوی اشخاص مشهور یا مدیران برنامه آنها قابل استفاده خواهد بود و به طور عادی از طریق فیس‌بوک عرضه نمی‌شود.

از طریق این برنامه دسترسی به درخواست‌ها و اخبار و رویدادهای مرتبط با افراد مشهور در فیس‌بوک ساده‌تر می‌شودو آنها سریع‌تر می‌توانند به طرفدارانشان پاسخ بدهند.

فیس بوک می‌گوید در حال آزمایش تعدادی از امکانات این برنامه برای دسترسی همراه است و ابتدا آن را برای آزمایش در اختیار گروه محدودی قرار می دهد.

پیش از این سایت توییتر هم امکانات مشابهی را در دسترس کاربران خود قرار داده بود و به نظر می رسد فیس بوک در رقابت با توییتر این امکانات را ارائه کرده است. همچنین این سایت امیدوار است از این طریق شاهد کند شدن روند ریزش کاربرانش باشد که در ماه های اخیر به علت بی توجهی به نکات امنیتی و حریم شخصی تشدید شده است.

پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:فیس بوک ,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
goookkpptm@gmail.com

 

محمد
minasazesh

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقاله خبر وتبلیغات درامد زایی و آدرس accant1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تبادل لینک اتوماتیک
jتبلیغات
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

زندگی دردناک و عجیب سرسخت ترین زنان دنیا
ریش سیبلهای استثنایی
دوست واقعی
عجیب‌ترین وسایل شکنجه در قرون وسطی
منتظر ارزانی خودرو نباشید
دوست دارید فرزندتان قد بلند باشد
تصاویر خلاقانه ازاین کودک
تصاویر دختری که برای خودش مراسم ختم گرفت
تظاهرات زنان در نیجریه: شوهر می خواهیم
قدیمی‌ترین صورت دنیا
پرچم های خوردنی 17 کشور
جریمه 53میلیونی برای دیر برگرداندن کتابی به کتابخانه
حراج با ارزش ترین الماس صورتی جهان به قیمت 180 میلیارد تومان
مشهورترین مانکن کودک جهان
آگهی استخدام ساعت ساز برای تنظیم 1000 ساعت ملکه بریتانیا
سخنان روحانی در فرودگاه جان اف کندی
افشای پشت پرده دعوای دایی و قهرمانی
آرایشگاه در قاره آفریقا فقط آرایشگاه نیست!
علاقه بیش از حد به ماشین
تصاویردختربچه ای که با دو دندان بدنیا امد
مسابقه « دختر شایسته جهان اسلام» با حضور نماینده ای از ایران!
تونل عشاق
پديده چند همسري در آمريكا
بزرگترین سایت همسریابی دنیا در دستان یک زن
با هفت خواهر زیبا و عجیب آشنا شوید
معمای زن زندانی در اینترنت!
کشف قدیمترین نامه
بان‌کی‌مون از توافقات کری و لاوروف در زمینه سلاح‌های شیمیایی سوریه استقبال کرد
مکانهای عجیب برای زندگی
کانادا فهرست اموال دولت ایران را منتشر کرد
دردسرهای تغییر جنسیت برای یک زوج جوان +عکس
دردسرهای تغییر جنسیت برای یک زوج جوان +عکس
دختر شایسته
پارک زیر اب
روستایی که پس از پنج سال بازگشت!
دلیل بسیار جالب زنان افغانی برای مدل راه رفتنشان
نامه بسیار جالب دختری به همسرش آینده اش
اقدام جالب یک زن ورزشکار برای خرید خانه ای لوکس!
عکس های دیدنی از اوباش ترین زن در تهران
ازدواج یک غول با کوتاه ترین زن دنیا
نامردی
فرق مامان وبابا
کمبود محبت
تفاوت امتحان دادن دخترها وپسرها
سنگ قبرهایی که شاید ندیده باشید+تصاویر
3 تحول مهم در پرونده تحریم های ایران در یک روز + اسناد
حذف‌ شعر‌ جنجالی‌ از کتاب ابتدایی
راز بقای اسد و دلیل آمریکا برای "حمله جمع و جور"
نتایج کنکور دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد
محمدرضا شجریان: شرایط مناسب باشد، کنسرت هم می‌دهم

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Alternative content